kamalin pojan nimi?
Laitetaan tähän ketjuun niitä inhokki poikien nimiä...
mulla itellä tökkii joku Arto poikien nimistä.. Tai Iivari
Kommentit (98)
Johtunee varmaan kyllä varmaankin siitä ettei sitä moni miellä etunimeksi vaikka se sitä onkin... :)
Jorma, Teppo, Erkka, Erkko, Janus, Nico, Jami, Keijo, Hermanni, Taavetti, Aapeli, Aimo, Aulis, Einari, Elmeri, Ensio, Herkko, Juuso, Kaapo, Kerkko, Konsta, Kyösti, Lyly, Manne, Olavi, Orvo, Paavo, Severi, Sulo, Tahvo, Taneli, Torsti, Turo, Tuukka, Ukko, Urho, Valtteri, Verneri, Väinö ja hännänhuippuna Yrjö eli tuttavallisemmin Spyttä. Järkkyä vielä se, että tunnen tästä listasta lähes jokaisen nimisen, alle 2-vuotiaan pikkupojan.
Kävikö mielessäsi, että kaikkien mielestä nuo nimet eivät ole kammottavia laisinkaan. Munkin mielestä osa nimistä on todella kivoja..
Tulee mieleen jotkut vähä-älyset.
Miro on myöskin nimi josta en pidä yhtään, tulee mieleen ilkeä pikkupoika eikä edes kauheen nätti lapsi.
Tatu on myöskin kamala ja Ali. S- ja R-vikasten nimet.
Kauri
Atte
Arttu
Aapo
Eetu
Eliel
Veeti
Nuutti ja Kuutti
Veikko
Veli
Eeli
Joni
Jimi ja Jami
Pyry
Kivi
Lumi
Kuka laittaa omalle lapselleen nimeksi Otto(-lapsi)?
se on niin koomista, kun urho-niminen onkin hiljainen nössö.
En pitänyt siitä aiemminkaan, mutta vasta nähtyäni sen iljettävän lastenohjelman olen alkanut todella inhota sitä nimeä.
ja Poika pojalle. Sitten muita inhokkeja Miro, Roni ja Joel.
Itse inhoan pojan nimiä Jonne, Aaretti, Kaapo, Miro, Ukko, Onni, Yrjö, Kustaa, Jorma. Noi nyt tuli ekana mieleen.
Sitten pihassamme eräs äiti huuteli nasaalilla nenä-äänellä Joni, Jani ja Sami syömääään....
Kuulen sen vieläkin näiden kaikkien vuosien jälkeen. Joten siinä inhokit.
(Miica, Nico jne), melkein kaikki 'sellaiset' j-nimet ( esim. Johannes ja Juhana on kivoja).
Herkko, Kerkko, Manne (wtf), Pauli, Kauri, Pertti, Miro, Toni, Taneli, Veli (Veikka on tosin ihan kiva), Mauno, Aki, Yrjö, Seppo, Max, Severi, Aapo, Kaapo, Miko, Mika, Oskari, Eetu (inhokki nro.1).
Muita ei nyt tuu mieleen.
...mutta eipä siten tulekaan kaikille lapsille samaa nimeä koko Suomen maassa ;)
Mun mielestä monen mainisema Kaapo on ihan kiva, vaikka yleensä pidän "ryhdikkäämmistä" nimistä, joissa on keskellä vaikkapa R-kirjain tms.
En pitänyt siitä aiemminkaan, mutta vasta nähtyäni sen iljettävän lastenohjelman olen alkanut todella inhota sitä nimeä.
mä kyllä peeseen sua täysin
ja Turo. Myös Turkka ja Tuukka ovat melko kaameita.
Mua inhottaa eniten, jos veljes-/sisarussarja on nimetty tyyliin Kari, Jari, Sari tai Harri, Karri jne.
Aatukaan ei kauheasti systytä. Niin kuin ei Eetukaan.
meidän pojalle nimi sopii kuin lasit Urkin nenälle. Ainoa mikä mietityttää on se, oliko se nimi sittenkin enne: paksutukkainen poikani kaljuuntuu pikavauhtia.
Mun mielestä tässä on tullu monia hyviä nimiä ja sitten niitä minun mielestäni vähemmän hyviä. Yrjöstä en pidä, mutta se johtuu ikävästä kokemuksesta pikkutyttönä.
T:Urhon äiti