mitä mietit tälläisestä "pissis" äidistä
.. ikää n. 20v., blondit hiukset, bmi 19, meikit naamassa, hienot & nuorekkaat vaatteet yllä ja muutenkin siistin näköinen.
Vauva iloinen, siisteissä vaatteissa, pullea ja hyvinvoivan oloinen.
Käykö mielessä onko vauva tuon oma / haukutko mielessäsi jotenkin muuten.
Kommentit (34)
..että nykypäivän nelikymppiset ovat varttuneet hitaasti. Missäköhän ikuisen nuoruuden huumassa ovat eläneet kolmekymppisiksi kun kerran parikymppisenä käyttäytyivät kuin teinit?
En tosin oo blondi, mut olisin jos hiukset kestäis blondauksen...
Ja mun lapsi ei oo pullea, se on aina ollut pieni ja siro. :)
hienoja vaatteita, vain jotain teinivirityksiä ;)
hienoja vaatteita, vain jotain teinivirityksiä ;)
Tuohan on tietty makukysymys, ja eihan kaikki voi pitää niitä "teinivirityksiä", näyttäis suurin osa 30 vuotiaista aika hassuilta... :D
Lapset ovat siis kaksoset.
En ajattele mitään, kun nään nuoren äidin. Ehkä sitä, että onneksi minä en saanut lapsiani noin nuorena, koska minusta ei KERTA KAIKKIAAN olisi ollut äidiksi parikymppisenä. Tosin, kyllähän odotusaikana kasvaa, joten mahdoton tietää, mitä minulle olisi tapahtunut :).
Ystäväni, 37-v odottaa esikoistaan. Kauhulla ajattelen, että tuossa iässä pitäisi alkaa yöheräämiset...
Tsemppiä kaikille äidille :D. Ei kannata niin kamalasti välittää siitä, mitä muut ajattelevat. Kyllä tiedän monta, monta 30-v vanhempaa, jotka eivät ole iästään huolimatta osanneet kasvattaa lapsiaan.
Vaaleaverikkö, huoliteltu, painoideksi jotain 18-19 välillä, nuorekkaat vaatteet, 21-vuotias, pullea ja hyvinvoiva lapsi rattaissa...Eikä minulle kyllä ole tullut edes mieleen, että joku minua säälisi! Siis miksi säälisi? Rakastettu, hyvinvoiva lapsi rattaissa ja äidillä ulkoisesti kaikki kohdillaan: mitä säälimisen aihetta siinä on?
Nykyään olen muuten edelleen vaaleaverikkö, huoliteltu, bmi 18.4 (just laskin), nuorekkaat vaatteet, meikkaan lähes päivittäin (meikata voi muuten tyylikkäästi ja maltillisesti). Lapsi menossa kolmannelle luokalle, edelleen hyvinvoiva, äärimmäisen rakastettu, hyväkäytöksinen, sosiaalinen, elämäniloinen (eli en ainakaan ihan pahasti ole epäonnistunut häntä kasvattaessani!). Minä olen opiskellut itselleni akateemisen ammatin näinä vuosina ja työllistynyt alalleni hyvään asemaan, loistava parisuhde ihanan miehen kanssa...Eipä minua kovin moni taida SÄÄLIÄ (mutta muutama on sanonut suoraan kadehtivansa).
on tainnut "pissis" itse kirjoittaa itsestään. Mutta tuossahan se jo paljastuikin...
Oletko varma, että vaatteesi ja ulkonäkösi on muiden mielestä ok? Onko kauppakeskus lasten mielestä kiva paikka?
Kyselee 34-vuotias viiden lapsen äitee.
Jos on kauniisti meikattu ja yllä nätit ja kivat, nuorekkaat vaatteet niin eihän se ole mikään pissis-look.
Pissis-äidillä olisi puoli pyllyä paljaana ja käytös kuin 13-vuotiaalla.
ihanaa kun nykyään on vielä niitä, jotka uskaltaa tehdä lapset nuorena :)
onkohan tuolla muitakin lapsia (isompia siis) ja minkä ikäisiä. Ja jos lapset on ihan pieniä ja äiti näyttää olevan 40+ niin saatan miettiä että onkohan tuo äiti vai mummo (en ääneen sano, mutta pari kertaa miettinyt olen tätä). En sen kummempaa. Usein juuri 40+ äitien kanssa olen samalla aaltopituudella. Itse olen siis 20+ äiti. 3-kymppiset on usein melko pinnallisia. Vanhempien äitien kanssa voi jutella syvällisemmin lapsista ja elämästä muutenkin.
näette nelikymppisen äidin meikattuna, laitettuna ja lapset siististi puettuna?
Pissis-äidit polttavat tupakkaa ja kiroilee.
Kyllä nätti ehostus ja mukavat vaatteet antavat enemmän sen kuvan että äiti huolehtii itsestään.
jolla on 2 lasta. Lisäksi minulla on ylioppilastutkinto ja merkonomitutkinto, hyväpalkkainen vakituinen työpaikka suuressa rahoitusalan yrityksessä, avioliitto ja pian oma asunto. Elämääni olen hyvin tyytyväinen enkä ole mitään menettänyt kun tein lapset näin nuorena.
Ja kyllä, olen hyvännäköinen, meikkaan ja pukeudun muodikkaasti myös leikkipuistoon. Tietenkin omistan myös pitkän vaalean tukan =)