Kuinka moni oma ikätoverisi on jo kuollut?
Omista lapsuudenkavereistasi ja koulukavereistasi, kuinka moni on jo kuollut ja miten?
Kommentit (94)
Toisen ampui hullu nainen ampumakerholla, toisen tappoi diabetes.
pari on kuollut liikenneónnettomuuksissa, ja yksi kuoli alkoholimyrkytykseen. Opiskelukavereista 2 on tehnyt itsemurhan, 3 on kuollut aivoverenvuotoon, yksi auto-onnettomuudessa ja yksi leukemiaan. 3 serkkua kuollut, syöpä, aivoverenvuoto ja itsemurha.
j aalle 40v, että ei ihan tilaston mukaan ole mennyt...
kaksi liikenneonnettomuudessa
yksi teki itsemurhan
yksi kuoli huumeisiin
yksi laskuvarjo onnettomuudessa
olen 38v
en tiedä että kukaan olisi kuollut.
mutta kun olin 5. luokalla, minua vuoden vanhempi poika hukkui. Oli surullinen tapaus pienellä kylällä :(
kaksi oman käden kautta, ja yksi yllättäen, hänellä oli kyllä pitkäaikaissairaus, mutta harvemmin siihen kuolee noin yllättäen.
Muita en nyt äkkiseltään tiedä, tuntemattomampia ikätovereita kyllä olen kuullut kuolleen.
1.Laskuvarjo-onnettomuus 2.auto-onnettomuus 3.Itsemurha 4.Huumeet Ja nämä kaikki olivat mulle hyviä kavereita silloin :(
Mulla nimittäin juuri samoissa kuollut myöskin neljä ja kaikki olimme samalla luokalla.
Minä kävin Myyrmäessä koulun.
viikko yo-juhlien jälkeen sukeltajantautiin. Kaveri oli vuosimallia -73. Hän oli 19-vuotias.
ammattikoulukaveri kuoli leukemiaan..
ammattikoulukaveri kuoli leukemiaan..
lapsuudenystävä, itsemurha =(
2 meni junan alle
Toinen tuhkehtui oksennukseensa kännissä.
En taida muita tuntea jotka olisivat nuorina lähteneet..
noin 10 on kuollut, joko sairaskohtaukseen tai onnettomuudessa. Läheisin on ollut paras ystäväni vuosi sitten.
1 ampui itsensä, toinen hirtti itsensä ja kolmas tukehtui omaan oksennukseensa kotibileissä.
Yksi jo teininä moottoripyörällään kolaroiden. Yksi alkoholiin ja/tai huumeisiin n. 20-vuotiaana. Yhden kuolinsyytä en tiedä, huomasin vaan vanhan kotipaikkakunnan hautausmaalla kerran käydessäni hänen hautansa siellä :(
kuoli parikymppisenä (eli noin 10 vuotta sitten). Käsittääkseni kuoleman taustalla oli huumeet, vaikka virallinen kuolinsyy oli sydämen pysähdys. Uskon siis vakaasti, ettei muuten terveen parikymppisen sydän noin vain pysähdy, että kyllä ne ne huumeet varmasti siihen vaikutti.
Pari vuotta vanhemman pojan kuulin tehneet itsemurhan noin 18-20-vuotiaana. En tuntenut häntä, mutta oli samassa koulussa ja kyllähän siitä puhuttiin, mitä oli tehnyt.
Jo ala-asteikäisenä koulustani kuoli kaksi lasta onnettomuuteen (eri aikaan ja eri onnettomuuksiin) - toista en tuntenut yhtään, toinen oli perhetuttumme. Ja naapurin poika kuoli jo ennen kouluun menoa, kun jäi auton alle.
Serkkuni kuoli noin 30-vuotiaana. En tiedä virallista kuolinsyytä, muuta epävirallisesti kuoli "viinaan".
Olikohan noita muita...
- Kaveri auto-onnettomuudessa
- Toinen kaveri auto-onnttomuudessa
- Serkku auto-onnettomuudessa
(Kaikki kolme eri onnettomuuksia, vuoden välein, oltiin parikymppisiä. Tässä vaiheessa mulla alkoi usko loppua.)
Sitten oli muutama vuosi väliä kunnes:
- Ystävä kuoli imusolmukesyöpään
- Veljeni ystävä kuoli imusolmukesyöpään
- Serkku jäi junan alle
(Kaikki noin kolmikymppisiä)
Että silleen.
Rankkaa on ollut, mutta olen oppinut rakastamaan elämää ja nauttimaan siitä päivä kerrallaan. Koskaan kun ei voi tietää.
(Sanoin aina että kasvoin pumpulissa lähes parikymppiseksi kun en ollut joutunut yksiinkään hautajaisiin. Siitä se sitten lähti.)
sen kolmen vuoden aikana, yksi näistä kaverini.
Yksi kuoli tapaturmaisesti Alpeilla.
Sittemmin ovat kaikki sinnitelleet elossa.