Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui kun peruin sovitun menon!

Vierailija
17.07.2009 |

Onko normaalia? Oltiin sovittu, että lähdettäis iltaa viettämään tyttöjen kesken ja sitten meille tarjoituikin tilaisuus päästä lapsen kanssa mökille saareen ja peruin biletyksen. Kaverilla ei ole omia lapsia joten hän ei ehkä käsittänyt, että mun mielestä mökkiviikonloppu lapsen kanssa meni biletyksen edelle. Mökki siis ei ole oma ja kutsu tuli päivää ennen mutta silti. Mä en suutu jos joku peruu menoja, varsinkin kavereilla joilla on lapsia mukulat tulee välillä kipeeks ja joskus väsyttää jne. Ei maailma siihen kaadu. Mitä mieltä te muut ootte?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa, ennenkuin biletyksen. Ja kyllä meillä kaverit kertoo ne tärkeät asiat kun ollaan kahdestaan. Hauskaa viikonloppua ap, jos se kaveri on oikea ystävä, niin ei tuollaisesta lopullisesti suutu.

Vierailija
22/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno peruuntuu niin ystävä ei olisi tärkeä! Kyllä mä olen aivan vakuuttunut siitä että perhe menee teilläkin etusijalle! Eli olisitteko oikesti jättäneet mökkiviikonlopun lapsen kanssa väliin jotta voisitte mennä etukäteen sovittuun illanviettoon tyttöjen kanssa? Mä en oikeesti käsitä... No olen varmaan aika huono ystävä mutta musta ei ollenkaan vertailukelpoisia juttuja...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille ystävyys ei merkkaa mitään

ja kyllä, olisin sanonut mökkielämälle, kiitos ei. Vaikka mökillä mieluusti vietänkin aikaa. Ja olen ens viikolla menossa mökille viikoksi (harvinaista herkkua). ja tiedän, että lapset nauttii mökillä olosta

Vierailija
24/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisitteko oikesti jättäneet mökkiviikonlopun lapsen kanssa väliin jotta voisitte mennä etukäteen sovittuun illanviettoon tyttöjen kanssa?

ap

Vierailija
25/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole 26&Co:n kaltaisia henkilöitä. Jos ei osaa ilmaista asiaansa, ilman alatyylin nimittelyjä, niin se on voi, voi! Nyt on kyse isomman porukan ryypiskelyillasta, joka takuulla jää toiseksi, jos on mahdollisuus päästä lapsen kanssa johonkin kivaan paikkaan, minne ei muuten pääse. Ja, kuten joku jo tuolla mainitsikin, niin oikea ystävä kyllä ymmärtää, että laitat lapsesi arvojärjestyksessä ystävyyden edelle.

Vierailija
26/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rupea minua suunnattomasti rasittamaan.

Meillä on molemmilla 3 lasta, ja mielelläni tapaisin hänet niin et voisimme jutella. mutta kun lastenhoitajaa ei ole, niin yleensä meillä on aina kaikki lapset mukana.

Minua on ruvennut ärsyttämään se, että JOKA hetki ne hänen lapsensa menevät aina edeltä, oli minulla sitten mikä vaan lause kesken...tai olimme sitten missä tilanteessa vaan..kuullostaa varmaan pikkumaiselta, mutta minä olen opettanut omille lapsilleni, että joskus äiti haluaa jutella toisten aikuisten kanssa ilman että koko ajan keskeytetään, mutta tämä kaverini ei ole sitä opettanut omilleen.

joo, mä olisin varoivainen toitottamasta sitä niin kamalasti että lapset ovat arvojärjestyksessä kavereiden edellä, ehkä se lopulta onkin niin jokaisen kohdalla, mutta sitä toteuttaessa liian näkyvästi voi kyllä huomata jäävänsä kovasti yksin.

Vierailija
27/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin isomman porukan tapaamiset on hankalia järjestää, että löytyisi kaikille sopiva aika. Jos joku peruu päivää ennen tulemisensa, niin kyllä minuakin se vituttaa.

Osoitit ettet arvosta ystävyyttänne pätkän vertaa.

Vierailija
28/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi tuossa tilanteessa ollut tärkeämpää mennä kaverin kanssa, kun viettää lapsiaikaa.

Ehkä en pidä mökkeilyä niin ihmeellisenä, että sen vuoksi jättäisin väliin OMAN ajan kaverin kanssa! Lasten kanssa ehtii olla muutenkin.

Vierailija
29/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on inhottavaa, jos ystävä peruu... Hän varmasti ymmärtää, että perheesi on sinulle tärkeä, mutta haluaisi varmasti itsekin olla sinulle tärkeä. Olet juuri niitä naisia, jotka saatuaan oman perheen eivät enää tarvi ystäviä. Itsellä tästä kokemusta ja voin sanoa että sattuu ja lujaa... Ja itselläni on lapsi :)

Vierailija
30/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kohta sun lapses kasvaa ja sitä kiinnostaa kavereiden seura huomattavasti enemmän kuin tylsät mökkiviikonloput äidin kanssa...

Siinähän sitten oot yksin kun olet näin tylysti kohdellut omia kavereitasi.

Ei se lapsi korvaa ystäviä. Oikeesti. Se on aika lyhyt aika elämässä, jolloin lapsi oikeasti jaksaa olla vanhempiensa kanssa 24/7. Sen jälkeen vanhempien on jatkettava taas omaa elämäänsä. Sääli, että monilla sitä omaa elämää ei ole, koska eivät ole arvostaneet ystäviään kuten selvästi ap.

Ja ihan vinkiksi tulevaisuuteen: LOPETA SE ELÄMINEN LAPSEN KAUTTA

Vierailija
31/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perua saa, mut mielestäni vain "huonomman asian takia" eli jos sairastuu, äiti kuolee tms. Mutta jos peruu menemisen, kun "tuli mukavampaa tilalle", niin on minusta erittäin törkeää.

Itse en kyllä edes vaivautuisi suuttumaan kaverinasi, vetäisin vain omat johtopäätökseni.

Vierailija
32/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun joku toinen ihminen olisi päätynyt tuohon samaan lopputulokseen ilman kaverin suututtamista. Mutta sinä pidät kaveriasi niin itsestäänselvyytenä, ettet vaivautunut hoitamaan asiaa tyylikkäästi. Ihan syystä kaverisi pimahti. Ja siitä on kiittäminen vain sinun huonoja viestintätaitojasi.

Vierailija
33/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin kokemuksen kautta oppinut, ettei perheellisten ystävien kanssa sovittuihin juttuihin voi koskaan täysin luottaa. Se tuntuu vähän kurjalta, kun perhesyistä näitä sovittuja treffejä perutaan, mutta olen ottanut sen asenteen, että näitä tapahtuu, enkä suinkaan ole jäänyt kantamaan kaunaa, vaikka ensin tietenkin harmittaa.

Se, että kaverisi osoitti harmistumisensa kertoo aidoista tunteista ja sitä että hän todella odotti tapaavansa sinut. Toivottavasti olet jatkossa tarkempi!

Vierailija
34/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se edes tajua. on jo puolustellut moneen otteeseen. onnea hanelle vaan valitsemalleen tielle.....

Vierailija
35/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla ei ole lapsia joten pääsee milloin vain tai helpommin kuin ap. ja kyse oli ison porukan menosta ei kaksin. iltoja ja menoja kyllä tulee vai oletko ap muuten huono menemään? tyyliin tämä oli vuoden ainoa kerta ja peruit senkin..

Vierailija
36/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vaatinu bensarahat..

Vierailija
37/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta pentuja täynnä? Kyllä ap:n kaveri tässä on ollut lapsellinen. Totta kai oma lapsi menee kaverin edelle, sen verran pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää.

Vierailija
38/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin meneminen noin tärkeää. kyllä perheellisetkin menee mutta ei se noin tärkeää ole.

Vierailija
39/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole moksiskaan. Syynä ei ole muu kuin, että hän ei tällä kertaa jaksakkaan. Meillä on molemmilla lapsia, joten ymmärrämme toisiamme jos tulee peruutuksia, eikä "syiden" tarvitse olla edes järkeviä :D Järjestämme ajan joskus myöhemmin. Kerkeämme kyllä vielä,jos ei ihan heti olla kuolemassa.

Joskus joudun itsekin perumaan menojani. Se joka ei niitä ymmärrä, ei ole edes ystävä!

Vierailija
40/67 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhden ystävän kanssa oltiin lähdössä hippaamaan ja olin jo astunut bussiin kun hän soittaa ettei lähdekään, kun oli tarkastellut rahatilannettaan tarkemmin. Hetken aikaa ketutti, mutta ei kauaa, sillä tykkään käydä yhtälailla yksinkin. Eihän näihin saa maailma kaatua eikä hyviä ihmissuhteita kannata liian hätäisesti heittää roskakoppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme