Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon miehesi liikkuu esileikin aikana?

Vierailija
17.07.2009 |

Mulla on ollut kaksi pitkäaikaista suhdetta joissa molemmissa mies on vaan maannut selällään liikkumatta ja minun on pitänyt tehdä kaikki työ. Antaa suuseksiä, suudella sinne tänne.

Mies suutelee kyllä vaikka tisseille, kunhan vien sen tissin siihen miehen suun eteen.

Miten teillä muilla? Jaksaako teidän miehet liikkua esileikin aikana?

Mun mielestä on tosi yleistä (kahden miehen kokemuksella) että mies vaan siinä on palveltavana, odottaa suuseksiä ja saa sitä, mutta ei itse edes sormilla hyväile.

Miten voisi miehelle huomauttaa, että ei oikein mistään kotoisin tuollainen esileikki, että nainen saa tehdä kaikki hommat.

Sitten kun en siitä kostu, seksi usein loppuu siihen ja mies toteaa, että voi voi parkaa, ehkä sitten ensi kerralla.

Enkä kehtaa töräyttää, että ei olisi kostumisen kanssa mitään ongelmaa jos vähän liikauttaisit evääsi, niin tulisi meikäläiselle sellainen olo, että haluat minua.

Mitä teidän muiden miehet tekee esileikin aikana?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies liikkuu, voihkii, vaikka onkin saavana osapuolena, osaa nauttia täysillä. Vuorostaan sitten kyllä "hoitelee"minuakin, kun on sen aika. Tuollainen "mieslahna" ei kyllä kuulosta kivalta:(

Vierailija
2/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies hoitelee minut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ihanaa kommentointia.

Niin. Meillä se on sellaista, että miehen toinen käsi puristelee vähän aikaa tissiä (eli tästä tiedän, että miehellä saattaa olla sellainen hetki kuukaudessa, että hällä tekee kenties mieli sekstailla kanssani) ja viime aikoina on mies petrannut ja siirtää sitten kätensä pikkuhousuihini, koukistaa pari kertaa sormea vaossa ja sitten riuhtoo housut pois. Ase tanassa sitten sisään ja temppuja tekemään.

On minun onneni, että olen aika herkkä kostumaan ja saamaan orgasmeja. Muutenhan tulisin tällaisesta hulluksi, kun seksiä on miehen pihtaamisen vuoksi muutenki harvakseltaan.

:D

Ja mainittakoon, että minäkin olen kovin halukas miestäni suutelemaan, sivelemään, hieromaan, iholle puhaltelemaan jne...

Vierailija
4/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ihanaa kommentointia. Niin. Meillä se on sellaista, että miehen toinen käsi puristelee vähän aikaa tissiä (eli tästä tiedän, että miehellä saattaa olla sellainen hetki kuukaudessa, että hällä tekee kenties mieli sekstailla kanssani) ja viime aikoina on mies petrannut ja siirtää sitten kätensä pikkuhousuihini, koukistaa pari kertaa sormea vaossa ja sitten riuhtoo housut pois. Ase tanassa sitten sisään ja temppuja tekemään. On minun onneni, että olen aika herkkä kostumaan ja saamaan orgasmeja. Muutenhan tulisin tällaisesta hulluksi, kun seksiä on miehen pihtaamisen vuoksi muutenki harvakseltaan. :D Ja mainittakoon, että minäkin olen kovin halukas miestäni suutelemaan, sivelemään, hieromaan, iholle puhaltelemaan jne...

5/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä vain keskityn fantasioihini.

Sitten hetki hengähdystä ja miehen hyväilyjä.

Sen jälkeen kiimaista paneskelua. Grrr...Nam!

Vierailija
6/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies joutuu touhuamaan paljonkin käsillä ja suulla, ennenkuin minä olen valmis yhdyntään ja saamaan orgasmin.

Vierailija
7/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yritätte panemista, mutta nainen on liian kuiva? Meillä mies vaan toteaa, että kai sitten pitäisi liukkaria laittaa tai sitten jättää koko homma väliin.

Meillä ei ole edes vaihtoehtona, että mies voisi tehdä asian eteen jotain, kuten sormettaa tai antaa suuseksiä, mitkä nyt olis aika satavarmoja keinoja kostumiseen.

Eli jos et ole tarpeeksi kostea panemiseen, miten miehesi klaaraa tilanteen?

ap

Vierailija
8/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies joutuu touhuamaan paljonkin käsillä ja suulla, ennenkuin minä olen valmis yhdyntään ja saamaan orgasmin.

mutta kun ei mies suostu

Vierailija
9/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sisään silti.Siinä on ihana kostua samalla ja pillukin tuntuu tavallista tiukemmalta. On meillä kyllä liukkariakin, mutta eipä sitä ole paljon käytetty:)

Vierailija
10/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman minkäänlaisia esileikkejä. Itse en jostain syystä esileikeistä edes tykkää, joten tää on ihan mun oma toiveeni.

Vierailija
11/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yritätte panemista, mutta nainen on liian kuiva? Meillä mies vaan toteaa, että kai sitten pitäisi liukkaria laittaa tai sitten jättää koko homma väliin.

Meillä ei ole edes vaihtoehtona, että mies voisi tehdä asian eteen jotain, kuten sormettaa tai antaa suuseksiä, mitkä nyt olis aika satavarmoja keinoja kostumiseen.

Eli jos et ole tarpeeksi kostea panemiseen, miten miehesi klaaraa tilanteen?

ap

Mitä siis saat mieheltäsi, jos et edes seksiä?

Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
12/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yritätte panemista, mutta nainen on liian kuiva? Meillä mies vaan toteaa, että kai sitten pitäisi liukkaria laittaa tai sitten jättää koko homma väliin. Meillä ei ole edes vaihtoehtona, että mies voisi tehdä asian eteen jotain, kuten sormettaa tai antaa suuseksiä, mitkä nyt olis aika satavarmoja keinoja kostumiseen. Eli jos et ole tarpeeksi kostea panemiseen, miten miehesi klaaraa tilanteen? ap

Meillähän tätä oli joskus silloin vielä, kun se käsi ei siirtynyt siitä tissiltä alkkareihin.

Kun mies oli siis puristellut aikansa ja pyysi: "Ota housut pois!", totesin, etten ole tarpeeksi kostunut ja pyysin miestäni vähän jatkamaan. Saattoi olla, että vaihtoi puristelun toiseen rintaan ja suuteli himokkaasti.

Ja kyllähän nykyisinkin me pussaillaan ja suudellaan toki toisinaan pitkän kaavan mukaan - liikkumattomina tosin.

Kai se tuo mies on sellainen jäykkä junttura, että ei kontilleen menoakaan kannata sängyssä odotella, saati muuta liikkumista. Mutta muuten se on niin ihana körmy, että voi voi.

4. :D

P.S. Poslarille terkkuja. Olen se, jolla ei se posliinikukka edelleenkään kuki. :D

Vierailija
13/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä seksiä tietysti on, silloin kun laitan sitä liukkaria, mutta aina en viitsi, kun joskus haluaisi kostua normaalisti.

Mutta aika harvoin niin käy.

Vierailija
14/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten se miehesi hoitelee sinut ennen panoa, mitä se tekee? Ja ihanko itse on keksinyt mitä tekee, vai onko sille pitänyt selittää, että sinäkin tarvitset esileikissä huomiota?

Mietin vaan, että jos miehen ohjeistaa esileikkeihin, niin onko se kuinka luonteva sitten siinä hommassa, jos aiemmin ei ole tehnyt mitään.

Vierailija
15/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään esileikkiejä. Homma toimii niin, että menemme maata. Yleensä mies hetken päästä kampeutuu kiinni selkänahkaani (makaan kyljelläni) ja alkaa ujuttaa elintään sisääni. Ei toki mene heti kovin hyvin sisälle kuivaan naimattimeen. Onneksi alapääni on siitä "kiva" että pienkin kosketus aukaisee hanat ja kosteus tulavahtaa sinne. Ei välttämättä kiihotuksesta, saattaa olla jotain valkovuotoakin. Anyway. Siitä se sitten etenee. Yleensä (nykyään tosin melko harvoin) innostun jollain lailla itsekin ja saatan jopa saada orgasminkin :-/

Vierailija
16/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tee seksin aikana mitään, eivät huomioi teitä ollenkaan, eivät tee kotitöitä vaikka 20 vuotta siitä puhutte jne.

Pitäisi osata arvostaa omaa miestään enemmän, joka on aina tehnyt parhaansa tälläkin saralla.

Vierailija
17/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuu oikein hyvin, huoneesta toiseen. Ehkä pohdiskellen, mitä se esileikki olikaan...Jotain syötävää? Keittiö, jääkaappi...

Vierailija
18/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tee seksin aikana mitään, eivät huomioi teitä ollenkaan, eivät tee kotitöitä vaikka 20 vuotta siitä puhutte jne. Pitäisi osata arvostaa omaa miestään enemmän, joka on aina tehnyt parhaansa tälläkin saralla.

Vierailija
19/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystävä tekee paljonkin kaikkea kivaa. vaihtaa iskarit autooni esim. Enkä itsekään ole sellainen, että tykkäisin tuntikausien esileikeistä. Tämä esileikittömyys siis sopii minulle aivan hyvin. Suihkautan hiukan ceridalia pimperooni ennen sänkyyn menoa, sillä selvä :-)

Vierailija
20/40 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että jälleen kerran rakastuin mieheeni uudelleen. Ja tiedän, että se on PARAS!!!

kiitos teille, että muistutitte minua siitä