Mikä siinä on?
että anopin ja miniän välit eivät usein ole niin lämpimät. Minä en keksi, että mikä anopissani olisi erityisesti vialla, hän on aina ollut minulle ihan mukava, mutta joku hiertää. En ole normaali hänen seurassaan. Kenenkään muiden miehen sukulaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa. Onko se vaan tavallista hankalampi sukulaisuussuhde?
Kommentit (9)
äiti haluaa omistaa poikansa ja kun toinen nainen vie pojan, yritetään tämä kilpailija nujertaa vittuilulla, loukkauksilla ja paskapuheilla. Näin meillä.
on varmaan niin että anoppi ei minusta hirveesti tykkää vaikka ei suoranaisesti niin sano. Ehkä sen sitten vain aistii ja on siksi itse varautuneempi. Kyllä hän joskus ihan alkuvaiheessa pojalleen on sanonut, ettei suhde tule kestämään enkä minä ole hänen mielestään tosissani poikansa kanssa. Hän ei varmaan edes uskaltaisi minulle mitään sanoa, koska tietää että se viilentäisi hänen välejään poikaansa.
että siinä missä mulla ei ole paljonkaan yhteistä kenenkään muunkaan miehen sukulaisen kanssa, niiden muiden kanssa ei ole paineita. Anopin kanssa jokainen tilanne on hirveän ladattu, ja tuntuu että kumpikin meistä ahdistuu aivan kauheasti ihan pikkujutuistakin kun pitäisi niin kovasti yrittää tulla toimeen. Samaa ongelmaa ei ole muiden kanssa, koska sillä ei ole niin väliä tykätäänkö toisistamme vai ei.
Anoppi ottaa jokaisen kommenttini jonkinlaisena piilovittuiluna ja minä taidan tehdä ihan samaa.
edellisen, tai itse asiassa edellisen edellisen :) "anopin" (poikakaverin äiti)kanssa kivat välit. Käytiin yhdessä shoppaamassa, viiniteltiin ja muuta. Se autto kans mua monissa jutuissa. Nykyisen kaa ei tulis mieleenkään hengailla. Ihan seko.
anopin kanssa joskus aikoinaan, kun ei osannut laskea pienestä pojastaan irti ja sotkeutui joka asiaan. Nykyään tullaan todella hyvin toimeen, kun molemmat tietää omat rajansa ja olen oppinut aika paljon laskemaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...
Hän sanoi alkajaisiksi, että koska hän rakastaa poikaansa, ja poikansa rakastaa minua, niin silloin tuo ketju jatkuu niin että hänkin rakastaa minua. "Asiat ovat näin yksinkertaisia" jatkoi hän.
meillä ainakin hiertää ne pienet rivien välistä luettavat kommentit jotka osoittavat että en ole hänen mielestään tarpeeksi hyvä hänen pojalleen. tietysti silloin persettä nuollaan kun poika on lähellä mutta lastenkasvatustani pilkkaa kyllä silloinkin avoimesti.