help! Ollaan yritetty raskautta
jo viisi kuukautta, eikä vieläkään tulosta..
Eikä varmaan ikinä tulekaan..
Kommentit (13)
saatko siitä jotain kicksejä kun ilkeilet toiselle?
jo viisi kuukautta, eikä vieläkään tulosta.. Eikä varmaan ikinä tulekaan..
Sympatiaa, konkreettisia neuvoja vai mitä?
Itse olen raskautta yrittäessäni käyttänyt aina ovulaatiotestejä, ja muutamassa kierrossa on tärpännyt.
meillä tehtiin esikoista 3,5 vuotta...
toi nyt onkin ihan hirmu pitkä aika, jos olis vuosi niinkun meijän esikoisesta niin vähän vois irrota sympatiaa mutta eihän tossa ole mitään kummaa vielä, paitti sää et heti ole saanu mitä tilaat!
oli vain huono päivä kun menkat alkoivat..
pyydän anteeksi!
ap
on aika hyvä opu. ainakin mulle aikoinaan ja toisvottavasti myös nyt. -en olis varmaan ilman niitä tullut ensinkään raskaaks. ekaa yritettiin kokonaisuudessaan 5kk ennenkuin tärppäs (niistä kahdessa viimeisessä käytettiin ovulaatiotestejä). niistä huomas, kuinka tajuttoman paljon mulla heitti se paras päivä. tsemppiä sulle.
me tehtiin esikoista sen 7kk. Jotkut joutuvat yrittämään vielä kauemmin!! Kyllä se vielä tärppää :)
Ensi vuonna voisitte ehkä mennä lapsettomuustutkimuksiin, siihen asti vaan vitamiineja ja terveellistä ruokaa.
Jos ei vuoden sisällä tule tulosta, kannattaa testauttaa mieheltä siittiöt ja sinulta katsoa, ovuloitko ja onko torvet auki.
Sitten voitte vielä miettiä, haluatteko odotella vai siirtyä hoitoihin, jos ei tulosta ole tullut siihen mennessä.
Minä ajattelin ihan samalla tavalla ja olin ihan paniikissa kun raskaus ei ollut puolessa vuodessa alkanut. Mutta ole huoleti, 5kk on ihan normaali aika yrittää raskautta. Ehkä jo ensi kierrossa teillä tärppää. Meillä menikin sitten loppujen lopuksi 3 vuotta ja lapsettomuushoitojakin käytiin läpi useita eli mun huoli lapsettomuudesta tuli aiheelliseksi. Silti muistan, että kun vauvaa oli yritetty alle vuosi oli tosi rankkaa kun pelkäsi, että meissä on jotain vikaa. Kun vika sitten löytyi tieto tavallaan helpotti. Mutta ihan vilpittömästi uskon, että teillä on asiat paremmin ja raskaudut ihan pian :)
Enpä tiedä mikä näin netin välityksellä auttaisi. Voisin laittaa ukkoni käymään kylässä, sillä on ainakin pateja. Voi voi, itku, voi.