Voitko olla varma, ettei miehesi petä sinua?
Kommentit (30)
Mutta luotan ja toivon että on.
Koskaan ei voi kenestäkään varmaksi mitään tietää (hyvä että aina ittestäkään).
Minä en ainakaan ole. Jatkuvasti kalvaa pelko perseessä että millon rysähtää.
joka muuta väittää, on todella sinisilmäinen (ja niitähän täällä tuntuu riittävän)
20 vuotta olin varma ja sitten petti. Tyhmä olin, kun koskaan uskoin, ettei mies voisi pettää, kun en itsekään voi. Tai en ole voinut. Nyt voisin.
Kukaan, joka ei ole 24/7 miehensä kanssa, ei voi olla 100% varma. Paskallekaan ei voi miestä päästää...
Naimisissa, kolme lasta, yhteinen omaisuus, yhteinen velka. Mitä minä muuta voin tehdä kuin luottaa? Ja mikäli mieheni ei osoittaudu luottmaukseni arvoiseksi, mietin sitä sitten kun asia tulee tietooni. En pätkääkään aiemmin, sillä siitä ei ole minulle mitään iloa.
että ei pystyisi pitämään sellaista tietoa itsellään. Mutta mistäs sitä koskaan varmasti tietää, täytyy vain uskaltaa luottaa.
ettei petä tällä hetkellä/tässä elämäntilanteessa ja joskus tulevaisuudessa? Nyt ei taatusti petä, toivottavasti ei tulevaisuudessakaan. Jos pettää, niin kotiin ei kannata tulla, ja tämän tietää itsekin.
en ole siitä koskaan huolissani.
että sinä et ajattele jotain asiaa, ei tarkoita, etteikö sitä olisi olemassa. Mutta kaiketi turhaa sitä pettämistä on pelätä, kun se tapahtuu, vaikka pelkäisi taikka ei pelkäisi. En siis ole varma, etteikö mies petä tai ei koskaan pettäisi, mutta yritän olla näyttämättä epävarmuuttani, koska se ei ainakaan johda mihinkään.
No vaikka näpytellään tekstareita toiselle naiselle? Tai jos ollaan reissun päällä, niin sit julkisessa vessassa kuksautetaan oikein kunnolla? Romantiikkaa kerrakseen.
Mutta toivottavasti koki kunnon kolauksen viime joulukuussa
kun ei oikein jaksanut jöpöttää toiselle naiselle ;-)
Toivottavasti ei ihan heti kokeile uudestaan!
Koen silti, että asiaa turha murehtia etukäteen. Jos pettää, niin ei sitä epäilemällä voi estää. Joten kunnes toisin todistetaan, niin elän sillä periaatteella ettei petä, suren sit jos on tarvis, mutta onpahan mulla ainakin nyt kivaa; toisin kuin jos käyttäisin aikani epäilyyn ja murehtimiseen. Helposti sillä mun mielestä vaan myrkyttää suhdetta.
ettei mies lähetä vessassakin tekstareita jollekin toiselle. Olen kai saanut oikein unelmamiehen, kun ei tarvitse huolehtia tollasesta, vaikka en aina osaakaan arvostaa.
Hän ei halua menettää minua. Hän on kokenut liian monta pettymystä naisten kanssa ja tietää että olen paras hänelle.
Meillä on samanlainen vakaumus, joka edellyttää, ettei muita katsella. Pettäminen - edes tekstarit tms - ei olisi vaihtoehto missään tilanteessa. En ole koskaan pelännyt, että tulisin petetyksi, ja yhteistä taivalta on takana 7 v.
En usko että edes pystyisi, henkisesti eikä fyysisesti.
mutta haluan luottaa siihen, ettei petä.
Mutta olen hänellekin sanonut, että jos pettää, en tahdo siitä tietää.