Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh äiti ja monta lasta, uusi mies jolla ei ole lapsia... mahdoton yhtälö?

Vierailija
22.07.2009 |

Minulla on 4 lasta nykyisen mieheni kanssa.

Olen toivottoman rakastunut mieheen jolla ei ole lapsia, olen ennen miestäni seurustellut hänen kanssaan ja hän on vuosia ollut aina mielessäni.

Nyt olen rakastunut häneen. Miestäni en ole pettänyt, enkä aiokaan.

Olen miettinyt, jos miehelleni ja minulle tulisi ero ja tämä "uusi mies" rakastaisi myös minua niin onko käytönnössä täysin mahdoton ajatuskin että meistä tulisi mitään koskaan, koska minulla on 4 lasta.

Ihan jo siis sen takia, että miehellä ei ole itsellään lapsia ja kaikki 4 tai ainakin 2 asuisi luonani aina jos ero tulisi.

Siis emme ole eroamassa, mietin vaan.. joskus olemme mieheni kanssa puhuneet, että jos joskus tulisi ero niin lapset olisi käytönnön syistä varmaan pakko olla 2 ja 2.

Ajatuksia....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden perhekulttuurin yhteensovittaminen voi olla vaikeaa ja äidit ovat yleensä mustasukkaisia lapsistaan joten uuden miehesi exästä voisi siinä tapauksessa olla paljonkin harmia. On huomattavasti helpompaa opettaa lapsettomalle miehelle vanhemmuutta. Luonnostaan se ei välttämättä tule.

Vierailija
2/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkan. Ei meidän rakkauteen kyllä vaikuta lapsien lkm, vaan tuntuu olevan vi******neen pienestä rahasta, jonka isä maksaa lapsistaan kk:ssa. Eli olkoon vaikka 5, kunhan ex maksais tarpeeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aivan varmasti tämä lapseton mies haluaisi myös omia lapsia. Joten olisitko sinä valmis vielä lapsiin numero 5 ja 6?

Vierailija
4/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itse olisi valmis vielä lapseen/lapsiin.

Nykyinen mieheni ei enää halua ja minä haluaisin.

Mietin vaan sitä, että olisiko tämä uusi mies valmis hyppäämään sinkkuudesta perhe-elämään? Siis ei tietenkään heti olisi mitään yhteen muuttoa, mutta kuitenkin...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi