Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vaikeaa on ostaa ebaysta? PayPal?

Vierailija
16.07.2009 |

Olen joskus yrittänyt ostaa jotain ulkomailta mutta kaikki jumittui kun saanut PayPalia päätökseen. En vain tajunnut mitä kaikkea piti tehdä.

Sen verran pitkälle pääsin, että Visaa kuitenkin veloitettiin jonkin käyttömaksun verran.

Kuinka paljon Ebayssa voi maksaa suoraan tililtä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP:tä käyttäen, rahan takaisin saanti voi onnistua vain kun on nostanut ja voittanut disputin sekä että he ovat onnistuneet nostamaan rahat myyjän Pay Pal tililtä, eli siellä pitää olla rahaa saatavilla, myyjän pankista tai luottokortilta he eivät pääse rahoja nostamaan.

Vierailija
22/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistetuksi ebayltä tai paypalilta, mieti nyt vähän. Ainahan sitä yritetään ensin saada myyjän kanssa asiat ok, ja sit vasta kirjelmöidään kaikkien sähköpostien mitä on lähetetty asiasta, kanssa ebaylle. Ja jos ostaa 100% positiivisen palautteen omaavalta myyjältä ni luuletko että se haluaa yhtään negaa palautetta, ei tää ole mikään huuto.net !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksityisia ihmisia jotka haluavat myyda toistekin ja pitaa positiivisen profiilin, niin taytyy muistaa etta Ebay on maailman suurin varastetun tavaran kauppa ja sielta loytyy paljon sellasiakin myyjia etta kun tulee tarpeeksi monta negatiivista palautetta, tili suljetaan ja avataan uusi eri nimella.

Mun poika tilasi kerran halvan digikameran joka ei toiminut, rahoja ei saatu takaisin ja kun laitettiin myyjalle negatiivinen palaute, myyja laittoi meille negan selityksella 'unreasonable customer'. Valitettiin Ebaylle josta tuli automaattinen sahkoposti etta kiitos palautteesta, tutkimme asiaa. Onneksi ei ollut isosta summasta kyse, itse en ikina ostaisi mitaan kallista Ebayn kautta (tai itse asiassa yhtaan mitaan). Perheen teinit on myyneet siella paljon musiikki-CD:ta ja se on toiminut hyvin, mutta ovat postittaneet vain oman maan sisalla.

Vierailija
24/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niillähän maksetaan lähes kokonaan. Missä massa muuten asut?

Vierailija
25/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa on näillä kolmella vaihtoehdolla?

Mä en vaan tajua. Kaikkia kolmea klikkasin mutta silti en päässyt mihinkään eli seuraamaan omaa tilitilannettani, jos olen saanut uuden laskun. ap ;(

View and update your PayPal account information and profile summary. Clicking the links below will take you to PayPal's secure website.

Go to your account overview

View account history

Update profile summary (account information, financial information, and selling preferences)

Vierailija
26/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ensin näihin.

Vierailija
27/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ensin näihin.

Avasin tilin tänään , tai siis jollain ihmeen kaupalla onnistuin avaamaan.

ap

Vierailija
28/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuluttajansuoja toimii yleensä paremmin silloin kun sekä ostaja että myyjä ovat samassa maassa. Kun tavara liikkuu yli rajojen on molemminpuolinen kusettamisen riski aina suurempi

Vierailija
29/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka nimi on paypal sucks, tai jotain sinne päin, sieltä löytyy paljon tosielämän kokemuksia teille PP faneille

Vierailija
30/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla näet tilisi tapahtumat.

eroa on näillä kolmella vaihtoehdolla? Mä en vaan tajua. Kaikkia kolmea klikkasin mutta silti en päässyt mihinkään eli seuraamaan omaa tilitilannettani, jos olen saanut uuden laskun. ap ;( View and update your PayPal account information and profile summary. Clicking the links below will take you to PayPal's secure website. Go to your account overview View account history Update profile summary (account information, financial information, and selling preferences)

Vierailija
31/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla se Visa kortilla. Sun kannatta kirjoittaa sille myyjälle ja kertoa tilanne, eli etä sun tili ei ole vielä valmis. Sulla on huutamisen jälkeen muistaakseni aikaa 5 arkipäivää maksaa se ostos.

Vierailija
32/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille, jotka olette olleet avuksi.

Oma aika meni huutonetinkin opetteluun. Jos ei ole nörtti ja ammattilainen niin aika hukassa on näiden juttujen kanssa mutta kysymällä olen aina päässyt askeleen pidemmälle. Kiitos kaikille neuvoista.

ap :D

Vierailija
33/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla se Visa kortilla. Sun kannatta kirjoittaa sille myyjälle ja kertoa tilanne, eli etä sun tili ei ole vielä valmis. Sulla on huutamisen jälkeen muistaakseni aikaa 5 arkipäivää maksaa se ostos.

Nyt tajuan miksen näe tilitietojani. Masterilla muuten maksoin ja sinne on tullut tieto katevarauksesta.

""Sun tili ei ole vielä aktivoitunut. Siihen menee muutama päivä.""

Nyt vielä yksi kysymys tästä "tilistä". Onko se sellainen johon pitää ladata rahaa vai sellainen, että olet antanut visa tms. muut hyväksytyt tietosi?

ap kiittää jälleen. ;)

Vierailija
34/34 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Sun tili ei ole vielä aktivoitunut. Siihen menee muutama päivä.""

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän