Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies pääse irti toisesta naisestaan?

Vierailija
17.07.2009 |

Ovat lopettaneet tapailunsa jo monesti, mutta silti aina "lankeavat" toisiinsa. Mieheni ja minä rakastamme toisiamme ja hän on monesti itkien luvannut lopettaa naisen tapaamisen. Nainen kuitenkin aina ottaa yhteyttä ja mies ei voi vastustaa kiusausta. Sain tämän selville jo puoli vuotta sitten, mutta yhä vain on juttu jatkunut, vaikka ovat tällä välillä eronneet jo useasti. Nyt ovat kuulemma eronneet lopullisesti. En vain tiedä voinko luottaa siihen. Mies ei edes rakasta tätä naista, muttei vain voi vastustaa häntä. Tiedän naisen ja hän on - ikävä myöntää :/ - kaunis ja fiksu. Siis yleisen mielipiteen mukaan, mutta eipä taida kovin fiksu olla, kun kerran vonkaa toisen miestä vaikka itsekin on varattu. Sisäinen kauneus taitaa olla toista luokkaa...

Rakastan miestäni todella ja olemme olleet yhdessä jo lähes kolme vuotta. Hän vannoo ettei ole pettänyt kenenkään muun kanssa. En aio jättää miestäni, mutta kuinka voisin saada hänet todella luopumaan toisesta naisestaan? Pelkään, että hän ikävöi tätä vaikkei rakastunut olekaan. :(

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin vaikuttaa, että miehesi ei haluakaan päästä irti tuosta toisesta naisesta. Eihän mies ole mikään tahdoton marionetti, jonka narusta tuo toinen nainen vain vetelee.

Ja sinä mahdollistat miehesi toiminnan sillä, että hyväksyt pettämisen kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
22/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt vanhaan vaiettuun totuuteen, jota kristillinen yhteiskunta ei hyväksy. Eli mies tarvitsee kolme naista, jotta olisi elämäänsä tyytyväinen:

- Rakastajatar (innostunutta seksiä aina tarjolla)

- Kodinhoitaja (Lasten kasvattaja, ruuan laittaja, kodin ylläpitäjä)

- Henkinen kaveri (ymmärtäjä, kannustaja, henkinen rakas)

Eli turha luulla, kun mies on sinulta anteeksi rakastajan olemassaolon saanut, että hän sen jättää. Sinä tässä olen vaarassa tulla jätetyksi, kun oletvain kodin hengetär ja kokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne ovat aika oikeita.. Minusta miehesi ei ain voi rakastaa sinua jos voi tehdä sinulle tuollaista. Kolmevuotta on lyhyt ikä suhteelle ja jos nyt jo ilmenee tuollasita niin sinuna kyllä jatkaisin elämääni ja etsisin rinnalleni miehen joka oikeasti rakastaa minua, arvostaa ja kunnioittaa minua ja joka oikeasti on luottamuksen arvoinen. Koita jaksaa siellä!

Vierailija
24/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se miehelel ihan sama, jos sinullakin olisi joku toinen?

Minä varmaankin pyystäisin miehen aj tämän naisen saman pöydän ääreen ja nostaisin kissan pöydälle. Heidän on tehtävä päätös ja luvattava sinulle, että pysyvät siinä.

Tietääkö naisen mies asiasta. Minä ainakin kertoisin. Siinä todella punnittaisiin se, että kenet kukakin haluaa. Siis jos tämä nainen ei halua menettää miestään.

Vierailija
25/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi hetkeäkään moista tilannetta! Mies koville! Ja ilmoita ihmeessä sille naikkosen miehelle suhteesta.

Vierailija
26/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se toinen oikein sanoo kun soittaa, että on pakko lähteä perään? Tiedätkö? Uhkaileeko itsemurhalla? Itsemurhalla uhkailu on toisille ihmisille tapa saada huomiota ja pikkasen pakko siihen on reagoida, ettei ole ihan paska jätkä.

Uskotko todella, että se pettäminen loppuu? Kannattaisikohan lähteä ennen kuin itsetuntosi menee ihan kokonaan.

Vierailija
27/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia toinen nainen eräälle miehelle. Lopetin suhteen 4 vuoden jälkeen kun tapasin nykyisen mieheni. Tämä rakastajani suuttui julmetusti kun en jatkanut suhdetta hänen kanssaan. Häntä lainatakseni "voit pettää, koska monäkin petän". Sanoin jyrkän ei ja suhde loppui. Vuoden kuluttua hän yritti uudelleen vastasin ei. Ja tänä vuonna helmikuussa, vuosien jälkeen, hän soittaa ja kertoo, että on nyt eronnut ja kyselee minun tilannettani..joskos voisimme aloittaa uudestaan. Vastaukseni oli edelleen ei. Sain muutamia varsin inhottavia maileja mutta nyt olen saanut olla 1,5 kk rauhassa.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että kun ei osaa/voi luopua, niin tunteet on taatusti mukana ja syvät.

Vierailija
28/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että kun ei osaa/voi luopua, niin tunteet on taatusti mukana ja syvät.

Voihan toi olla tottakin, mutta mun mies on ainakin yrittänyt lopettaa suhdetta ja välillä kai nainenkin. Eli ei ole kyse siitä, että haluaisivat olla yhdessä. Ja olisiko tilanne jotenkin erilainen, jos miehellä olisi suhde, mutten vain tietäisi siitä?

ap

Vierailija
29/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunteitakin on monenlaisia. Hän on ehkä ihastunut, mutta rakastunut ei ole, siitä olen varma!!!

ap

Vierailija
30/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, se on nimenomaan niin päin, että he HALUAVAT olla yhdessä. Yrittävät vain "kuunnella järjen ääntä" (esim mies on naimisissa jne) lopettaakseen suhteen.

Mutta järkisyillä ei tunteita ja halua voi tappaa.

Siksi he eivät onnistu. He haluavat olla yhdessä.

I know. Been there, done that.

Voihan toi olla tottakin, mutta mun mies on ainakin yrittänyt lopettaa suhdetta ja välillä kai nainenkin. Eli ei ole kyse siitä, että haluaisivat olla yhdessä. Ja olisiko tilanne jotenkin erilainen, jos miehellä olisi suhde, mutten vain tietäisi siitä?

ap

Vierailija
31/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

halu olla yhdessä ja yhteisten hetkien lumo, toisen läheisyys. Vaikka järki tietää ettei pitäisi ja toimii "väärin", ei voi lopettaa.

Empä luopuisi kummastakaan ja toinen hyväksyy sen, toinen ei tiedä.

Vierailija
32/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se miehesi sanoa ettei tätä toista naista rakast, mutta totuus taitaa olla toinen. se että annat hänen käyttäytyä noin johtaa lopulta siihen ettei miehesi kunnioita sinua ollenkaan.

loppupeleissä sinut jätetään jos tuo toinen nainen vaikka tulee raskaaksi tms. ymmärrä nyt hyvä nainen.

Vierailija
33/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se muuten olisi, jos järki sanoo, ettei kannata, mutta silti vaan pitää olla, niin kyllä se vaan on puhtaasti halusta kiinni.

En nyt halua alkaa heittelemään mitään tylyjä kommentteja, enkä pahoittaa enempää mieltäsi, mutta arvosta nyt hyvä nainen itseäsi sen verran, että laitat miehen kävelemään!!

Yksi asia minua kyllä kiinnostaa (joku muukin mietti samaa), että onko sinulla oikeutta pettää miestä? Mitä miehesi tuumaisi, jos sinä tekisit samalla tavalla? Jos minä olisin tuohon tilanteeseen jostain järjettömästä syystä ajautunut, niin ainakin harrastaisin tismalleen samaa kuin mieskin.

Vierailija
34/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tasan kaksi vaihtoehtoa:

1. Hyväksyt, että mies pitää toista naista sinun lisäksesi. Sanoo mies sitten mitä tahansa, niin oikeasti hän ei halua tilanteen muuttuvan, vaan on täysin tyytyväinen kahteen naiseensa.

2. Eroat miehestäsi ja etsit uuden, joka antaa sinulle ja vain sinulle enemmän arvoa kuin nykyinen miehesi.

Vierailija
35/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se rakkaus on? Mielestäni siihen kuuluu ehdottomasti toisen kunnioitus ja se ettei toista loukkaa. Ja, se nyt on se ja sama, jos miehesi väittää, ettei rakasta tätä panoaan, kun kerran toistuvasti käy sitä hoitelemassa. Minun mielestäni miehesi rakkaus on pelkkää sanahelinää ja miehesi on tietynlainen huora, jos kerran juoksee halujensa perässä. Jos sinä tunnet itsesi loukatuksi, miehesi tekojen vuoksi, niin hän on häikäilemätön roisto, kun vain jatkaa tätä touhua.

Vierailija
36/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tunteitakin on monenlaisia. Hän on ehkä ihastunut, mutta rakastunut ei ole, siitä olen varma!!! ap

Tekeekö se, miksi mies tunnetilaansa nimittää, hänen tekonsa oikeutetuksi???

Vierailija
37/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin mieheni lopettamaan tekonsa lopullisesti kuin siitä mitä on tapahtunut. Samalla haluaisin tietää hänen todelliset tunteensa naista kohtaan. Jos ja kun ei kerran rakasta, niin mitä sitten? Kertokaapa se. Mies ei kuitenkaan sitä sen tarkemmin rupea analysoimaan. Sanoi vain että kunnioittaa tätä naista ja tykkää siitä paljon.

ap

Vierailija
38/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suksii kuuseen:)

Ihan aikuisten oikeasti.

Vierailija
39/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin mieheni lopettamaan tekonsa lopullisesti kuin siitä mitä on tapahtunut. Samalla haluaisin tietää hänen todelliset tunteensa naista kohtaan. Jos ja kun ei kerran rakasta, niin mitä sitten? Kertokaapa se. Mies ei kuitenkaan sitä sen tarkemmin rupea analysoimaan. Sanoi vain että kunnioittaa tätä naista ja tykkää siitä paljon.

ap

Totuus on, että hän harrastaa seksiä toisen naisen kanssa ja muutenkin viettää aikaa hänen kanssaan ja vieläpä sinun tietäen. Sehän on ihan sama millä tunnesklaalan asteikoilla miehesi tunteet naista kohtaan ovat, totuus on kuitenkin se, että hänellä on toinen nainen, jota hän luultavasti tule jättämään. Turha syyttää naista, ettei jätä miestäsi rauhaan, miehen on itse tahtävä lopullinen ero. Tuon tyyppiset miehet vain yleensä löytävät jossain vaiheessa uuden misun toiseksi.

Ihan sama haluatko elää loppuelämäsi jakaen miehen toisen naisen kanssa, mutta jos haaveilet lapsista ja kunnon perhe-elämästä potkaise tämä tyyppi pellolle ja vaihda itse kaikki yhteistietosi.

Vierailija
40/78 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi puhuu kyllä nyt ihan höpöjä. hän ei tiedä kunnioittamisesta saati rakastamisesta mitään!

olen ollut kakkosnainen ja joka ikinen kerta kun mies lähti kotiinsa, koin tulleeni hylätyksi. se ei ole kunnioittamista. kunnioittamista ei ole myöskään se, että kertoo panevansa toista naista ja kunnioittavansa ja pitävänsä hänestä paljon.

arvosta ensin itseäsi, siten muut arvostavat sinua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi