Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta ostosTV:n Toby-silistyssysteemistä?

Vierailija
20.07.2009 |

Onko todella tehokas ja hintansa väärti?

Vai perusostosTV -kamaa 2 yhden hinnalla...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meinaan tosi hyvä laite. Olen käyttänyt jo 5 vuotta. Pidän paidan helmaa puisella pyykkipojalla. Ei pala sormet. Kaikki siliää hyvin. Mulla on tobystä se pehmeä letkuinen malli. Siinä ekassa versiossa oli tosi jäykkä letku. Säiliön vesi riittää tosi moneen puseroon. Mun laite ei ainakaan vuoda mistään. Letku kannattaa välillä laittaa telineeseen niin höyrystä tuleva vesi valuu takas säiliöön.

Vierailija
2/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, mutta esim. miesten pukupaidat saa sileämmäksi ihan perinteisellä raudalla.

Lisäksi vesisäiliö näyttää kovin pieneltä, ei sillä kauaa höyrytä yhtäjaksoisesti.

Tosi hyvä menetelmä vaikkapa silkille ja muille herkille kuiduille. Osta pois, voihan sen palauttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikäyttöön tarkoitettu kenties? En aina ymmärrä näitä lyhenteitä...

Vierailija
4/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pro=professional

Vierailija
5/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa myös!

Vierailija
6/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui palauttamaan tuotteen, koska kuuma höyry poltti kädet rakoille. Jotenkin siitä pääsee se kuuma höyry suoraan käsille.

Vierailija
7/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläsi oli tekniikkavirhe, jos poltti kätensä.

Kun esim höyryttää hengarilla olevaa paitaa, pidetään kiinni helmasta ja vähän "venytetään".

Oliko hän lukenut käyttöohjeet kunnolla?

Vierailija
8/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajatellut hankkia kans ton. juuri vähän aikaa sitten luin ketjua samasta aiheesta. melkeen kaikki sanoivat että on hyä, mutta monet myös valittivat että vesisäiliö vuotaa ja että höyry polttaa käsiä.

Vierailija
9/10 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli höyryn lämpötila ei pysy vakiona, välillä toimii kuin unelma, välillä jäähtyy niin, että vain kastelee paikkoja. Lisäksi toisella kaverilla kuumaa vettä valui liitoksista ympäriinsä.

Näiden kommenttien jälkeen jätin itse ostamatta.

Vierailija
10/10 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toby on ei-niin-tarkan silittäjän unelmavehje. Minulla on ollut Toby nyt vuoden verran ja toimii se - höyryllä saa tosi nopeasti suhtkoht sileää vaatetta arkikäyttöön. Jos tarvii silittää huolella, kaivan edelleen kaapista vanhan kunnon raudan.

Höyrykoneella silittäminen on aika vaikeaa, sillä toisella kädellä täytyy kiristää kangasta, pitää sitä paikoillaan kun vaate roikkuu hengarissa. Jos oikealla kädellä käyttää höyrypäätä, vasempaan käteen kannatta laittaa hanska, sillä sormenpäihin osuva kuuma höyry Sattuu todella.