Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapään epilointi

Vierailija
21.07.2009 |

Auttakaapa naista mäessä! Yritän poistaa epilaattorilla karvoitusta ja on hankalaa. Miten saisin kipua vähemmäksi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistan vahalla (veet) ja sitten tarvittaessa epilaattorilla ainakin häpyhuulista kun niitä ei enää tunne siinä vaiheessa. Ja siis tietenkin on sellainen erillinen pieni epilointipää alapäätä varten, oma toimii suihkussa ja saippualla, se helpottaa.

Ja muille tiedoksi, posliiniksi ajettu alapää on kaunis ja mukava, hygieninen eikä tuoksu pahalle :) ja oma mies ainakin tykkää, jokaisella tietty mieltymyksensä.

Ja ap, mulla on itsellä erittäin paksu ja musta karvoitus, vahalla sattuu vähän aluksi ja toki vaikea tehdä yksin, mutta jos on nopea niin alue turtuu ja silloin on helppo poistaa karvat :)

Vierailija
62/68 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen takia.

Minä epiloin, vaikka käy aivan saatanan kipeää. Mutta vetelen kortisoonivoidetta aina päälle kerroksen.

Mies ei tykkää karvoista, enkä halua menettää ihanaa isää lapsilta ja hyvää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun epiloi pitempään niin iho tottuu ja karvatkin ohuempana lähtevät helpoimmin irti. Ja kapeaa aluetta kerralla, lähtee myös hyvin häpyhuulien vierestäkin.

Vierailija
64/68 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkänaurun saattelemana olen juuri aikeissa epiloida ainakin sääret monen vuoden tauon jälkeen (toki olen muilla konsteilla karvojani poistellut). Tunteeni ovat tmän keskustelun jälkeen pelonsekaiset, uskallanko käydä alapääni kimppuun saati kainaloiden? No, rohkea rokan syö, kai?

Vierailija
65/68 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin muutaman kerran brassia jossa kuumavahalla vedetään koko alapää ja myös tuol takapuolen ale. Aluks koski ihan törkeesti mutta seuraavalla kerralla ei enää niinkään paljon. Rahallisen tilanteen takia siirryin pinsettein joka ei koskenut lainkaan niin paljon kuin ennen brassia. Mutta nyppimisessä häpyhuulet on pahimmat. Oon ite selvinny siitä silleen että oon ottanu pienen kohan ja puristanu sen yhteen kun sillä tavalla se karvanpää mielestäni turtuu että ei tunnu niin pahalle mitä ilman puristamista. Itse olen miettinyt epilaattoria mutta jännittää että selviinkö häpyhuulista tai ilman haavereita😃

Vierailija
66/68 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko oikeasti epiloineet myös häppärit? Miten voi onnistua keneltäkään?

Vierailija
67/68 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Vierailija
68/68 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää nyt ne majavanne rauhaan.