Kuinka moni oma ikätoverisi on jo kuollut?
Omista lapsuudenkavereistasi ja koulukavereistasi, kuinka moni on jo kuollut ja miten?
Kommentit (94)
Toinen oman käden kautta ja toinen aivokalvontulehdukseen.
oman käden kautta kuolleen. Unohdin tyystin hänet :/
1.Laskuvarjo-onnettomuus
2.auto-onnettomuus
3.Itsemurha
4.Huumeet
Ja nämä kaikki olivat mulle hyviä kavereita silloin :(
yksi ampu ittensä intissä
toinen ajo tahallaan rekan eteen autollaan
kolmas kuoli liikenne-onnettomuudessa
ainiin, yksi pyöräili vahingossa bussin alle
lappeenrannassa lskuvarjo-onnettomuus, poika itä-suomalainen?
mutta ainakin yksi mies ampui itsensä 20+ -ikäisenä. Eräs nainen taas kuoli myös 20+ johonkin sairauteen. Vm. -73 -74.
Ja omia kavereitani on lähtenyt kolme, vm 80-83.
Yksi ajoi kännipäissään rekan alle
toinen otti yliannostuksen ja kolmas oli auto-onnettomuudessa... Kaikki nuoria miehiä, ja valitettavaa on että kaikki on ollut ihan itse aiheutettuja, kolmaskin ajoi ihan selvinpäin,mutta huimalla ylinopeudella motarilta ulos:(
ala-asteen aikaisista luokkatovereista yksi kuoli luultavasti huumeisiin
yksi entinen heila kuoli yllättäen, en tiedä mihin, näin vain kuolinilmoituksen
yksi miehen opiskelukaveri teki itsemurhan
siinäpä ne mitä muistan suunnilleen omanikäisistä tutuista
olen 38-v. ja peruskoululuokaltani olen kuullut kuolleen ainakin kolmen viinaan!
Yksi entinen luokkatoverini tiettävästi yritti itsemurhaa pariinkin otteeseen lukioikäisenä, muttei onnistunut ja on nyt löytänyt elämään uuden sävelen (näin hänet pari kuukautta sitten).
1 ampui itsensä
1 hukkui
2 otti lääkkeitä ja viinaa
1 kuoli kolarissa jossa 2 muuta ystävääni loukkaantui pahasti.
2 itsemurhaa
1 syöpä
1 sydänsairaus
1 aivokalvontulehdukseen ja 3 oman käden kautta :-(
tuttavista kymmenkunta, itsemurhia ja liikenneonnettomuuksia. Ei yhtään sairauteen kuollutta.
ovat kaikki kuolleet tavalla tai toisella huumeisiin.yksi henkirikoksen uhri/huumetapaus
itse olen 27
Kaksi serkkuani kuolleet nuorina (auto-onnettomuus ja huumekuolema).
sitten on samaan aikaan koulussa olleita, jotka kuolleet, mutta en voi sanoa, että olisin tuntenut hyvin. Esim. pari teki itsemurhan, yksi hukkui jne.
painiskelen hirveässä 40 kriisissä! En kyllä vielä meinaa kuolla pois, mutta vanheneminen ahdistaa aivan suunnattomasti
yksi hyppäsi junan alle, yksi jollain tapaa tappoi itsensä, yksi moottoripyöräonnettomuudessa, yksi johonkin keuhkosairauteen.