Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi vain suomalaiset naiset

Vierailija
18.07.2009 |

mutta miksi vakiintuneet/naimisissa olevat ja lapselliset suomalaiset naiset ovat HYVIN usein maatiaisen näköisiä ja/tai pullukoita. Kun taas lapsettomat ja vapaat naiset ovat täysin päinvastaisia. Onko suomalaisilla miehillä huono maku vai missä on vika?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee totta, että perheen saatuaan sitä helposti ajatutuu välinpitämättömäski ulkonäön suhteen, ainakin pariksi vuodeksi. meillä suomalaisilla kun ei ole kotiapulaisia tms., joita monissa maissa paljon käytetään.

kauneus on katsojan silmissä. Oma mieheni, pitkä, hoikka, komea ja hyvinpukeutunut, on sitä mieltä, että luonnollisuus ja ystävällisyys on kaunista -ja äly ja fiksuus. Jos nainen yhtään näyttää meiktulta, käyttää hyvin korkeita korkoja, lyhyitä hameita, avaria kaula-aukkoja, mihenei mielestä hän ei ole viehättävä. Tämä ei tarkoita sitä, että ulkonäöstä ei saisi huolehtia. Minälkin huolehdin, säännöllisesti. Vaatteet ja pukeutuminen ovat minulle tärkeitä ilonlähteitä. En vain halua olla näyttävä. Luonnollisuus on kaunista.

Vierailija
42/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa jumpassa (ei siis venyttelyä vaan bodypump tms) 2 kertaa viikossa 50 min uintia - siis suoraan putkeen uintia eikä suinkaan siellä hitaimmalla kaistalla) plus siihen päälle lasten kanssa päivittäiset rattaiden lykkimiset (arkena 1,5 km suuntaansa 2 kertaa päivässä) ja muut peuhaamiset - trampoliinilla hyppiminen, futiksen pelaaminen, hipat ja muut - ja edelleen paino on yli 80 kg - eikä sitä ruokaakaan älyttömiä määriä kulu ja se mitä kuluu on perusruokaa, terveellistä, pääasíassa kasviksia ja siis ei eineksiä... kismittää kyllä kyllä kun tutut laiheliinit vetää mäkkäriä ja karkkia päivät pitkät,ei jaksa juosta bussiin, ei ikinä urheile mitään (ja oikein kehuu sillä, että onneksi ei tarvii urheilla painon takia) ja siis pysyy laihana... tasan tarkkaan olen parempikuntoinen kuin moni laiheliini.

Hyvän näköisiä vaatteita ei ole niin paljon, kun vihaan shoppailua ylipäänsä saati sitten tämän kokoisena, kun mikään ei mahdu tai näytä hyvältä. Jos jo´ku hoitaisi sen mun puolesta ja vielä maksaisi, niin sitten näyttäisin paremmalta. Onneksi viihdyn vaatteissani kuitenkin, ne on toimivat ja mukavat päällä, se on pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne maut heittelee. Kuulemma tukka porrossa, silmat sikkarallaan ja hiukan pollahtaneena & unelta tuoksuvana olen suorastaan vastustamaton.

Mutta kukin tyylillaan.

Vierailija
44/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en silti usko, että hän on samaa mieltä kaikista vastaantulevista naisista.

Niin ne maut heittelee. Kuulemma tukka porrossa, silmat sikkarallaan ja hiukan pollahtaneena & unelta tuoksuvana olen suorastaan vastustamaton. Mutta kukin tyylillaan.

Vierailija
45/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissa olisi upeita ilmestyksiä vaan sitä, että kaikki vaatimattomamman näköiset naiset ovat niitä jotka ovat naimisissa.

Vierailija
46/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taatusti ei kukaan ole luullut mieheksi tai miesmäiseksi:)

Samalla vaivalla kun pukee verkkarit ja ruman t-paidan päälleen, voi pukeutu myös kaniimmin. Itse asiassa halpointa on vetää joku mekko päälle aamuisin. On naiselliista.

Jos on vähän rahaaa, kirppareilta tekee hyviä löytöjä edullisesti ainakin suuremmista kaupungeista.

Hiuksia ei tartte leikata sukupuolinetraaliksi poikatukaksi. Pidempää tukkaa on sitäpaitsi halvempi ylläpitää.

Meikkejä saa edullisestikin ja ovat riittoisia.

Hiuksia voi kihartaa vaikka talouspaperin avulla.

jne jne...

Suomalaiset naiset pelkäävät näyttää naisellisilta jostain syystä. Suomessa tasa-arvo tarkoittaa sitä, että naisen on oltava kuin mies. Myös näytettävä mieheltä tai häntä pilkataan ja halveksutaan. Mitä tasa-arvoa tämä on?

Vierailija
47/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en silti usko, että hän on samaa mieltä kaikista vastaantulevista naisista.

vastaantulevista naisista?

Tastako se sinun kenkasi puristaa? Etta haluat olla hyvannakoinen KAIKKIEN vastaantulevien miesten mielesta?

Pitaisikohan sinun hankkia elamaasi muutakin sisaltoa kuin ulkonako? Viimeistaan tuossa 80 korvilla alkaa olla taistelu jo aika epatoivoista. Myos 40-50 paikkeilla alkaa nakya, millainen ihminen olet, vaikka kuinka rasvaisit, leikkaisit, meikkaisit ja laittaisit itseasi. Ihmisella on sellaiset kasvot kuin ansaitsee tuossa iassa.

Ihminen joka nauttii elamastaa, on onnellinen ja tasapainoinen myos nayttaa kauniilta. Olemme miehen kanssa ristineet nama ylen yrittajat "munahaukoiksi". On muuten hauskaa, kun heita aina bongaamme. Ettet vain kuulu tahan ryhmaan?

Vierailija
48/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pitää mekkoa, kun collegehousut ovat miellyttävämmät päällä? Miksi pitäisi kihartaa hiuksia talouspaperilla tai foliolla, kun suorat kiiltävät hiukset näyttävät hyvältä? Miksi pitäisi meikata? Miksi ei saisi olla lyhyt vilpoinen kesätukka, jos siltä tuntuu? En minä ainakaan pelkää naiselliselta näyttämistä. Se vaan ei ole kovin käytännöllistä eikä anna minulle mitään erityisiä kiksejä elämään. Mieluummin vaikka luen hyvää kirjaa tai keskustelen miehen kanssa, tai nautin liikkumisesta housut jalassa ja miellyttävissä matalissa kengissä.

Mielestäni ns. naisellinen voi aivan hyvin olla eikä sitä pilkata ja halveksuta, jos nainen omilla tekemisillään ja puhumisillaan osoittaa, että hänessä on muutakin kuin ne talouspaperikiharat päässä.

Samalla vaivalla kun pukee verkkarit ja ruman t-paidan päälleen, voi pukeutu myös kaniimmin. Itse asiassa halpointa on vetää joku mekko päälle aamuisin. On naiselliista.

Jos on vähän rahaaa, kirppareilta tekee hyviä löytöjä edullisesti ainakin suuremmista kaupungeista.

Hiuksia ei tartte leikata sukupuolinetraaliksi poikatukaksi. Pidempää tukkaa on sitäpaitsi halvempi ylläpitää.

Meikkejä saa edullisestikin ja ovat riittoisia.

Hiuksia voi kihartaa vaikka talouspaperin avulla.

jne jne...

Suomalaiset naiset pelkäävät näyttää naisellisilta jostain syystä. Suomessa tasa-arvo tarkoittaa sitä, että naisen on oltava kuin mies. Myös näytettävä mieheltä tai häntä pilkataan ja halveksutaan. Mitä tasa-arvoa tämä on?

Vierailija
49/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuu olevansa tasa-arvoinen ja itsenäinen.

Silti:

-jalkojen muotoa muutetaan korkeakantaisilla kengillä (vaivaisenluut ja selkävaivat) miesten miellyttämiseksi.

-käytetään hametta, vaikka palelisi. Miesten miellyttämiseksi

-nypitään alapää paljaaksi, koska halutaan antaa miehelle kuva ikuisesta pikkutyttömäisyydestä. Miesten miellyttämistä

-pidetään pitkää tukkaa, vaikka se ei sopisi tai ei tykkäisi siitä. Miesten miellyttämiseksi.

-Meikataan ja kärsitään ehkä allergioistakin. Miesten miellyttämiseksi.

Ja jos joku uskaltaa olla toisenlainen ja elää itseään miellyttäen, haukutaan välittämästi. Sillä aidosti itsenäinen nainen on todellinen uhka. Se saattaa näyttää ilmi sen naurettavuuden, mitä naiset touhuavat miellyttääkseen miehiä. Niin epätoivoista on naisille miehenpuute.

Ja pelottavinta on vielä se, että se omilla ehdoilla elävä nainen saattaakin olla huomattavasti suositumpi miesten keskuudessa kuin nämä tuntikausia pilluja nyppivät ja selkäsäryistä kärsivät, korkeakantaisissa kengissä koikkelehtivat.

Voi, miten kornia se olisikaan:)

Vierailija
50/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta soppaa keitetä! :)

Vierailija
51/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi vakiintuneet/naimisissa olevat ja lapselliset suomalaiset naiset ovat HYVIN usein maatiaisen näköisiä ja/tai pullukoita. Kun taas lapsettomat ja vapaat naiset ovat täysin päinvastaisia. Onko suomalaisilla miehillä huono maku vai missä on vika?

Mieheni on samanlainen joten meissä on vakka kantensa valinnut, enemmän vaikutti "valinnassa" henkinen ja älyllinen puoli. Jos mieheni jossain vaiheessa haluaa minut vaihtaa johonkun muodollisesti pätevämpään, niin hän ei ole se mies joksi olen häntä luullut eli good riddance vaan. Minä en miestä _tarvitse_ joten ei tarvitse myös ulkoisesti miellyttää erityisemmin normaalin hygienian ja mielestäni kivojen vaatteiden lisäksi. :)

Vierailija
52/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa noin ylipäätään on rumat geenit, mm. keskivartalolihavuustaipumus (vrt. etelän lanteikkaat ihmiset) huonot ruokatavat (perunaa ja läskisoossia) ja täällä arvostetaan työteliästä navettapiikaa, ja halveksutaan laittautujia.

Toki se on nyt uutta, että teinitytöt ja teini-wannabe nuoret naiset hakevat tyyliään musavideoista ja Gina Tricotin katalogista, ja näyttävät sen muutaman vuoden aika kansainvälisiltä, mutta sitten kun heilläkin alkaa se ns. tosielämä, palaavat pian suomalaiseen ruotuun.

Enpä siis lähtisi syyttelemään pelkästään äitejä/vakiintuneita naisia, vaan tämä hoitamaton, hyllyvä rumasti pukeutunut on ihan yleinen suomalaisten trendi. Ne teinikukkaset ovat vain poikkeus.

Vierailija
53/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän päin ap asustelee? täälläpäin ainakin laittaudutaan, jkl

Vierailija
54/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran kiiru työn ja lasten ja huushollin kanssa, ettemme ehdi emmekä viitsi laitella itsiämme.

Kyllä ehtii, jos haluaa. Viitsiminen onkin ihan eri juttu. Miksiköhän miehet vilkuilee muita... Huoh!

Vierailija
55/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuorissa naisissa on nykyään todella paljon jo hyvin ylipainoisia!! Esim. uusia ylioppilaita kun keväällä katseli niin todella moni oli koko XXL...omana kouluaikanani ei näitä pullukoita ollu kuin 1-2....itse olin vielä ylppäriaikaan todella hoikka...160cm / 47kg....mutta lapsenteon myötä olen tukevoitunut...ihan samalla lailla syön kuin aina ennenkin. Kai sitä on aineenvaihdunta muuttunut ...

Vierailija
56/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran kiiru työn ja lasten ja huushollin kanssa, ettemme ehdi emmekä viitsi laitella itsiämme.

Kyllä ehtii, jos haluaa. Viitsiminen onkin ihan eri juttu. Miksiköhän miehet vilkuilee muita... Huoh!

Oletko sattunut huomaamaan ikinä, että kauniitakin naisia petetään ja jätetään - jopa enemmän kuin niitä tavallisia tallaajia?

Vierailija
57/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sattunut huomaamaan ikinä, että kauniitakin naisia petetään ja jätetään - jopa enemmän kuin niitä tavallisia tallaajia?

Vierailija
58/74 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä perinteisellä tavalla ajateltuna naisellisempia.

Itse olen ajatellut asiaa niin, että kulttuurissa, joka ei ole vielä (kenties koskaan) aidosti tasa-arvoinen, ja koulutukseen liittyvä sosiaalinen liikkuvuus on olematonta naisen ainoaksi pääomaksi jää oman seksuaalisuutensa korostaminen. Ts. tärkeintä on hankkia (ja pitää) tällä keinolla mies, joka maksaa. Sama pätee esimerkiksi latinokulttuuriin.

Skandinaavisessa kulttuurissa tällaista vaatimusta ei ole, koska naisella on omat tulot ja mahdollisuus käyttää niitä - identiteetti voi siis rakentua muustakin kuin rikkaan miehen vamppaamisesta. Suomalainen nainen on parhaimmillaan koulutettu ja älykäs. Rehellisyyden nimissä on sitten myös sanottava, että se naisellisuus välillä unohtuu.

Itselläni pyörii sukat jalassa siinä vaiheessa kun päästään kolmannelle asteelle, eli nainen on koulutettu mutta silti Nainen. Muistan kun katselin tässä joku viikko sitten uutisia, ja siellä oli noin kolmevitonen nuorekas suomalainen naisellinen nainen kommentoimassa ulkopolitiikkaa.

Ajattelin, että hitto, siinä on suomalainen nainen parhaimmillaan - fiksu, itsevarma, kaunis, naisellinen, itsestään huolen pitävä, hiukkasen kirkasotsainen idealisti.

Sellaiselle otukselle eivät pärjää kuin ehkä ruotsalaiset ja norjalaiset. :D :D

Vierailija
59/74 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takii et suomalaiset miehetki on =) hihiii, ei niistä kannata ottaa tyylikkyysvinkkejä...Ja huoltaako naikkoset itteään oikeesti miesten takia...oikeesti wai...mä ainakin laitan itteeni sen takii et se on hauskaa, mul tulee hyvä mieli ku sukat ja kynnet on mätsätty...

Vierailija
60/74 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos arvostuksesta meitä kohtaan, jotka synnytämme ja hoivaamme tähän maahan lisää veronmaksajia ja siinä ohessa vielä pidämme pullukat aviomiehemmekin tyytyväisenä. Sillon sinkkuna oli aikaa, energiaa ja mahdollisuutta olla itsekäs, yritäpä sitä samaa kun on muutama lapsi ja tyytymätön aviomies.