Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voiko olla mahdollista
21.12.2008 |
ettei kolmen haalean plussan jälkeen oiskaan oikeesti raskaana??
Uskallanko pomppia riemusta että MEILLE TULEE VIHDOIN JA VIIMEIN VAUVA?? =)
T. 3 haaleaa plussaa, rv 4+6(?)
Kommentit (4)
t. itsekin rv 7+4, huomenna eka neuvola taas pitkästä aikaa, (neljäs lapsi)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tää on meidän ensimmäinen.. Pitkän toivomisen ja yrityksen jälkeen <3
ap
Se meneekö raskaus sitten loppuun asti on eri juttu. On keskenmenot ja tuulimunaraskaudet jne.
Alue: Aihe vapaa
ap