Oliko vesku kova naistenmied koska oli herkkä ja taiteellinen sielu?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan vetäisi kilpakosijaa epäröimättä turpaan. Siitä naiset tykkää. Jos ei pärjännyt, kutsui apuun toisen kukon, kaverinsa Speden.
Spede nyt ei naisia saanut kuin rahan takia.
Kun katsot miten sen sormet liikkuu huilulla ja miten herkästi pystyy kokemaan muiden tunteita ja näyttelemään ne voit ymmärtää ettei sellainen mies voi olla kuin suuri rakastaja.
Nuorena myös kova urheilija. Varmasti aikanaan naisiin vetoava pakkaus.
Sitä mä ihmettelen miten se sai niin paljon naisia vaikka se oli nii ruma.
Se pani jo joskus 15-vuotiaana sen vanhempaa pianonsoiton opettajaa
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut. Itse olet ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan vetäisi kilpakosijaa epäröimättä turpaan. Siitä naiset tykkää. Jos ei pärjännyt, kutsui apuun toisen kukon, kaverinsa Speden.
Kuuluisuus vetää naisia puoleensa persaukisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun se oli kuuluisa. Taviksena tuskin olisi ollut sellainen naistenmiehenä. Opettajepisodi oli teatterikoulussa, oliko pianonsoiton-vai laulunopettaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, naisethan eivät tunnetusti ole rahan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun se oli kuuluisa. Taviksena tuskin olisi ollut sellainen naistenmiehenä. Opettajepisodi oli teatterikoulussa, oliko pianonsoiton-vai laulunopettaja?
Eli mies voi olla vaikka minkänäkönen pallinaama ja saa irtoseksiä jos on kuuluista?
Eihän herkkä taiteilijasielu ja häntäheikki ole sama asia? Naisten suhteen Vesku oli tuota häntäheikkilajia.
Vesku oli hauskaa seuraa. Mies, joka saa naiset nauramaan, on aina suosittu. Hän oli myös miehekäs ja varmaan osasi pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, ainakin jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vesku oli hauskaa seuraa. Mies, joka saa naiset nauramaan, on aina suosittu. Hän oli myös miehekäs ja varmaan osasi pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, ainakin jonkun aikaa.
Tämä, naiset ovat kuvanneet, että Veskun kanssa oli mukavaa olla.
No joo... Vesku alle 30 vuotiaana , ehkä vetovoimainen mies .
Kun taas sen jälkeen, EI . Ei ollenkaan.
Jos ajattelee hänen elämäntyyliään ja sen johdosta myös ulkonäköään.
Hänen laisiaan ukkoja ( kun EI oteta taiteellista lahjakkuutta lukuun ) on kaikki Suomen Bubit ja kaljaräkälät pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena myös kova urheilija. Varmasti aikanaan naisiin vetoava pakkaus.
Oli parhaimillaan 70-luvun alussa. Tosi raikas, nuori ja notkea.
Keski-ikäisenä liikaa ryyppäävä mies.
Nuorena kyllä ihan OK .
Hauska mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies voi olla vaikka minkänäkönen pallinaama ja saa irtoseksiä jos on kuuluista?
Todellakin. Maailma on täynnä eläviä esimerkkejä. Niin rumaa rokkitähteä ei ole olemassakaan, etteikö naisia juoksisi perässä.