Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kauanko käytätte samoja renkaita fillarissa?
28.06.2026 |
Nykyisillä olen ajanut noin tuhat kilometriä ja kulumista on jo selvästi nähtävissä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun alkaa sisäkumi tulla läpi. Sulla on vielä aikaa.
Miksi käytät sisuria?!?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sitten kun alkaa sisäkumi tulla läpi. Sulla on vielä aikaa.