Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niiin onnellinen!

Vierailija
13.07.2009 |

Pääsin opiskelemaan minne halusin ja saan sellaisen ammatin kun olen aina halunnut.

Valmistun siis ehkäpä kolmen vuoden päästä lähihoitajaksi. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähäri...

Vierailija
2/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä niin arvostan sitä ammattia ja ihmisiä jotka sitä työkseen tekee niin kuin muitakin hoitotyötä tekeviä.

Siskoni kanssa puhuttiin hän on aikoinaan käynyt sairaanhoitajakoulun (ei enää ammatissa on opetustehtävissä) ja teki sairaalatyötä yli 10 vuotta. Kerroin että yksi tuttavani on keskeyttänyt lähihoitajaopiskelun.

Kertoi sitten että silloin kun hän opiskeli niin kaikista ei ollut siihen ammattiin, kaikki ei kestä nähdä kuolleita ja kuolevia saatikka tehdä tiettyjä hoitotoimenpiteitä.

Siihen aikaan olivat katsomassa ruumiinavausta (kuului opintoihin) niin herkimmät laattasi ja jotkut pyörtyili. Lisäksi jotkut haavat ovat tosi ällöttäviä, haisevia yms. ulosteetkaan ei sovi herkille nenille ja silmille.

Vaatii tietynlaista luonnetta jos valmstuu.

Onnea sinulle valitsemallasi tiellä.

Vierailija
4/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet valmistumaan tärkeälle alalle!

Hoitajista on huutava pula!

Vierailija
5/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on sinun juttusi, ala on henkisesti TODELLA rankka. Sitä ei uskoisi...

Vierailija
6/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista tehdä rehellisesti valituksia jos joutuu tekeen töitä jokka polkee sun omia oikeuksia: liian vähän palautumisaikaa, työvuoroja ei kerrota riittävän aikasin, työvuorot ei kierrä riittävästi ja suositaan joitain..

Puhumattakaan siitä jos lääkkeitä jakaa huoltomies ja te valmistatte velliä.

Työtaakka kertyy liikaa teille, siis henkilökunnasta vajetta ja hoito jää huonoksi!!

ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ uhraa omaa terveyttä sillä ettei ole kunnollisia välineitä nosteleen vanhuksia jne.

Minusta kuuluu ihmiskuntaoikeussaliin jos vanhuksien vaippoja ei vaihdeta 12 h tai ei ulkoiluteta, käännellä.. Laitetaan vaippa ettei tartte hommaan ottaa hoitajaa jne.

Eli omalla kohdalla -odotan että suuren ikäluokat nostaa metelin paskasta hoidosta.

He on alkanu oppiin että saa sanoa jos hoito on perseestä. Tai jos sontiaan joutuu haisteleen liikaa!

Mutta onnea sulle.

Vierailija
7/7 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, että ala on erittäin rankka ja tosiaan tiedän mihin olen ryhtymässä. Valintaan ei vaikuttanut se että oli pakko päästä jonhinkin kouluun vaan se, että tosiaan haluan tähän ammattiin ja lähihoitajista on huutava pula.

t.ap