Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka kärsii ovulaatioripulista ja koko vatsan kivuista silloin

Vierailija
18.07.2009 |

siis ei pelkkä alavatsa kipuile, vaan koko vatsa. Onko kenelläkään muulla tällaista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin olisi krampissa välillä koko vatsa. Gggnnnnhhh...

Vierailija
2/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on hyvin tuttua ovisripuli, ja todella voimakas ovulaatiokipu aina sillä puolen vatsaa, miltä munasolu irtoaa. Silloin on kivaa, kun molemmilta puolelta irtoaa... Muutaman kerran on irronnut kaksi kertaa saman kierron aikana.

Ei varmaan tartte paljoa lapsettomuushoitoja, kun tietää aina koska ovis on, ja molemmat raskaudet alkaneet helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uutuutena olen huomannut myös hirveän ärtymyksen oviksen jälkeen, onko muut tehneet samaa huomiota? Mahtaakohan silloin tulla joku jyrkkä hormoonilasku?

Vierailija
4/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkinen vesiripuli alkoi eilen ja tajusin, että sehän toistuu joka kuukausi ja ajallisesti voisi olla ovulaatio nyt.

Vierailija
5/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulin ja kipujen lisäksi voin myös pahoin (en nyt ihan laattaa, mut melkein). Ihmettelin teinivuosinani, että mikä mulla on kerran kuussa, en osannut (tiennyt) yhdistää ovikseen. Olo on hirveä. Neljännen lapsen jälkeen olo on edelleen kerran kuussa hirveä. Synnytykset ovat myös alkaneet samanlaisena tuntemuksena.

Vierailija
6/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen kesti koko raskauksien ajan. Oi kuinka kivaa.

Vierailija
7/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tartte paljoa lapsettomuushoitoja, kun tietää aina koska ovis on, ja molemmat raskaudet alkaneet helposti.

Itsekin tiedän kivuista aika hyvin, koska on ovulaatio. Ja lapsettomuushoitoja on tarvittu aika paljon. Ongelmia voi nimittäin olla muuallakin kuin ovuloimattomuudessa Ja usein onkin.

Vierailija
8/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tiedän kivuista aika hyvin, koska on ovulaatio. Ja lapsettomuushoitoja on tarvittu aika paljon. Ongelmia voi nimittäin olla muuallakin kuin ovuloimattomuudessa Ja usein onkin.

Ovulaatio tuntuu erittäin selvästi ja vatsa vetää ripulille. :( Lasta tässä kuitenkin yritetään kuudetta vuotta, eikä hoidot ole toistaiseksi auttaneet. *pöh*

Meneekö muilla muuten ihan halut ovulaation aikaan? On erittäin hauskaa yrittää saada lasta alulle, kun ovulaation aikaan ei tee yhtään mieli ja yhdyntä sattuu "hakkaavana tunteena" vatsan alueella! Pakkopullaa aina se tärkein päivä... Ennen ja jälkeen oviksen halut on ihan normaalit. *pöh*

Vierailija
9/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovisripulin lisäksi kuukautisripuli ja raskausripuli, Jälkimmäinen kesti koko raskauksien ajan. Oi kuinka kivaa.

sekä ovis- että kuukautisripuli, raskaana en ole vielä ollut, toivottavasti olen pian. Milloin alkoi sinun raskausripuli?

Vierailija
10/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen myös hyvin kummalta puolelta lähtee, kivut liki samanlaiset kuin menkoissa. Mutta toi oli uutta, että jotakuta EI haluta oviksen aikaan! Kaikki mun tuntemat luomunaiset (joita ei kyl montaa, suurin osa vetää jotain hortsuja) on päinvastoin ihan järjettömän himokkaita oviksen aikaan :D ... Nii, minä mukaanlukien, häiritsevän halukas suorastaan, ja sama juttu muuten menkkojen aikaan :/

Vierailija
11/17 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä rv.10 tienoilla. Alussa lievempänä, pahentuen loppua kohden. Lääkäri sanoi vaan: ole onnellinen ettei ole ummetusta...

Vierailija
12/17 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, en ole yksin tämän kanssa! Hirveen kiva saada ovis ja menkkaripulit.

Vierailija
13/17 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla oire endometrioosista, sorry.

Vierailija
14/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäätävä ripuli aina :( Tälläkin hetkellä ovulaatio ja istun vessassa tämän ripulin takia. Noin tunti sitten kävin vessassa, puolituntia sitten suorastaan räjäytin pöntön ja 15min sisällä jo toista kertaa ydinpommia posauttamassa

Vierailija
15/17 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina edeltävä vuorokausi ripulia kun kuukautiset alkaa. Lisäksi kuukautisten alkamispäivänä on aina sellainen tunne kun olisi kipeäksi tulossa.

Vierailija
16/17 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kärsi ripulista, nautin siitä. 

Vierailija
17/17 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että tästä puhutaan. Mulle gynegologi 20-vuotta sitten nauroi päin naamaa kun kerroin ripulista. Sanoi ettei ole koskaan kuullutkaan mistään kuukautisien aikaisesta ripuloinnista. Ts. Piti minua seonneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän