Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko yhtään perhettä, josta olisi kuollut useampi kuin yksi lapsi?

Vierailija
21.12.2008 |

Ja nyt en tarkoita näitä kuolleita viikolla 13+5, vaan syntyneitä ja eläneitä lapsia.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat olivat eronneet ja isä oli lasten (2 tyttöä) kanssa tyttöjen äidin asunnossa. vähän ennen kuin äiti tuli töistä isä ampui tytöt äidin asunnossa

Vierailija
82/84 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska.. Poika syntyi sinä vuonna ja edellisenä päivänä oltiin päästy sairaalasta. Että kyllä täällä joku muukin katsoo Kela-kortista.. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syytä osattu silloin tutkia.

Vierailija
84/84 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varmaan ihan hyvä muistikikka itsellenne, mutta minusta silti outoa kun yritätte meille muille todistella. Kyllä jos on epäselvää joku juttu, katson mieluummin vaikka wikipediasta.