Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko äidillä oikeus salata lapselta missä
13.07.2009 |
hän ja lapsi ovat viettäneet lapsen ensimmäiset elinvuodet?
Kommentit (5)
ei sitä ehkä halua kertoa. Mutta kysymyksiin kannattaa valmistautua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
turvakodissa/ ensikodissa/ väkivaltaisessa suhteessa / vankilassa, noin esimerkiksi, niin en nyt menisi ihan pienelle puhumaan. Isompana sitten, en mä usko, että se lapsi osaa edes kysellä moista, mitä ajat takaa tällä?
mutta eri asia on onko se järkevää, tai lapsen mielestä reilua.
Meinaatko että lapsi saa ikuiset traumat kun ei tiedä että siinä Kärsämäentiellä ärrän vieressä asuttiin ekassa kerroksessa kaksiossa.
Alue: Aihe vapaa
Kai se vähän riippuu miksi haluaa salata, minkä ikäiseltä ym. En nyt ihan heti keksi muuta "hyvää" syytä, kuin että äiti pelkää lapsen (ja/tai oman) turvallisuuden/hengen puolesta.