Muita joita ärsyttää lässytystermit?
En sano ettei niitä saisi käyttää, eikä niitä ketjuja tietysti ole pakko lukea (otsikot tosin pomppaa väkisin silmille). Mutta siis, vaikka itselläkin on raskaaksi tuleminen ja lapsen saaminen haaveena, jotenkin ällöttää nuo odotus-palstan termit: syyskuun sydämet, tammikuun tähdet, marraskuun masut, haahut (mitä tämä ees tarkottaa?), tonskat, ensikot, kotilot, joululahjat..Ja muutkin näiden palstojen termit kuten av-mammat. Kaikki on niin kovin ihquusödeeliikkistävaaleenpunastavaaleensinistälässyttiä.
Korostan vielä että kaikin mokomin ne noita termejä käyttäköön ketkä haluaa. Mutta kiinnostaa olenko ainoa vauvakuumeinen joille tulee noista vaan jotenkin yli-imelä olo, ja mieleen joku pullantuoksuinen superäiti jonka elämässä ei ole eikä tule olemaan muuta kuin lapset? (ja en siis ajattele että kaikki noihin ketjuihin kirjottavat sellasia olisi =D, mutta eka mielikuva tulee tuolleen.)
Joten,muita outoja?
Kommentit (49)
Mä kun eksyin tänne niin ihmettelin jonkin aikaa, että onpas tällä "ap"-henkilöllä paljon ongelmia. Miten voi olla samaan aikaan raskaana, teiniäiti, teinin äiti, peräpukamista kärsivä, miehen kanssa taisteleva, hyviä rattaita etsivä ja häitä suunnitteleva. :) Busy little bee.
Kyynisyys se vasta hirveintä on. Mitä sinulle tulee mieleen kyynisestä ihmisestä? No en kyllä haluaisi olla missään tekemisissä. Jokainen ilmaiskoon itseään sen hetkiseen tilanteeseen omalla tunneskaalallaan.
Miten kyynisyys tähän liittyy?En itse koe olevani kyyninen, realisti kylläkin, mutta ei sekään varsinaisesti liity aiheeseen.
Ja sen jo sanoinkin, että ihan vapaasti saa käyttää jokainen niitä termejä mitä haluaa, mietin vaan että olenko itse omissa tunnelmissani kovastikin poikkeava. Eikä sen nyt niin väliä vaikka oisinkin, kiinnosti vaan. Mutta kiva huomata että on muitakin samanhenkisiä.
ap
p.s. tuli mieleen vielä yksi ärsyttävä termi: "peittojen heiluttelu".
ihqusöposteleviin termeihin... sehän on kirosana. ;)
eikös lempinimet yleensä ole sellaisia hellittelynimiä tai mukavia asioita, ihan kuin jotain tautia voisi sellaisella kutsua.
"mäkkärin seinässäkin lukee ravintola, se vaan on hampurilaisravintola"
en voisi olla enempaa samaa mielta ! kuulostaa todella typerilta ja lapsellisilta nuo nimet (voisin kuvitella johonkin esiteini-lehteen) ja samoin mua arsyttaa tuo "peittojen heiluttelu".
ihqusöposteleviin termeihin... sehän on kirosana. ;)
Joo ei kuulukaan, tuli vaan mieleen sellaisena itseä ärsyttävänä ilmauksena, samoin ku toi peittojen heiluttelu =D
ap