Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä idea on soitella tutuille tuntemattomana numerona?

Vierailija
21.12.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla se siis näkyy tai ei näy soittaessa kuin ei-salainenkin, riippuen siitä, minkä asetuksen on puhelimestaan valinnut.

Mulla on ollut salainen kännykkänumero yli kymmenen vuotta. Numeroani ei saa tiedusteluista, mutta tavoittamani ihmiset kyllä näkevät, kuka soittaa.

Jos numero josta soitetaan on salainen niin se näkyy tuntemattomana numerona.

Tuskin kovin monella on eri liittymiä tutuille ja tuntemattomille soittelua varten.

Vierailija
2/9 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. haluan rauhassa päiväunet ellei vastaa......... Soittelen mielummin uudestaan paremmalla aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin monella on eri liittymiä tutuille ja tuntemattomille soittelua varten.

Vierailija
4/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni ns. oma liittymä (työkänny on erikseen) on normaali liittymä mutta numero on salainen kun ei halua kaiken maailman lehtien myyjien yms. soittelevan. Ja minulle soittaessa numero näkyy "tuntemattomana".

Vierailija
5/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni ns. oma liittymä (työkänny on erikseen) on normaali liittymä mutta numero on salainen kun ei halua kaiken maailman lehtien myyjien yms. soittelevan. Ja minulle soittaessa numero näkyy "tuntemattomana".

Vierailija
7/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen soittanut jollekin muulle ensin salaten numeroni ja unohtanut laittaa numeron taas näkyviin.