Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~*~Näkijä~*~*~*~

Vierailija
23.07.2009 |

Hei

Kuinkahan moni muistaa sen minun piiiiiiiitkän ketjuni täältä? Siitähän taitaa olla jo 2 vuotta.

Ja iltalehteenkin juttu pääsi.

En kerkeä olemaan täällä joka päivä, mutta halutessaan minulle voi laittaa meiliä;

nakija_@hotmail.com

Vastaamiseen voi mennä 1 päivästä 1 kuukauteen. Johtuen siitä miten hyvin saan Sinuun yhteyden.

Kerrot itsestäsi minulle, jonkun verran mitä haluat, jotta saan sinuun yhteyden. Pelkkä ikä tai hiusten väri ei riitä. Kerro vaikka hieman luonteestasi. Jokin erityispiirteesi tms.

Kysyt minulta mitä haluat minun sinulle näkevän ja voit kertoa niistä lisää.

Kirjoitus tyylisi on se minkä avulla pääsen sinuun kiinni ja tulkitsemaan sinua.

-Näkijä-

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää miten minun avioliittoni käy? Olen yli 40-vuotias, suurperheen äiti ja meillä on mennyt miehen kanssa "huonosti" jo pari vuotta...Mitä näet tulevaisuudessani? Kiitos jos ehdit vastata!

Liittonne tulee kestämään tämän vaikeankin ajan.

Teidän on vain löydettävä nyt se kipinä, mikä saa taas asioihin tulta ;)

Olette olleet pitkään yhdessä, joten joku kriisinpoikanen on päässyt nyt suhteeseenne.

Yrittäkää saada aikaa toisillenne sekä itselle. Puhukaa ja vielä puhukaa.

Näen hyviä vuosi edessä.

Näkijä

Vierailija
2/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö meille tulevaisuutta täällä vai kenties jossain toisessa paikassa?

Entä työasiat?

Surulle pitää antaa aikaa. Se helpottaa ajan kuluessa. Ikävä pysyy kuitenkin aina.

Työasioissa en näe juuri nyt muutosta.

Elämänne on tällä hetkellä tasaista ja paikoillaan olemista.

Menee aikaa, kun olette taas vahvoja ja silloin on edessä paikkakunnan vaihto toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko asiat miehen kanssa ikinä järjestykseen? Tuleeko hairahduksia?

Vierailija
4/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan todella tietää, että saanko kolmannen lapsen ja onko se tyttö?

Vierailija
5/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin kertoa itsestäni. Olen isäni menettänyt, hyvässä rakkaus suhteessa elävä 30-vuotias nainen. Minulla on jo kaksi lasta. Olen tempperamenttinen, vahva ja haluan elämältä paljon asioita joita en lultavasti tule koskaan saamaan...

Mutta saanko kolmannen lapsen ja onko se tyttö?

Vierailija
6/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää miten minun avioliittoni käy? Olen yli 40-vuotias, suurperheen äiti ja meillä on mennyt miehen kanssa "huonosti" jo pari vuotta...Mitä näet tulevaisuudessani? Kiitos jos ehdit vastata!

Liittonne tulee kestämään tämän vaikeankin ajan.

Teidän on vain löydettävä nyt se kipinä, mikä saa taas asioihin tulta ;)

Olette olleet pitkään yhdessä, joten joku kriisinpoikanen on päässyt nyt suhteeseenne.

Yrittäkää saada aikaa toisillenne sekä itselle. Puhukaa ja vielä puhukaa.

Näen hyviä vuosi edessä.

Näkijä

Yritän jaksaa uskoa tuohon näiden vaikeuksien aikanakin!:)

Vierailija
7/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana, vasta rv9, onnistuuko raskaus hyvin loppuun asti, naetko kumpaa sukupuolta tulokas olisi?

Onko meidan tuleva muutto onnistunut ja tulevaisuus myos uudessa paikassa?

Tulemmeko olemaan terveita? (Selvitaankohan influenssoista) ;o)

SUURI KIITOS NAKIJA!!!

Vierailija
8/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v ja meilla on kaksi lasta. Molemmat ovat tyossa, paikkakunnan muutto siis edessa myoskin.

Vierailija
9/85 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6 lapsen äiti ja elämässä kokenut paljon.Olen menettänyt todella rakkaita ihmisia.

Olemme ollut mieheni kanssa lyhyen ajan erossa ja palanut nyt taas yhteen.Kannattiko?Kestääkö liittomme?

Vierailija
10/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta näet meille? Tuleeko vielä lisää? Olen nähnyt paljon synnytysunia viime aikoina :)

Näetkö meidän perheeseen kesäpaikkaa, haaveilemme siitä kovasti.

Mitä näet työstäni ja terveydentilastani?

Entä mitä näet miehen työtilanteesta?

T.kesäheinä

Vierailija
11/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monta vuotta yksinhuoltajana. Näetkö minulle pysyvää suhdetta lähitulevaisuudessa vai jatkuuko sinkkuelämä vielä pitkäänkin?

Suurkiitos jos vastaat!

Vierailija
12/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja milloin ja näetkö sukupuolta?

Minulle toinen ennustaja ennusti (maksullinen) vauvaa lähiaikoina ja yllätyin kovasti kun olemme päätyneet kahteen lapseen, olen vieläkin vähän hämmennyksissä. Näetkö sinäkin kolmannen lapsen ja milloin?

Olen vähän alta 30v ja lapset on koululainen ja päiväkotilainen, töissä käyn ja mieskin löytyy joka yrittäjä. Vaaleahkot hiukset mulla... mitähän vielä kertoisin itsestäni... ehkä tässä jo sen verran, että saat yhteyden?

Vierailija
13/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja milloin ja näetkö sukupuolta? Minulle toinen ennustaja ennusti (maksullinen) vauvaa lähiaikoina ja yllätyin kovasti kun olemme päätyneet kahteen lapseen, olen vieläkin vähän hämmennyksissä. Näetkö sinäkin kolmannen lapsen ja milloin? Olen vähän alta 30v ja lapset on koululainen ja päiväkotilainen, töissä käyn ja mieskin löytyy joka yrittäjä. Vaaleahkot hiukset mulla... mitähän vielä kertoisin itsestäni... ehkä tässä jo sen verran, että saat yhteyden?

Lisäisin tähän edelliseen kysymykseen, että olisiko tosiaan kaikkien kannalta hyvä jos tekisimme sen kolmannen...?

Vierailija
14/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit minulle ihan osuvasti kauan sitten. Saanko kysyä vielä? Kysyjä vaalea, pitkähiukseinen rapu.

- näetkö terveyteen muutosta?

- selviämmekö influenssasta?

- mitenköhän kävi lasten vaatepussille? Jäikö se jonnekkin vai heitinkö epähuomiossa roskikseen?

Vierailija
15/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivoihini (tiesi missä kipukohdat oli, vaikken ollut maininnut niitä kysymyksessäni!) sekä tiesi montako lasta minulla on ja mitä sukupuolta! Humpuukia tai ei, uskon että jotkut "näkevät" asioita.

En tiedä onko tämä sama näkijä, mutta yrittänyttä ei laiteta :)

Vierailija
16/85 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.14

Vierailija
17/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet mietityttää täälläkin. Haluaisin tietää onko mun elämään vielä tulossa miestä taikka lasta. Blondi nuorehko mamma kyselee, luonnekuvaus voisi olla impulsiivinen säheltäjä :)

Vierailija
18/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

sain tuolla kaksplussan puolella näkijältä tietoa työpaikasta. Haluaisin kuitenkin lisätietoa Sinulta ;).

olen 42, itsenäinen oman tien kulkija, naimisissa ulkomaalaisen kanssa, poikien äiti

odotan vastaustasi!

Vierailija
19/85 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu???

Vierailija
20/85 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys alkaa ensi kuussa.

Entä saammeko unelmien asunnon vai joudummeko muuttamaan "ei niin hyvään"?

Entä miten miehen työtilanne etenee?

T. Omituinen höpöttäjä ja sähläri