Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottaa..

27.11.2008 |

Viime kuukautiset alkoivat 16.10,, viime vkolla 2 testiä näytti negaa.. tällä vkolla olen tehnyt 3 positiivistä testiä, mutta kaikkien viivat ovat olleet todella haaleita (viimeks tänä aamulla). Kaksi vuotta sitten tuli keskenmeno rv9 ja sillonkin testiviiva oli todella haalea (ultrassa näkyikin että oli alikehittynyt).. ei kai nyt ole taas sama homma.. :S

Laskureiden mukaan olisi rv6, mutta voiko olla esim. vasta rv4-5 jos vaikka ovulaatio oli jostain syystä myöhässä?

Onko täällä ketään jolla ollut todella haalea viiva tai muuten vaa alhainen hormoonipitoisuus mutta silti syntynyt terve vauva?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös oli todella haalea viiva, tein varmaan neljä testiä eikä se siitä tummunu ja menin neuvolaan... nyt viikolla 24 raskaana ja hyvin menny tähän asti... onnee sulle ja toivotaan parasta...

Vierailija
2/14 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti.

Itselläni oli ovulaatio kierron lopussa, juuri ennenkuin menkat piti alkaa ja tulin silloin raskaaksi (olin yhdynnässä vain kerran sen kierron aikana).

Viikko siitä kun piti menkat alkaa näytti negaa. Tein 2 negatiivistä testiä.

Se positiivinen tulos oli haalea viiva.

Laskureiden mukaan laskettu aika oli tammikuun 27 ja lapsi syntyi 15.2. Ei ollut yliaikainen. Kätilö ihmetteli kun yhtään ei näyttänyt yliaikaiselta.

Neuvolassa epäili, että syynä oli myöhäinen ovulaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa yhtään sanoa noista viivojen vahvuuksista, mutta toivotan sinulle kovasti onnea raskaudesta! Toivotaan että kaikki menee hyvin. Ainakin täällä palstalla on paljon naisia jotka noita haamuplussia on tehneet. Tsemppiä!

Vierailija
4/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin oli selkeä viiva..

Vierailija
5/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voisi ihan hyvin olla tuon 4-5 viikolla vasta. Tee uusi testi vaikkapa viikon päästä, kyllä se siitä selkenee jos kaikki hyvin menee. Eihän sitä plussaa tule ollenkaan jos ei siihen mitään aihetta ole :)

Onnea odotukseen, täällä ainakin peukut pystyssä!

Vierailija
6/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaleaakin haaleampi viiva minulla ja tuolla katsoo nyt pikku kakkosta.

Vierailija
7/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli vasta yli 10 min päästä. ihan terve vauva tuli kuitenkin!

taidat testailla liian aikaisin, ei tarpeeksi hormonia, mut raskaana olet varmasti, et muuten erittäis raskaushormonia jonka testi mittaa.

Vierailija
8/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin.. luulis ettei 3 eri testiä näyttäis edes haaleaa viivaa ellei olisi hormoonia virtsassa. No, kai mä sitten raskaana olen :) yritän olla vielä inoostumatta mutta.. <3 jee <3 voi tätä toivon ja onnen pilkahdusta :)

Nyt vaan toivon koko sydämestäni ettei ole alikehittynyt, tuulimuna tai mene muuten vaa kesken. Itelläni ei ole niin väliä, kunhan vauva on terve.

p.s. on yleensä ollut kuukautiskierto noin 30päivää.. jos nyt oli vaikka 33 niin se laskureiden mukaan selittäis ettei viime vkolla vielä näkynyt..

Vierailija
9/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olen kuitenkin, viikkoja 23 ja hyvin menee :) Voithan sä käydä lääkärissä teettämässä varmemman testin, jos se tuo mielenrauhan.

Vierailija
10/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei viivat ole siitä minnekään muuttunut, vaikka olen uuden testin tehnyt myöhemmin ja kolme lasta juoksee pitkin taloa. Onnea!

Vierailija
11/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni kanssa takana päin keskenmeno, jossa kyllä selkästi oli kunnon sininen viiva, mutta vauva jostain syystä ei enään jaksanut kasvaa 8 viikon ikäisenä tuosta piinasta meni vielä 2 viikkoa arvuutellessa kuinka käy. Hän sitten päätti tulla pois:(. Meni melkein vuosi niin tärpäs uudestaan ja nyt minulla on pieni söpö vauva kainalossani!

Onnea sinulle joka tapuksessa ja ohjeeni käy tarkastuksessa niin kävin minäkin yksityisellä 2 kertaa ennen uä:viikolla 12. (itse kävin heti viikolla 6 ja verenvuodon takia vielä viikolla 9 tai 10)

Vierailija
12/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiva = raskaana.

Ei viivaa = et ole raskaana.

Turha miettiä viivan väriä tai hormonipitoisuuksia, et saa muuta kuin pääsi kipeäksi. Faktatietoa et mistään värien analysoimisesta saa...

t. erä, jolla on ollut tummia ja haaleita viivoja sekä vääriä negoja ja silti jokainen raskaus on mennyt alusta loppuun ongelmitta

Vierailija
13/14 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todella haalea viiva (apteekin raskaustesti) kävin terveyskeskuksen labrassa varmistamassa tuloksen. 8kk. myöhemmin sain terveen ja kauniin tyttövauvan.

n. viikolla 6 tein testin

Vierailija
14/14 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin lauantaina, ja toinen viivoista oli todella haalea. Soitin terveyskeskuksen 24h neuvontalinjaan (puh. 09-10023), sieltä neuvottiin tekemään testi uudestaan parin päivän päästä. Sanoivat, että viivan haaleus ei pitäisi vaikuttaa asiaan. Ostin testin valmiiksi ja huomenna aamulla teen heti testin (aamuisin on kuulemma paras hormoonipitoisuus pissassa). Mahassa on outo tunne, ja menkat on myöhässä. Ollaan yritetty vauvaa maaliskuusta saakka, joten olisi niin ihanaa, kun haalea viiva pitäisi paikkaansa. Katoin tänään kirjakaupassa jo ihania vauvakirjoja, mutta jotekin sitä on vielä varuillaan... Noh toivotaan parasta! Tsemppiä sinne!