Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset niin usein sössöttävät ja lässyttävät minulle?

Vierailija
17.07.2009 |

Luulevatko että olen jotenkin vajaa? Oma äitinikin tekee tätä jatkuvasti, selittää "kulta pieni..." Neuvolasta puhumattakaan. Olen 30-vuotias ja yliopistosta valmistunut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pienikokoinen tai jotenkin "pehmoisen" näköinen? Mulle mies välillä yrittää puhua kuin lapselle tyyliin "mitä pikkuinen" (hellittelymielessä), mutta mä näen siitä välittömästi punaista. vaikka nyt olenkin kooltani pieni, olen ihan aikuinen nainen! :( Onneksi kukaan muu ei ole samaa yrittänyt.

Vierailija
2/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta he*vetin vihainen luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuisko siitä?

Vierailija
4/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hel**tin vihainen luonne, niin lässyttävät juuri siksi, koska pelkäävät, että mistä taas suutut ja ovat koko ajan "varpaillaan" kanssasi. Itsekin sorrun monesti kiukkuisille ihmisille pumaan mahdollisimman ystävälliseen sävyyn, kun haluan välttää konflikteja. :(

Vierailija
5/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään sekä pienenä, pulleana että tyhmänä, jota voi vähän höynäyttää ja kiusata.

Että tämä piirre on ihan opittu, pääsee edes tuosta "pienempiä on kiva kiusata" jutusta eroon. Lässytys sen sijaan tuntuu olevan pysyvää :(

hel**tin vihainen luonne, niin lässyttävät juuri siksi, koska pelkäävät, että mistä taas suutut ja ovat koko ajan "varpaillaan" kanssasi. Itsekin sorrun monesti kiukkuisille ihmisille pumaan mahdollisimman ystävälliseen sävyyn, kun haluan välttää konflikteja. :(

Vierailija
6/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota itse vakava ilme ja sano asiasi vakavasti ja jämerästi.

Vierailija
7/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olisiko niin, että puhut sössöttämällä ja lässyttämällä itse?

Vierailija
8/8 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin pärjännyt työssäni lässyttämällä.

Tämä ongelma esiintyy lähinnä työajan ulkopuolella, kun en jaksaisi vetää koko ajan koviksen roolia. (neuvottelut esim. toimitusjohtajien kanssa vaativat vähän muuta kuin lässytystä)

joten olisiko niin, että puhut sössöttämällä ja lässyttämällä itse?