Anteeksi vain suomalaiset naiset
mutta miksi vakiintuneet/naimisissa olevat ja lapselliset suomalaiset naiset ovat HYVIN usein maatiaisen näköisiä ja/tai pullukoita. Kun taas lapsettomat ja vapaat naiset ovat täysin päinvastaisia. Onko suomalaisilla miehillä huono maku vai missä on vika?
Kommentit (74)
Ei mun mielestä kukaan.
veti kyllä mun mielestä herneen vähän nenään:D
kamalannakoisia naisia nahnyt. Missahan AP on kaynnyt? Eksyitko kenties johonkin kodittomien asuntolaan?
Minusta suomalaiset naiset ovat
a)alykkaita
b)riippumattomia
c)hyvannakoisia
d)vastuunkantajia ja hyvia puolisoita & vanhempia
Tama tietysti otos omasta suomalaisesta tuttava- ja kaveripiirista ja havainnoista lahinna kesalomilla.
tässä mistään kunnon huolehtimisesta ollut kyse. ap ihmetteli, että miksi suomalaiset vakiintuneet naiset ovat maatiaisen näköisiä ja pullukoita. Ei pullukka ole sama kuin, että ei pidä kunnostaan huolta. Pyöreä ihminen saattaa hyvinkin harrastaa monipuolista liikuntaa ja runsaasti, kun taas laiha ihminen makaa sohvalla ja elää epäterveellistä elämää pysyäkseen koossa xs. Jo hyvin laihalla ihmisellä voi olla täysin ryhditön olemus ja meikki vain rumentaa tätä kurjaa ilmestystä. Monet ihmiset näyttävät oikeasti paljon kauniimmilta suhteellisen luonnollisessa meikissä ja vaatteissa. Liikunta ei nimittäin välttämättä laihduta. Ja maatiainen ei kai tarkoita samaa kuin multakasassa pyörinyt, vaan luonnollinen tai alkuperäinen. Miksi kenenkään pitäisi yrittää näyttää muulta kuin on. Pullukka ja maatiainen on ihan samalla todennäköisyydellä siisti ja itsestä huolehtiva, vaikka eivät miellytä jonkun ulkoisia kriteerejä. Ei meikit ja pieni paino kerro kunnosta ja itsensä huolehtimisesta yhtään mitään.
tässä mistään kunnon huolehtimisesta ollut kyse. ap ihmetteli, että miksi suomalaiset vakiintuneet naiset ovat maatiaisen näköisiä ja pullukoita. Ei pullukka ole sama kuin, että ei pidä kunnostaan huolta. Pyöreä ihminen saattaa hyvinkin harrastaa monipuolista liikuntaa ja runsaasti, kun taas laiha ihminen makaa sohvalla ja elää epäterveellistä elämää pysyäkseen koossa xs. Jo hyvin laihalla ihmisellä voi olla täysin ryhditön olemus ja meikki vain rumentaa tätä kurjaa ilmestystä. Monet ihmiset näyttävät oikeasti paljon kauniimmilta suhteellisen luonnollisessa meikissä ja vaatteissa. Liikunta ei nimittäin välttämättä laihduta. Ja maatiainen ei kai tarkoita samaa kuin multakasassa pyörinyt, vaan luonnollinen tai alkuperäinen. Miksi kenenkään pitäisi yrittää näyttää muulta kuin on. Pullukka ja maatiainen on ihan samalla todennäköisyydellä siisti ja itsestä huolehtiva, vaikka eivät miellytä jonkun ulkoisia kriteerejä. Ei meikit ja pieni paino kerro kunnosta ja itsensä huolehtimisesta yhtään mitään.
Harvoin se niin on, että ihminen joka harrastaa säännöllisesti liikuntaa olisi pullukka. Jo pelkkä lihaskuntokin vaikuttaa siihen miten kantaa vartalonsa ja kuinka hyvältä näyttää ulospäin. Harvoin ne liikuntaa harrastavat ovat mitään vaatimattoman näköisiä maatiaisia. Lisäksi vaatteetkin tekevät paljon ja miksi sitä harmaata t-paitaa ei voisi vaihtaa välillä vaikka kesämekkoon tms.:) Miksi sitä pitää väen väkisin yrittää olla mahdollisimman tylsä. Ja edes joskus kokeilla vaikka vähän meikkiä ja jotain uutta hiusväriä...?
ap
vakiintuneessa ystäväpiirissä äkkiä laskien on enemmistö sporttisia, energisiä ja hyvännäköisiä äitejä. On muutama pullukampikin, mutta sinkkuystävissä heitä taitaa olla enemmänkin.
Asumme ulkomailla ja ulkomaalainen mieheni jaksaa jatkuvasti kehua miten kaunis vaimo hänellä on, vaikken ole meikannut ainakaan kahteen vuoteen. Hygieniasta pidän huolta ja vaikken ostele vaatteita paljon, joskus muistan katsoa, että osapuilleen sopivat yhteen. Mies on jaksanut olla ihastuksissaan myös raskauteni aikana, jolloin tuli noin 20 kiloa lisää - pois on lähtenyt ilman suurempia ongelmia. Varmaan just sen takia ettei ole tarvinnut niitä kiloja pudottaa miestä miellyttääkseen.
Mieheni myös ylistää aina suomalaisten naisten kauneutta (suomessa ja muualla), esim. verrattuna jenkkiblondeihin - luonnollisempaa arvostaa. Mutta kyllä hän esimerkiksi myös mainitsee, että venäläiset naiset ovat kauniita, eli ei ole vaan puolueellinen vaimonsa vuoksi.
Siis sita koulutuksen ja omilla parjaamisen tuomaa. Se on kuulemma myos ulkomaalaisten miesten mielesta seksikasta. Kun nainen tietaa mita tahtoo eika sirkuta silmat soikeina ihan vain miellyttaakseen.
"maatiaisen" näköinen nainen. Varmaan hän on luonnollisen näköinen. Sinkut varmaan paneutuvat enemmän ulkonäköasioihin, koska se kuitenkin vaikuttaa parisuhteen saamiseen. Me, joilla on mies ja perhettä keskitymme sitten enemmänkin arjen pyöritykseen. Vapaa-aikamme me ehkäpä mielummin käymme jumpassa, lenkillä tms. sen sijaan, että satsaisimme kauneudenhoitoon. Mä myönnän, että olen viimeksi toukokuussa värjännyt kulmakarvani.. Seuraavan kerran teen sen varmaan elokuussa. Ei vaan ikinä ehdi tai jos ehtii, ei viitsi niitä arvokkaita minuutteja laittaa omien karvojensa käsittelyyn. Mielummin makaan sohvalla ja luen jotain hyvää kirjaa tms. Tai istun tässä koneella kuluttamassa aikaa tyhjänpäiväisyyksiin..
Siis sita koulutuksen ja omilla parjaamisen tuomaa. Se on kuulemma myos ulkomaalaisten miesten mielesta seksikasta. Kun nainen tietaa mita tahtoo eika sirkuta silmat soikeina ihan vain miellyttaakseen.
tai omillaan pärjäämisestä pois jos haluaa olla ulkoisesti naisellinen? Eikö ne meikit yms. kuitenkin kuulu siihen naiseuteen ja ole ihan kiva osa sitä? ap
tai omillaan pärjäämisestä pois jos haluaa olla ulkoisesti naisellinen? Eikö ne meikit yms. kuitenkin kuulu siihen naiseuteen ja ole ihan kiva osa sitä? ap
Han kertoi, etta koulutettu ja alykas nainen on kuin villihevonen jonka yrittaa kesyttaa. Siina on haastetta. Ja viela sittenkin, kun istuu tukevasti satulassa on aina se tieto, etta hevonen saattaa nousta takajaloilleen ja heittaa satulasta... Eli haaste on elamanikainen.
Herralla oli upea, luonnonkaunis vaimo, joka oli koulutukseltaan psykiatri. Suomalaiset sukujuuret rouvalla, kuinkas muuten.
pullukka, mutta harrastan liikuntaa 3-5 kertaa viikossa. Ja yleiskuntoni on hyvä, jollei jopa loistava. Ja vartalon voi kantaa, vaikka olisikin pyöreä. Mikäs tilastotieteilijä olet, kun osaat oikein väittää, että harvoin pullukka pitää kunnostaan tai ulkonäöstään huolta.
Ja eikös nykyään hiusväreistäkin ne luonnolliset ole juuri muotia ja naturellin näköinen meikki.
Itse meikkaan myös, mutta en kyllä ymmärrä, että mitä varten jonkun muun pitäisi meikata sillä perusteella, että ei halua tylsistyttää muita ihmisiä. Kyllä on heikosti asiat, jos pitää itseään markkinoida ei tylsäksi ulkonäöllä. Kyllä minusta ihmisen tylsyys on jotain aivan muuta kuin meikki tai painoindeksi. Monesti hyvää seuraa ovat juuri ihmiset, jotka eivät pingota liikaa, mutta ovat kohteliaita ja huolehtivat itsestään itseään varten.
Katteleppa vaan ihan muuallakin muailmaa... Ehkä sieltäkin löytyy. Toki on kiva tietää että sinä ainakin pidät lippuamme korkealla.
saatuaan ole enää aikaa laittautua. Yhdellä tutulla oli aivan ihanat pitkät hiukset mutta kun lapsen sai niin johan oli leikattu kananpersemalli.
En ymmärrä miksi, OI MIKSI, minun tulisi laittautua? Miellyttääkseni muita ja kaltaisiasi? Ei mua kuule kiinnosta. Jos haluan laittautua joskus, niin laittaudun. Jos haluan olla ruma niin olen.
Tykkään siitä että olen terve, uskollinen, huumorintajuinen ja onnellinen. Rakastan olla oma itseni, en koreilla materialla :D
Samalla vaivalla kun pukee verkkarit ja ruman t-paidan päälleen, voi pukeutu myös kaniimmin. Itse asiassa halpointa on vetää joku mekko päälle aamuisin. On naiselliista.
Jos on vähän rahaaa, kirppareilta tekee hyviä löytöjä edullisesti ainakin suuremmista kaupungeista.
Hiuksia ei tartte leikata sukupuolinetraaliksi poikatukaksi. Pidempää tukkaa on sitäpaitsi halvempi ylläpitää.
Meikkejä saa edullisestikin ja ovat riittoisia.
Hiuksia voi kihartaa vaikka talouspaperin avulla.
jne jne...
Suomalaiset naiset pelkäävät näyttää naisellisilta jostain syystä. Suomessa tasa-arvo tarkoittaa sitä, että naisen on oltava kuin mies. Myös näytettävä mieheltä tai häntä pilkataan ja halveksutaan. Mitä tasa-arvoa tämä on?
Näppiksessä vikaa...
t. edellinen
Ei sitä venakon näköinen tarvitse olla - eikä saakaan. Mutta ei nyt aina tarvitse olla niin "käytännöllinenkään".
Samalla vaivalla kun pukee verkkarit ja ruman t-paidan päälleen, voi pukeutu myös kaniimmin. Itse asiassa halpointa on vetää joku mekko päälle aamuisin. On naiselliista. Jos on vähän rahaaa, kirppareilta tekee hyviä löytöjä edullisesti ainakin suuremmista kaupungeista. Hiuksia ei tartte leikata sukupuolinetraaliksi poikatukaksi. Pidempää tukkaa on sitäpaitsi halvempi ylläpitää. Meikkejä saa edullisestikin ja ovat riittoisia. Hiuksia voi kihartaa vaikka talouspaperin avulla. jne jne... Suomalaiset naiset pelkäävät näyttää naisellisilta jostain syystä. Suomessa tasa-arvo tarkoittaa sitä, että naisen on oltava kuin mies. Myös näytettävä mieheltä tai häntä pilkataan ja halveksutaan. Mitä tasa-arvoa tämä on?
Minusta suomalaiset naiset nayttavat kovinkin naisellisilta, modernilla, konstailemattomalla tyylilla. Naisellisuus on korvien valissa, ei ulkoaopittu stereotypinen kasitys siita mika on naisellista.
Ei minusta esim. meikkaaminen ole naisellista tai hameen kaytto. Kylla farkut tai pitkikset ovat yhta lailla naisellisia. Meikkaamisesta ja runsaista koruista minulle tulevat mieleen alkuasukasheimojen naiset, valitettavasti.
Se on vain se kokonaisuus, mitä naisellisuus on. Se ei vain ole tyylikästä, kun ihminen näyttää juuri heränneeltä.
Samalla vaivalla kun pukee verkkarit ja ruman t-paidan päälleen, voi pukeutu myös kaniimmin. Itse asiassa halpointa on vetää joku mekko päälle aamuisin. On naiselliista. Jos on vähän rahaaa, kirppareilta tekee hyviä löytöjä edullisesti ainakin suuremmista kaupungeista. Hiuksia ei tartte leikata sukupuolinetraaliksi poikatukaksi. Pidempää tukkaa on sitäpaitsi halvempi ylläpitää. Meikkejä saa edullisestikin ja ovat riittoisia. Hiuksia voi kihartaa vaikka talouspaperin avulla. jne jne... Suomalaiset naiset pelkäävät näyttää naisellisilta jostain syystä. Suomessa tasa-arvo tarkoittaa sitä, että naisen on oltava kuin mies. Myös näytettävä mieheltä tai häntä pilkataan ja halveksutaan. Mitä tasa-arvoa tämä on?
Minusta suomalaiset naiset nayttavat kovinkin naisellisilta, modernilla, konstailemattomalla tyylilla. Naisellisuus on korvien valissa, ei ulkoaopittu stereotypinen kasitys siita mika on naisellista. Ei minusta esim. meikkaaminen ole naisellista tai hameen kaytto. Kylla farkut tai pitkikset ovat yhta lailla naisellisia. Meikkaamisesta ja runsaista koruista minulle tulevat mieleen alkuasukasheimojen naiset, valitettavasti.
Ei mun mielestä kukaan.