Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajaa yksin töihin uudella isolla autolla ja vaimo kuskaa lapsia peltipurkissa...

Vierailija
16.07.2009 |

En vaan tajua. Miksi tämä on niin yleistä?? Vaimo ja lapset kuolee jos kolari tulee mutta tärkeämpää on se, että isi pääsee komiasti töihin.

Kommentit (47)

1/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: -80 jesaripommilla ajava (jonka mies ajaa -08 autolla)

Vierailija
2/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan sitä isoa ja komeaa ja mies sitä pientä ja komeaa autoa. Mutta totta on, että kukaan ei oikein tahdo uskoa, kunh sanon, että tuo iso on minun autoni. Pari kertaa pitä useimpien vielä varmistaa mieheltäni, että onko todella näin.

Ja syy tähän ratkaisuun oli nimenomaan turvallisuus. Minä kuskaan lapsia eniten, joten isoin ja turvallisin auto on minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te näitä kiiltokuvapoikia oikein hamstraatte?

Vierailija
4/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä työmatkaa 30km. Minä lapsen kanssa liikun lähes aina kehä kolmosen sisäpuolella, joten 2005 Polo on minulle oikein passeli, kun parkkipaikatkin pakkaavat olemaan ahtaita.

Toki jos menemme kauemmas otan Volvon. Ja mies mukisematta Polon.

Vierailija
5/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kertoi kaverini joka on katsastusinssi. Miehet vielä muistaa aina selitellä kotteroa jonka jarrut prakaa että "se on vaan vaimon kauppakassi"...

Vierailija
6/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaaliselle statukselle paljon tärkeämpi kuin naisen. Ei voi mitään.

Vierailija
7/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ja kaksi lasta rattailla...bussipysäkille 5km. Mutta eipä perse roiku...

Vierailija
8/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvat niinkuin meidän hieno auto olisi miehen, vaikka omistamme sen puoliksi.

Vierailija
9/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeusrajoitus 120. Minä ja muksut körötellään (jos on tarve) 30-60 nopeusrajoitusalueella. Meidän auto on vanha, muttei mikään peltipurkki.

Isi on meille tärkeä ja ansaitsee työmatkoihin sen ykkösauton. Me päästään tarvittaessa kävellen.

Onko muuta kysyttävää, arvon ap?

Vierailija
10/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea auto nyt vaan on miehen

sosiaaliselle statukselle paljon tärkeämpi kuin naisen. Ei voi mitään.

Minusta tämä varsin yleinen asetelma kertoo myös siitä, että vaimolla tai miehellä on arvojärjestys vinksallaan, ja nainen kenties aika saamaton tapaus, kenties myös vähemmän fiksu. Ymmärrän kyllä osittain jaon, jos miehellä on pitkät työmatkat ja nainen ei aja koskaan yli 1 km matkoja autollaan.

Me ollaan miehen kanssa aina ihmetelty ja kauhisteltu tätä systeemiä. Eikä päde meidän taloudessamme.

Vierailija
11/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tulee rattijuoppo 120 vastaan? ei ap.

[

i]nopeusrajoitus 120. Minä ja muksut körötellään (jos on tarve) 30-60 nopeusrajoitusalueella. Meidän auto on vanha, muttei mikään peltipurkki. Isi on meille tärkeä ja ansaitsee työmatkoihin sen ykkösauton. Me päästään tarvittaessa kävellen. Onko muuta kysyttävää, arvon ap?

[/quote]

Vierailija
12/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisi kuinka työsuhdeauto, niin kyllä sillä perheenjäsenet saa ajaa.

Se mikä on kaikkein kalleinta ja arvokkainta (=lapset) laitetaan johonkin peltipurkkiin.

Ja sille, joka ajaa vain kehä kolmosen sisällä, taajamissahan nyt suurin riski on kolareihin. Jos nyt pelkästään surraa jotain lähiökatua edestakaisin, niin sitten ehkä joo. Mutta jos vähänkin joutuu menemään isommalle kadulle, niin nopeuduet kasvaa ja kolaririski on melkoinen.

Vierailija
13/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tosi moni ostaa uuden ison auton ja sittne jonkun vanhan kauppakassin lapsien kuskaukseen. Eikös kannattaisi ostaa mieluummin kaksi kohtuullisen kokoista, turvallista ja vaikka sitten pari vuotta käytettyä?

Vierailija
14/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeusrajoitus 120. Minä ja muksut körötellään (jos on tarve) 30-60 nopeusrajoitusalueella. Meidän auto on vanha, muttei mikään peltipurkki. Isi on meille tärkeä ja ansaitsee työmatkoihin sen ykkösauton. Me päästään tarvittaessa kävellen. Onko muuta kysyttävää, arvon ap?

niin se on sama kuin hyppäisit alas kolmikerroksisen talon katolta?

Vierailija
15/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se vaimo ei osta itselleen kunnon purkkia? Ei kai se miehen vika ole, jos ei vaimoa kiinnosta ajaa kunnon autolla. Ei mullekaan mies tullut sanomaan että ostapa kaksilitrainen menopeli, ihan itse tajusin niin tehdä.

Jokainen ostaa sellaisen auton johon tulot riittävät, meillä molemmat on ostaneet OMAT autonsa.

Jos nainen ajaa jollain paska-autolla sitten sitä ei varmaan kiinnosta sen paremmalla ajaa.

Vierailija
16/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on molemmilla uudehkot isot autot

Vierailija
17/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä 60 000 euron auto, mulla ja lapsella satasen briot! Ei myöskään löysä perä! Tarvittaessa ajan ukon autolla!

Vierailija
18/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.bussipysäkille 5km. Mutta eipä perse roiku...

Jos kerran 5km joudut kävelemään ennenkuin olet dösäpysäkillä, varmaan ei sulla ole kovin hääppöiset kuteet yllä... Se on silloin ihan sama roikuuko perse vai ei jos et kerran pukeudu muodikkaasti.

Vierailija
19/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tulee rattijuoppo 120 vastaan? ei ap.

näillä töyssytetyillä ja mutkaisilla taajamateillä se olisi tuolla nopeudella suistunut tieltä jo aikoja ennen meidän kohtaamista.

Tilastollisesti miehen työmatkalla tapahtuu varmaan satamäärin kolareita enemmän kuin täällä missä muu perhe ajelee. Mites teillä, mies arvoton ajakoon vaikka mopolla?

Vierailija
20/47 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se komea auto ja mies ajaa töihin skootterilla/polkupyörällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan