Miksei mies pääse irti toisesta naisestaan?
Ovat lopettaneet tapailunsa jo monesti, mutta silti aina "lankeavat" toisiinsa. Mieheni ja minä rakastamme toisiamme ja hän on monesti itkien luvannut lopettaa naisen tapaamisen. Nainen kuitenkin aina ottaa yhteyttä ja mies ei voi vastustaa kiusausta. Sain tämän selville jo puoli vuotta sitten, mutta yhä vain on juttu jatkunut, vaikka ovat tällä välillä eronneet jo useasti. Nyt ovat kuulemma eronneet lopullisesti. En vain tiedä voinko luottaa siihen. Mies ei edes rakasta tätä naista, muttei vain voi vastustaa häntä. Tiedän naisen ja hän on - ikävä myöntää :/ - kaunis ja fiksu. Siis yleisen mielipiteen mukaan, mutta eipä taida kovin fiksu olla, kun kerran vonkaa toisen miestä vaikka itsekin on varattu. Sisäinen kauneus taitaa olla toista luokkaa...
Rakastan miestäni todella ja olemme olleet yhdessä jo lähes kolme vuotta. Hän vannoo ettei ole pettänyt kenenkään muun kanssa. En aio jättää miestäni, mutta kuinka voisin saada hänet todella luopumaan toisesta naisestaan? Pelkään, että hän ikävöi tätä vaikkei rakastunut olekaan. :(
Kommentit (78)
jolla piti olla aina varalla joku muu (paljastui eromme jälkeen)
Kärähti vieraista ja siksi erottiin. Jälkeenpäin on keskusteltu asioista ja ei osaa olla yksin, pelkää jos tulee jätetyksi ja pitää olla aina joku jonka luo voi mennä.
Mies on luonteeltaan äärimmäisen itsekäs tyyppi eikä osaa asettua muiden asemaan eikä huomioida toisten tunteita.
Erostamme on aikaa vuosia ja olemme puheväleissä ja hän uskoutuu minulle kun elämässään tapahtuu uusia käänteitä. Nytkin pyörittää kahta naista yhtä aikaa.
Yleensä toinen pano on varattu nainen, tällä hetkellä molemmat naiset ovat sinkkuja joskin toinen eronnut yh.
Mies on varsinainen satusetä joka käyttää hyväksi naisia. Hauska seuramies, komea ja sanavalmis, hyvät käytöstavat ja tarkoitan tällä kohtelias, avaa mm. naiselleen auton oven kun mennään autooon jne.
Säälin todella niitä naisia jotka joutuu tämän exäni pauloihin.
pettää....
miksei miehes vaihda puhelinnumeroa,että sais olla rauhassa(ei halua)?mä en iki maailmassa kestäis tollasta tilannetta..miten enää pystyt luottaa toiseen?
miehet puhuu paljon paskaa ja asiat voi olla aivan päinvastoin mitä miehes sulle selittää.
Joko hyväksyt, että miehellä on aina joku toinen nainen sinun lisäksesi, tai annat miehelle lähtöpassit ja etsit uuden uskollisen miehen.
Mies varmasti rakastaa sinua, mutta hän välittää myös tuosta toisesta naisesta. Jos ei ihan yhtä paljon kuin sinusta, niin kuitenkin niin paljon, ettei miehesi luovu hänestä ikimaailmassa.
saisin mieheni lopettamaan tekonsa lopullisesti kuin siitä mitä on tapahtunut. Samalla haluaisin tietää hänen todelliset tunteensa naista kohtaan. Jos ja kun ei kerran rakasta, niin mitä sitten? Kertokaapa se. Mies ei kuitenkaan sitä sen tarkemmin rupea analysoimaan. Sanoi vain että kunnioittaa tätä naista ja tykkää siitä paljon. ap
Olet törmännyt vanhaan vaiettuun totuuteen, jota kristillinen yhteiskunta ei hyväksy. Eli mies tarvitsee kolme naista, jotta olisi elämäänsä tyytyväinen: - Rakastajatar (innostunutta seksiä aina tarjolla) - Kodinhoitaja (Lasten kasvattaja, ruuan laittaja, kodin ylläpitäjä) - Henkinen kaveri (ymmärtäjä, kannustaja, henkinen rakas) Eli turha luulla, kun mies on sinulta anteeksi rakastajan olemassaolon saanut, että hän sen jättää. Sinä tässä olen vaarassa tulla jätetyksi, kun olet vain kodin hengetär ja kokki.
Kyllä näin on, mies ei sitoudu samalla tavalla kuin mies. Jos mies joutuu mökille oudon naisen kanssa kahdestaan, 20-40 -vuotiaista seksiin päätyisi 80%, 40-55 -vuotiaistakin 55%.
Miehen luonton pariutumisessa, siihen kelpaa mikä tahansa nainen, se on selviytymisen vietti ja ihmiskunnan jatkumisen edellytys.
Nykyinen yhteiskunta ei hyväksy moniavioisuutta, mutta kyllä miehen vietti pariutumiseen on niin voimakas, että nykyään ei pariutumista ja siittämistä edellä parisuhteen muodostuminen, pariutumista tapahtuu jopa ventovieraiden kesken ja nykyään on luonnollista, että päivänvalossa ei edellisen yön parittelukumppania edes nähdä, se on jo "entinen juttu".
saisin mieheni lopettamaan tekonsa lopullisesti kuin siitä mitä on tapahtunut. Samalla haluaisin tietää hänen todelliset tunteensa naista kohtaan. Jos ja kun ei kerran rakasta, niin mitä sitten? Kertokaapa se. Mies ei kuitenkaan sitä sen tarkemmin rupea analysoimaan. Sanoi vain että kunnioittaa tätä naista ja tykkää siitä paljon. ap
Jo nuo sanat mitä miehesi on sinulle toisesta sanonut, kertoo sen että hänellä ei taida olla aikomustakaan jättää tilannetta kokematta. Eli aivan varmasti jatkaa tuon naisen kanssa joka kerta kun näkevät. Ja takuulla on pelissä suurempia tunteita kuin pelkkä tykkääminen.
Itse en jäisi tuollaiseen liittoon, kokisin viimeistään joskus ajan mentä eteenpäin että minua on väheksytty ja pistetty halvalla tuollaisen käytöksen kautta. Jaksatko elää sen tunteen kanssa että miehesi on pettänyt sinua vain kolmen vuoden suhteessa jo melkein vuoden-puolentoista verran? Uskotko että noita toisia naisia ei muka toisia tule?? En jaksa uskoa että miehesi kunnioittaa sinua juuri yhtään. Olen pahoillani jos sanani sinua loukkaa, mutta en ymmärrä miksi annat toisen satuttaa itseäsi noin?
Ole armollinen itsellesi ja jatka eläämääsi eteenpäin ilman miestäsi, saat varmasti kumppanin joka osaa arvostaa sinua ilman että pitää toisia varalla. Tai joka pitää sinua varalla jos toinen jättää...
kirjoitanko vai en. Sillä kunkin tilanne on tietenkin erilainen. Mutta ehkä omani osaltaan selittää moista käytöstä.
Minä voisin olla tuo toinen nainen, jonka luo miehesi palaa aina vain. Sillä erotuksella, että emme todellakaan ole harrastaneet keskenämme seksiä. Sillä emme kumpikaan halua elää kahdessa suhteessa.
Minä olen naimisissa. Tämä mieskin on naimisissa.
Kumpikin olemme olleet jo kohta parikymmentä vuotta. Ja lapset lähes aikuiaia.
Kun tutustuimme, syveni tuttavuutemme hyvin pian ystävyydeksi ja huomasimme hakeutuvamme aina useammin ja useammin toistemme seuraan. Ja tunteiden syvenevän. Kummallakin.
Jossain vaiheessa puhuimme asiasta. Puhuimme myös siitä, että emme kumpikaan voisi elää kahta suhdetta rinnakkain. Ja että kummankin avioliitossa on niin pimeitä kuin myös valoisiakin puolia.
Lopulta päädyimme kuitenkin molemmat puoleltamme erota ja sen jälkeen elää yhteistä elämää.
Yksinkertaista. Tähän asti.
Tästä on nyt yli kolme vuotta.
Mutta sitten mieheni sairastui. Ja tarvitsi apuani ja tukeani.
Tämän toisen miehen kohdalla puolestaan kävi niin, että hän puolisoineen jäi "sopivasti" kahden velkaisen talon loukkuun. Puolitoista vuotta sitten talomyynti lopahti kuin leikaten.
Siinäpä sitten seistiin.
Olisi ollut törkeätä jättää vakavasti sairastunut mies. Olisi ollut törkeätä jättää vaimo velkoineen. Niin, ja tietenkin tämä toinen mieskin olisi jäänyt velkaiseksi, mutta se ei olisi minua haitannut, enhän ollut etsimässä taloudellista turvaa, jota minä kykenin antamaan itse itselleni.
Siispä luovuimme toisistamme. Ja päätimme olla ystäviä. Emme koskisi toisiimme, emme suunnittelisi tulevaisuutta toistemme kanssa.
Eihän tällainen onnistu!
Olemme tosin päässeet tilanteeseen, ettemme tosiaankaan kosketa toisiamme, ja pyrimme olemaan puhumattakaan tunteistamme, sillä tilanne olisi liian ahdistava.
Mutta emme kykene olemaan erossa toisistamme.
Hakeudumme yhteisiin työtilanteisiin, pidämme yhteyttä arjen asioissa, jaamme ajatuksiamme. Ja kumpikin kaiketi itsekseen suree ja toivoo, että elämäntilanteemme olisi sallinnut tai sallisi meidän olla yhdessä. Mutta kun jompikumpi alkaa puhua asiasta, toinen ei jatka setvimistä, näin olemme päättäneet - muuten päädymme alta hetken toistemme syliin.
Jos minä lähetän hänelle viestin, on hän hetkessä luonani, jos hän, olen minä hänen luonaan. Ja välillä yritämme pitää viesteillämme taukoa, saada välimatkaa ja yritämme unohtaa toisemme.
Tiedän, tämä ei ole reilua puolisoitamme kohtaan, mutta tämä on silti niin reilua, kuin vain voimme tilanteessamme toimia.
Varsinkin tämän miehen vaimolle toivoisin, että tämä saisi jonakin päivänä elää miehen kanssa, jonka ajatukset olisivat kokonaan hänen luonaan; minä tiedän (tai toivon), että pystyn tarjoamaan miehelleni sen turvan ja hoidon, jota hän tällä hetkellä ja loppuelämänsä, jota saattaa jatkua kauemmin tai lyhyemmin, tarvitsee.
Mutta välillä tuntuu, että sydän särkyy.
Taitaapa suhde loppua lyhyeen.
Itse uskon, että miehesi on seksuaalisesti hullaantunut tähän naiseen, jos kerta ei rakasta tätä. Sanoit, että on vielä kauniskin.
no, mitenkäs noiden toisten osapuolien sydän voi, vai onko teidän petoksenne kaikkein tärkein? luuletko olevasi jotenkin urhoollinen, sankari kun jatkat peliäsi?? Kuulostaa kuvottavalta ja tekopyhältä.
Ei se ole sinun käsissäsi, vaan miehesi. Ja kuten olet huomannut, niin miehesi ei asialle tee mitään. Ja tietenkin sanoo, että on yrittänyt, mutta oikeesti....
jos mies pettäisi eri naisten kanssa, voisit sanoa että hän on heikko vastustamaan kiusausta, mutta pelkästään siitä ei ole kyse kun hän on yhteydessä saman naisen kanssa. En usko että mies jaksaa roikkua loputtomiin yhteyksissä ihmisen kanssa, josta ei ole pätkääkään kiinnostunut. ja tyhmähän nainenkin olisi jos roikkuisi miehessä joka kertoo rakastavansa vaimoaan. Paha kyllä vaikuttaa että syvempiäkin tunteita on mukana... Nyt vain sinun itsesi pitää päättää mitä teet asian suhteen.
Siksi olen antanut anteeksi ja ymmärtänyt häntä. Tiedän, että hän voi pettää ilman että rakastaa tätä toista. Minua hän rakastaa, on sen kertonut myös tälle toiselle.
ap
tietääkö hänen miehensä suhteesta?!
silti jatkaa suhdetta tämän toisen kanssa, on syynä pakko olla hurjan hyvä seksi. Tarkoittaa sitä, että se toinen osaa jotain sellaista, mitä sinä et. On parempi, taitavampi, seksikkäämpi yms. Eli panosta nyt tuohon puoleen tai homma jatkuu loputtomiin.
Ymmärrätkö mitä on tapahtunur? Sinä olet kodinhoitaja, kokki, paidanpesijä, jälkeläisten kasvattaja. Miehesi on herrasi, jumalasi, joka viettää ns laatuaikaa rakastajattaren luona. Sinä ole alistettu, nöyryytetty orjatar, jolle he nauravat keskenään. Sinä Olet se vara-nainen, kakkosnainen, ei tämä toinen. Luonasi hän käy siittämässä, syömässä ja pukeutumassa, hauskanpito ja ns eläminen tapahtuu toisen naisen luona. Jos et itse ymmärrä tilaasi niin omapa on asiasi. Onnittelut miehellesi, hän on osannut järjestää asiat, suurin osa muista miehistä on kateellisia.
Ja tälle naiselleen hän varmasti kertoo rakastavansa ja että sun jättäminen on vaikeaa koska sulla on niin vaikeaa, etc.... valheita, valheita..... sua käytetään hyväksi tampio.
mitenkä Sinun kunnioitus ja arvostus.
Itse en enää katselisi päivääkään keskenkasvuista miestä - iteskäs paska kun tuntuu olevan!
Jos sinusta ei sittenkään ole muuhun kuin toiseksi naiseksi, vaikka virallisesti oletkin naimisissa tuon kanssa. Ehkä se, että sait tuon alttarille, on parasta mitä elämässäsi on sattunut, turvaa sinun ja lasten tulevaisuuden, teki herrasi mitä tahansa.
Minä säälin sinua. Eikö olisi aika puhua vaikka ystävälle tästä tilanteesta, jospa hän pystyy sinua paremmin potkimaan eteenpäin, vai aiotko antaa tilanteen olla tällaisena loppuikäsi?
jolla oli aina joku varalla, kun lopulta luovuin sinisilmäisyydestäni ja ymmärsin sen koko kuvan, 8 v. kestänyt liittomme kaatui viiemisimpään viritykseen (se oli yhteisen tuttavan kanssa, mikä tuntui tosi pahalta).
Pitkään jollain tasolla syytin siitä itseäni, mutta muutaman vuoden tauon jälkeen meistä tuli jonkinlaisia kavereita, ja hän alkoi uskoutua minulle naisasioissaan - hänen kaikki myöhemmät suhteensa ovat olleet sitä samaa kahden, kolmen naisen yhtäaikaa (salaa) pyörittämista!
Jotkut vain ovat sellaisia.
Hänkin muuten pelkää yksinjäämistä kuin ruttoa.
ap, se on nimenomaan niin päin, että he HALUAVAT olla yhdessä. Yrittävät vain "kuunnella järjen ääntä" (esim mies on naimisissa jne) lopettaakseen suhteen.
Mutta järkisyillä ei tunteita ja halua voi tappaa.
Siksi he eivät onnistu. He haluavat olla yhdessä.I know. Been there, done that.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että kun ei osaa/voi luopua, niin tunteet on taatusti mukana ja syvät.
Voihan toi olla tottakin, mutta mun mies on ainakin yrittänyt lopettaa suhdetta ja välillä kai nainenkin. Eli ei ole kyse siitä, että haluaisivat olla yhdessä. Ja olisiko tilanne jotenkin erilainen, jos miehellä olisi suhde, mutten vain tietäisi siitä?
ap
muuta kylläkin tehneet... ja tämä on tosi, en vain viitsi sanoa mistä sen tiedän...
ap
ja meillä oli taivaallisen hyvää seksiä keskenämme. Mies sanoi että olen niin estoton ja vapaa ja se kiehtoi häntä minussa.
Tuo mies oli ensimmäinen jonka kanssa ejakuloin, kuitenkin seksiä oli ollut jo kymmenen vuotta ennen kuin tapasimme.
Jos jostain miehestä niin tuosta voin sanoa että hän on ollut ainoa ihonalaiseni.
Mies oli naimisissa ja tapailimme usemman vuoden ajan niin kauan kuin minä lopetin suhteen muutettuani toiselle paikkakunnalle. Voin myöntää että meillä oli tunteita toisiamme kohtaan muttei koskaan keskusteltu että eläisimme yhdessä.
Uskon että jotain samantapaista on miehelläsi meneillään tuon naisen kanssa.
Minulla oli muitakin suhteita tai sanoisiko panoja tuohon aikaan jotka oli pelkkää seksiä mutta tuo mies oli jotain niin uskomattoman ihanaa.