Voitko olla varma, ettei miehesi petä sinua?
Kommentit (30)
mutta tulevaisuutta ei voi tietää. Tosin, pettämiseksi en laske satunnaista seksiä toisen kanssa, vaan suhteen toiseen ja säännölliset tapaamiset toisen naisen kanssa. Fyysinen hairahdus ei ole läheskään niin paha asia, kuin tietoinen ja henkinen pettäminen ja ajan vienti perheeltä.
Mies matkustaa jonkin verran töiden takia ja minä äksyilen, en kiinnostu seksistä ja mökötän usein.
Mutta toivon ettei niin tapahdu.
Fyysinen ja henkinen pettäminen- yhtä anteeksiantamattomia kummatkin.
mutta ei. Mieheni ei petä minua. Muuten saisi kenkää sillä silmäyksellä. Toista en ottaisi sen jälkeen.
Mutta minulla ei ole pienintäkään syytä epäillä häntä.
Tiedän hyvin, että moni pettää. Siltikään ei ole järkevää ryhtyä epäilemään omaa miestä sellaisesta kun ei ole syytä. Turha epäilys ei hyödytä mitään - päinvastoin; voi jopa ajaa siihen mistä epäillään.
Joskus aikoinani luotin aivan täysillä ja silloin tulin petetyksi. Näin jälkeenpäin naurattaa oma naivius.
ettei mies lähetä vessassakin tekstareita jollekin toiselle. Olen kai saanut oikein unelmamiehen, kun ei tarvitse huolehtia tollasesta, vaikka en aina osaakaan arvostaa.
Niin, äläpä muuta sano. Mutta puolet miehistä pettää, joten aika moni tuohonkin kohtaloon voi joutua. Silloin on kyllä hyvä vähän pysähtyä miettimään, että jos mies ottaa kännykän mukaan vessaan ja suihkuunkin...
Ennen luotin mieheeni 100%:sti. Keväällä sain tietää tekstiviestisähläilyistä työkaverin kanssa. Yhdessä jatketaan edelleen, mutta luottamus on lujilla.
Mieheni on siis hänkin aivan tavallinen, fiksu, kiltti, hyväluontoinen, töissäkäyvä, hyvä perheenisä. Eikä meillä kummankaan mielestä mennyt edes erityisen huonosti.
Yhdessä oltu 20 vuotta, eikä varmasti petä.