Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kaverista, joka kävi tänään luonani ja oli siellä kuin kotonansa. Aukaisi kaappeja, otti juomalasin, vaikka en pyytänyt

Vierailija
28.06.2026 |

Itse en käy toisten kaapeilla edes sukulaisten luona. Ei olla mitään ylihyviä kavereita. Huonot tavat vaiko normaalia? Kaikkien mielestä varmaan tietenkin ihan ok...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinö et pyytänyt ?

Vierailija
2/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukka!

Itsekin tuli kieltämättä tällaiset fiilikset. Tai sitten minua on vaan kasvatettu eri tavalla. 

Vierailija
4/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mykkä?

Vierailija
5/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo vieras.

Vierailija
6/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?

Miksi sä otat tuntemattomien randomien peukut niin tosissaan etkä vaan muodosta omaa mielipidettä? 

Vierailija
8/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidit kaveria kuivin suin ja se kyllästyi odottamaan, että saisit edes lasillisen vettä tarjottua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma sää, kulkenut jalan tai pyörällä tai kuumissa liikennevälineissä., kuumissaan ja tosi janoinen, joten tarvitsi vettä heti? Toki olisi pitänyt kysyä ensin, muttei halunnut olka vaivaksi vesilasillisen vuoksi.

Vierailija
10/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulee aina tunkeileva ja röyhkeä olo jos menen itse vieraana availemaan ja ottamaan toisten kaapeista jotain, kunnes joku sanoo että voit ottaa tuolta ja sieltä jotain, joka käytännössä antaa luvan mennä kaapeille. Lapsena kaverin luona menin kerran penkomaan heidän keittiön kaappia etsiäkseni jotain kaverini yllyttämänä, kunnes äitinsä putkahti paikalle ja huusi raivostuneena. Varmaan johtuu tosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli jano. 

Enpä tajunnut kysyä haluaisko jotain. 

Vierailija
12/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?

Ei ole hyvää käytöstä, mutta ei ole sekään,  ettei huomioida toisen janoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miesystävä ujutti minut ottamaan hänen kaapistaan mitä astioita halusin ruokailua varten eikä tarjoillut pöytiin.

Vierailija
14/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen moukka oli kaverisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuota - oletko ajatellut, että vieraille yleensä tarjotaan syötävää ja juotavaa? Ehkä hän oli kävellyt läpi kaupungin, ja oli säästänyt oikein janoaan, kun pääsee kohta luoksesi. Eikä sitten kestänyt hitauttasi tarjoilun suhteen vaan päätyi hakemaan vesilasin itse. Itse kyllä kysyisin, saisinko lasin vettä, ennenkuin ryntään avaamana kaapin oven

Vierailija
16/16 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä alapeukut? Kaikkien mielestä tämä ihan ok ja normaalia hyvää käytöstä?

Ei ole hyvää käytöstä, mutta ei ole sekään,  ettei huomioida toisen janoa.

Täh? Oletko tosissasi? Ihan ensimmäiseksi kun hän tuli sisälle asuntooni, aukaisi hän kaapin ja otti juomalasin. En siis ehtinyt edes kysyä haluaako hän. Teillä suomalaisilla ilmeisesti todella erikoinen ajatusmaailma ja tavat.