Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (30)

21/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

et sai pillunsa esille... Se varmaan aiheuttaa muissa kateutta.

[/quote]

Mitä kateutta? Mistä joku olisi minulle kateellinen? Pukamista?

Vai siitä mielettömän megalomaanisesta julkisuusrumbasta? ;-)

Ei se ole julkisuutta jos kukaan ei tiedä edes henkilöä jutun takana!

Ja on täällä muutkin saaneet värkkiään esitellä ihan niin paljon kuin ovat uskaltaneet.

Turha kadehtia, olen vain ruma ja köyhä tavis.

Vierailija
22/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka minä tai joku muu on? ja jos nyt joku mut tunnistaa, niin mua ei haittaa yhtään. Tuskin se teiltä nikittömiltä on pois, jos me täällä esiteltiin värkkejämme. Ihme touhua, prkl, menkää vaikka ulos ja uimaan, niin saatte muuta ajateltavaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on nimen takana, ketä se liikuttaaa jos tiedätte jonkun oikean nimen, epätodennkäistä se on että kyseisen henkilön tunnette ja eiköhän se ole ihan sama millä nimellä te tuntematonta henkilöä kutsutte...

ja mikä tässä nyt muutenkin on pointti, entä sitten jos joku täältä jonkun tunnistaa...? :DD

24/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koputtaa olalle ja kehua että "olit tosi reipas kun näytit toosas netissä!"

...ja mikä tässä nyt muutenkin on pointti, entä sitten jos joku täältä jonkun tunnistaa...? :DD

25/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka minä tai joku muu on? ja jos nyt joku mut tunnistaa, niin mua ei haittaa yhtään. Tuskin se teiltä nikittömiltä on pois, jos me täällä esiteltiin värkkejämme. Ihme touhua, prkl, menkää vaikka ulos ja uimaan, niin saatte muuta ajateltavaa:)

Mutta kun mammoilta on mennyt kesäloma piloille kun miettivät että ketä ne Poslari ja Biiveri ovat.

Neiti etsiviä harmittaa.

Jos yhtään lohduttaa niin en ole kiinnostava henkilö.

Tylsä tyyppi pienipalkkaisessa hommassa (paitsi nyt e-äippärahalla).

Miksi pitää yrittää repiä riemua ja sensaatiota jokaisesta psykoanalyysin murusesta?

Kysykää suoraan jos askarruttaa!

Vierailija
26/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beaver on rohkea ihminen! Ei häntä voi tunnistaa sillä ei ole naamakuvaa. Vaikka tulostaisimme tuhat kuvaa hänen alapäästään, kirjoittaisimme papereihin isoin kirjaimin WANTED ja ripustaisimme jokaiseen puuhun hänen läänissään (sehän paljastui jo?) niin ei kukaan silti tunnistaisi juuri tuota alapäätä!

Vierailija
27/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ohan se järjen köyhyyttä vittujansa laittaa näytille. Vie kuvat vielä ostarin ilmotustaululle.

Vierailija
28/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olet aika itsekeskeinen kun sait tämänkin jutun käännettyä itseesi :)Mutta se vain vahvistaa suppeaa käsitystäni sinusta, joten älä pelkää, ei kiinnosta eikä tule kiinnostamaan. Get a life...

Beaver, en usko että kukaan on sinua tunnistanut, kunhan kiusaavat. Ja vaikka olisikin niin mitä sitten, sait aikaiseksi pitkän ketjun asiasta, mikä on meille naisille tärkeä. Hatun nosto siitä sinulle!

Vierailija
29/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olet aika itsekeskeinen kun sait tämänkin jutun käännettyä itseesi :)Mutta se vain vahvistaa suppeaa käsitystäni sinusta, joten älä pelkää, ei kiinnosta eikä tule kiinnostamaan. Get a life...

Beaver, en usko että kukaan on sinua tunnistanut, kunhan kiusaavat. Ja vaikka olisikin niin mitä sitten, sait aikaiseksi pitkän ketjun asiasta, mikä on meille naisille tärkeä. Hatun nosto siitä sinulle!

Vierailija
30/30 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mammoilta on mennyt kesäloma piloille kun miettivät että ketä ne Poslari ja Biiveri ovat. Neiti etsiviä harmittaa. Jos yhtään lohduttaa niin en ole kiinnostava henkilö. Tylsä tyyppi pienipalkkaisessa hommassa (paitsi nyt e-äippärahalla). Miksi pitää yrittää repiä riemua ja sensaatiota jokaisesta psykoanalyysin murusesta? Kysykää suoraan jos askarruttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi