Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lainasin Paulo Coelhon kirjan (Brida) ja

Vierailija
13.07.2009 |

täytyy sanoa että mitä roskaa!!! Myötähäpeä lukiessa oli melkoinen. Voin vaan kuvitella mitä kaikkea älyttömyyksiä vaikutuksille alttiit ihmiset saavat päähänsä moisesta tuubasta!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua. Jostain syystä kaikki niitä lukevat ja ovat mukamas niin syvällisiä yms.. Itse en ole mitään ihmeellistä niistä löytänyt. Ehkäpä sen vuoksi Kari Hotakainen kirjoitti nimimerkillä Pauli Kohelo sen yhden kirja :-)

Vierailija
2/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite pidin/pidän siitä. Ehkä olen naiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin heppoista höpinää mun makuuni.

Vierailija
4/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastatteluissa.

Joiltain messuilta ostin kaksi kirjaa. Tylsiä kuin mitkä!

Vierailija
5/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kuullut veikkailuja, että Pauli Kohelon nimellä olis kirjoittanut Hotakainen, mutta onko se jossain varmistettu tieto?

Vierailija
6/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain taannoin luin spekulaatioita, että olisi Hotakainen. Hotakainen ei itse myönnä :-)

Vierailija
7/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemaan kuin vähän alusta ja sieltä täältä selailin. Parhaita paloja:

- Puhelimessa puhuessa ihminen vaipuu johonkin toisenlaiseen tietoisuuteen katsokaapa vaan puhelimessa olevan ihmisen silmiä blaa blaa en muista enää mutta hohhoijaa

- Sieluja syntyy lisää sillä lailla että sielu jakaantuu kahtia, ja näitä sielunpaloja ihminen sitten metsästää eri inkarnaatioissaan. Useampien elämien jälkeen sielu voi olla vaikka miten monessa palassa ja näin "niitä oikeita toisia puoliskoja" voi olla montakin. Puuttuvan puoliskon metsästäminen on onnellisen elämän edellytys blaabati blaa

Noi jäi idioottimaisuudessaan mieleen.

Vierailija
8/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Pernu on pitkän linjan ammattilainen, tarkka kuin mikä, eli hänen käsistään lähtee vain hyvää jälkeä. Itse kirjailijan kielen köyhyydellehän ei suomentajakaan mahda mitään.

Vierailija
9/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Efekti oli sama kuin AV:lla käymisen jälkeen - luettuani oli tyhmempi kuin ennen aloittamistra.

Vierailija
10/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Efekti oli sama kuin AV:lla käymisen jälkeen - luettuani oli tyhmempi kuin ennen aloittamistra.

Vierailija
11/16 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on läpisovinisti, joka ei tarinoidensa perusteella tajua lapsen funktiota ollenkaan. Raivostun aina lukiessani näitä.

Vierailija
12/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on läpisovinisti, joka ei tarinoidensa perusteella tajua lapsen funktiota ollenkaan. Raivostun aina lukiessani näitä.

Luin alkemistin ja totesin, että jos jätkä on nin taantunut, ettei nainen ole edes ihminen, turha lukea.

Ja jos nyt tuota katsookin läpi sormien, se filosofinen anti oli varsin latteaa ja perustelematonta eikä kielikään ollut mitenkään erityistä (mikä tietty saattaa mennä suomentajan piikkiin, se myönnettäköön).

Mut mistä siinä Bridassa kiikasti?

Vierailija
13/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ap, mutta brida on ainoa kohelon kirja, jonka olen lukenut. ihan oikeasti, vanhanajan kioskikirjallisuuskin on laadukkaampaa lukemista kuin tämä "tyttö josta tulee isona noita" säälittävää jänkkäämistä. ei edes hyvin kirjoitettu, vaan myötähäpeän tuntein luin loppuun.

Vierailija
14/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo okkultismi oli vähän liian pitkälle vietyä.

Olen lukenut aikaisemmin Alkemistin ja 11 minuuttia ja ne olivat ihan ok lukemista.

Vierailija
15/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin alkemistista ja 11 minuuttia oli ihan mielenkiintoinen. Mutta Brida alkoi lähinnä suututtamaan.

Vierailija
16/16 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku avustava kirjoittaja, kun se suoltaa tota tuotantoa aika ripeään tahtiin..?