Kaveri suuttui kun peruin sovitun menon!
Onko normaalia? Oltiin sovittu, että lähdettäis iltaa viettämään tyttöjen kesken ja sitten meille tarjoituikin tilaisuus päästä lapsen kanssa mökille saareen ja peruin biletyksen. Kaverilla ei ole omia lapsia joten hän ei ehkä käsittänyt, että mun mielestä mökkiviikonloppu lapsen kanssa meni biletyksen edelle. Mökki siis ei ole oma ja kutsu tuli päivää ennen mutta silti. Mä en suutu jos joku peruu menoja, varsinkin kavereilla joilla on lapsia mukulat tulee välillä kipeeks ja joskus väsyttää jne. Ei maailma siihen kaadu. Mitä mieltä te muut ootte?
Kommentit (67)
Onko normaalia? Oltiin sovittu, että lähdettäis iltaa viettämään tyttöjen kesken ja sitten meille tarjoituikin tilaisuus päästä lapsen kanssa mökille saareen ja peruin biletyksen. Kaverilla ei ole omia lapsia joten hän ei ehkä käsittänyt, että mun mielestä mökkiviikonloppu lapsen kanssa meni biletyksen edelle. Mökki siis ei ole oma ja kutsu tuli päivää ennen mutta silti. Mä en suutu jos joku peruu menoja, varsinkin kavereilla joilla on lapsia mukulat tulee välillä kipeeks ja joskus väsyttää jne. Ei maailma siihen kaadu. Mitä mieltä te muut ootte?
Jotkut naiset ovat niin epävarmoja itsestään että käyttävät lapsia kilpenä itsen ja muun maailman välissä. Lapsen kanssa kun ollaan liikenteessä niin voi käyttäytyä muita ihmisiä kohtaan kuinka vain koska "lapsen etu" sitä vaatii mutta jos ilman lasta joutuu kotoa lähtemään niin ei katsetta kadusta uskalleta nostaa.
että lapsetonta ihmistä ei tarvitse kunnioittaa vaan hänen on aina ymmärrettävä, joustettava ja nöyrryttävä perheellisen ystävänsä vuoksi.
"Katsos kun lapset.... Sä et ymmärrä kun sulla ei ole lapsia... lapsellinen kun suuttuu, tottakai lapsen etu vaatii nyt muuttamaan suunnitelmia.....
Kyllä lapsettomillakin ihmisllä ja ystävillä on arvonsa. Eivät he haahuile päivästä toiseen ajelehtien vaan tekevät suunnitelmia ja elävät elämäänsä sovittujen asioiden puitteissa, aivan kuten perheellisetkin...
T: neljän pienen pojan äiti
Sovittuja menoja ei peruta. Oli lapsi tai ei. Tiedätkö, että se pentusi kasvaa ja alkaa viettää aikaa yhä enemmän kavereidensa kanssa? Sitten sinäkin alat taas arvostaa ystäviä, joita ei ehkä ihan ensimmäisenä sinun seurasi kiinnosta.
Tee jatkossa niin, että ilmoitat, että lähdet ehkä ulos, mutta katsotaan vielä. Älä tee lupauksia, kun ne eivät merkitse sinulle mitään.
Tässä ei nyt ole kyse siitä, kenellä on lapsia ja kenellä ei, vaan miten ihmisiä kohdellaan.
kun joku kaveri peruu sovitun tapaamisen.
Munkin mielestä on aika outoa, että moni on sitä mieltä että ihan ok peruuttaa sovitut menot ihan sen vuoksi, että tuli parempi tarjous.
Opetettako lapsillennekin noin? Jos teillä on vaikka naapurin lapsen synttärit, joihin olette jo hyväksynyt kutsun ja sitten tuleekin eteen mahdollisuus lähteä vaikka Linnanmäelle serkkujen kanssa. Oharit vaan synttärisankarille ja serkkujen kanssa?
kun joku kaveri peruu sovitun tapaamisen. Sovittuja tapaamisia ei vain peruta, jos ei ole oikein painavaa syytä esim. sairastuminen. Ei ne sellaiset kaverit, jotka menoja peruuvat päivää ennen tai muutamaa tuntia ennen ole minulle kovin läheisiä. Tärkeimmät ystävät tietävät miten toista tulee kohdella ja miltä toisesta mikäkin teko tuntuu. Kyllä anteeksi voi antaa jos vähän ennen perutaan, mutta aika paskamaiselta se tuntuu. Aina siitä jää paha maku suuhun.