Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upea anoppisuhteen alku...

Vierailija
15.07.2009 |

En ole vielä tavannut miesystäväni äitiä ja eilen mies kertoi minusta hänelle. Kun nainen kuuli nimeni, niin tuhahti ja sanoi halveksuvasti, että "no onpas sillä hieno nimikin...". Tarkoitti siis varmaan, että olisin joku hienostelija. Nimeni on ihan tavallinen ruotsinkielinen nimi, koska olen suomenruotsalainen. Tämäkin tuntuu olevan tälle naiselle ongelma, vaikka ei ole vielä päässyt tutustumaan minuun. No, viikonloppuna menemme hänen luokseen käymään, innolla odotan...

Mukavaa kun minut on tuomittu huonoksi ennen ensitapaamista :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kans noin.

Kun anoppi kuuli mun etunimen, sen eka kysymys oli ollut, että eihän se vaan ole ruotsinkielinen. Ja kun oli kuullut, että oon ihan suomenkielinen, niin oli sitten ihmetellyt, että kuinka mulla voi olla sellainen nimi ja että enhän ole mitenkään hienostelija.

Alkoi tosiaan mukavasti anoppisuhde...

Mutta miehen kanssa ollaan onnellisia ja naimissa ja mies on tehnyt selväksi anopille, että on valinnut mut. :-)

Vierailija
2/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit tuppaa oleen vähän sellaisia, että niitten mielestä niitten kultamussukoille ei kelpaa kukaan. Olet sitten suomenkielinen, ruotsinkielinen, pitkä, pätkä, tumma tai vaalea, aina ne löytää halutessaan jotain vikaa ja kritisoitavaa.

Sun anoppis kuulostaa just siltä, että jos se on epävarma omasta asemastaan, se löytää muista aina kritisoitavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi joku mahdollisimman ei-hieno lempinimi ja esittäydy sillä. Eli kun anoppisi tulee kättelemään "ai sinäkö olet se Magdaleena ihhihhii" niin sano reippaasti "Joo, mutta mua sanotaan ihan Markuksi vaan. Sano sinäkin Markku!" Katso sitten kuinka luontevasti anoppisi puhuttelee sinua tällä upouudella lempinimellä ja hihittele miehesi kanssa tälle.

Vierailija
4/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo vaikka Maggis. Tai siis tietty Makkis vaan.

Vierailija
5/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä puhu ruotsia kovin hyvin. Tiedän, että puhuu täydellistä suomea ja puhuu suomea suomenkielisten kanssa, paitsi minun... Lisäksi opettaa minulle suomenruotsalaisten tapoja ja oli hyvin pettynyt kun kuuli, että olen viettänyt vuosittain rapujuhlia ennen kuin anoppini opetti minulle tämän mahtavan juhlan :D

Vierailija
6/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on se ettei sen paremmin anoppi kun mieskään ole suomenruotsalaista sukua. Nyt en saa täältä pikkulammesta mitään töitä, kun ei ole oikeaa "verkostoa".

Vierailija
7/7 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi