Kuinka moni oma ikätoverisi on jo kuollut?
Omista lapsuudenkavereistasi ja koulukavereistasi, kuinka moni on jo kuollut ja miten?
Kommentit (94)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1 sairauteen ja 2 oman käden kautta.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2009 klo 22:27"]
Omista lapsuudenkavereistasi ja koulukavereistasi, kuinka moni on jo kuollut ja miten?
[/quote]
SAAN SEKSIÄ!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Yhden puolitutun tiedän kuolleen alle 30-vuotiaana, mutta en tiedä mihin. Näin kuolinilmoituksen maakunnan lehdessä äidin luona lomaillessa. Pyörittiin samoissa porukoissa opiskeluaikoina. Oltiin eri kouluissa, mutta meillä oli vain päivä ikäeroa.
Luokkakaveri (poika) ampui itsensä 16-vuotiaana. Tuttu poika kuoli 20-vuotiaana tulipalossa, kun baari-illan päätteeksi kännipäissään alkoi laittaa ruokaa, poltti samalla koko talon.
Numero 96: kirjoitat vaarassa ketjussa. Tuo on sopimatonta.
Yksi entinen koulukaveri tuli tapetuksi. Yksi jäi junan alle ulkomailla, yksi ajoi itse autolla pöpelikköön. Pari on tehnyt itsarin. Kaikki nämä olivat kuollessaan n. 18-30 -vuotiaita. Ihan hirveän läheisiä nämä ihmiset eivät mulle olleet, läheisimmin tunsin tämän autolla ojaan ajaneen nuoren miehen.
Olen 84. Yksi kaveri hukkui bileissä kotirantaan 20v., yksi kuoli sydänkohtaukseen 16v.
Varmaan muitakin, mutta kolmet hautajaiset olen istunut: kaksi itsaria, yksi viinaan. Ikä 42v.
Olen 21v.
Yksikään läheinen ikätoveri ei ole kuollut. Ala-asteella meni luokkalaisen isoveli leukemiaan.
Ex-luokkakaveri lukiosta kuoli rajuun aivokalvontulehdukseen alle kolmekymppisenä.
Toisen ex-luokkalaisen pikkuveli menehtyi hukkumalla joitain vuosia sitten.
Erään ystäväni ex-poikaystävä kuoli vain 17-kesäisenä moottoripyöräonnettomuudessa (tämä siis tapahtui kun olimme lukiossa 2. vuosikurssilla).
samanikäinen sukulaispoika kuoli 6v, kun jäi auton alle. Oli aikaisemmin puhunut ettei halua koskaan aloittaa koulua ja eikä sitten koskaan sinne ehtinytkään. =(
Luokkakaveri kuoli seiskaluokalla johonkin pitkäaikaissairauteen.
Muutama vuosi sitten kuulin samanikäisen pojan kuolleen sydänlihastulehdukseen.
ja vain yksi omista kavereistani on kuollut 32 v veritulppaan, joka meni aivoihin.
Lisäksi tiedän tutun tuttuja, mutta eivät omia kavereita. Miten teillä voi olla noin paljon läheisiä kuolleita??? Minulla ei ole vielä edes yli seiskakymppiset omat vanhemmat eikä appivanhemmat kuolleet.
Varmasti moni on kuollut mutta en tiedä enää heidän kuulumisistaan.
Yksi yläasteella syöpään. Kolme auto-onnettomuuksissa (kaksi parikymppisinä, yksi n. 25-vuotiaana). Viides moottoripyöräonnettomuudessa reilut 20-vuotiaana.
Olen 26.