Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELMI 2010 vko 29

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin viime viikon pinossa keskenmenosta kertoneille.

Uskoa ja onnea tulevaan!

Vierailija
62/65 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ilmestynyt ketjuun. Ihan vauvan näköinen jo.

Itsekin menen huomenna yksityiselle ultraan, vaikka alun perin piti odotella rauhassa np-ultraan. Mutta ajatus siitä, että kantaisin sisälläni kuukauden tai kaksi kuollutta vauvanalkua tuntui pahalta, mulla kun oli kolmisen viikkoa sitten verenvuotoa, ihan kirkasta punaista ja aika paljon, vaikkakin van lyhyen aikaa.

Kokonaan ei kohtu voinut tyhjentyä, joten vaihtoehdot on onnellinen odotus tai kaavinta. Jos kaikki on hyvin, voin sitten täysin rinoin nauttia raskaanaolemisesta. Niin kauan kuin sitä kestää, toivottaasti koko 40 viikkoa mutta ainakin päivän kerrallaan.

Gallupeihin: haluamme tietää sukupuolen. 2 edellisistä ei haluttu. Nyt kun on kahen pojan jäljiltä kaikki kamat valmiina, tieto helpottaa käytännönjärjestelyjä. Vauvanvaatteet on unisexvärejä, mutta jos tulee tyttö en säästä kaikkia 1-5 vuotiaiden poikavaatteita vaan raivaan tilaa tuleville mekoillekin.

Esikoisella en voinut ajatellakaan kestovaippoja, kakkosen kohdalla löysin all in onet ja huomasin, että ne ovat yhtä helppoja kun kertiksetkin ja puhditavat ekologista omaatuntoa aivan järjettömästi - ja ovat vielä söpöjäkin, vauvan pukeminen kun on mukavaa. Eli kestoja käytän varmasti jos vauvan saamme.

Hania 8+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että upea kuva lauriksella!! ihana!!

Vierailija
64/65 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole aikaisemmin kirjotellut tänne enkä itseasiassa aiemmin edes lukenut näitä, mutta sängyn pohjalla flunssaa potiessa ehtii kaikenlaista ja löysin tämän ketjun. Helmivauvaa odotan, viikkoja 8+5 ja kolmonen ois kyseessä. Tytöt ovat 4 ja 2 -vuotiaat. LA ois 24.2.2010.

Asustan Keski-Euroopassa ja mä olen jo nähnyt kaksi kertaa ultrassa "Papusen", sain lähetteen niskapoimu-ultraan mutten ole saanut vielä aikaiseksi varata aikaa...jospa huomenna. Tää väsymys on aivan megamaanista, en muista edellisissä raskauksissani olleeni näin valtavan väsynyt.

Tsemppiä kaikille - kyllä nää alkuvaivat kohta loppuu....

Pippurinäiti

Vierailija
65/65 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin heti tänne palstalle kun tein positiivisen testin pari viikkoa sitten. Neuvolaan soittelin silloin ja sain jo ensimmäisen ajan varattua... Sain kuitenkin keskenmenon viime viikolla, viikolla 7+5. Eli nimimerkkini voi poistaa listalta.

Kerron nyt tähän miten minulle kävi, koko homma kävi onneksi siististi, sillä olin kaiken lisäksi ulkomailla. Lääkäriin en lähtenyt, kävin lääkärissä kun pääsin kotimaahan.

Edellisenä päivänä tuli wc-paperiin pyyhkiessä ihan hentoista vaaleanruskeaa vuotoa. Seuraavana päivänä alkoi heti aamusta kovat menkkakivut ja vuoto alkoi samalla lailla kun minulla normaalistikin alkaa menkat, eli ruskeaa limaista vuotoa, joka päivän mittaan vaan lisääntyi ja joukkoon tuli ihan punaista vertakin päivän myötä. Vuotoa ei tullut paljon, ihan tavallisten menkkojen verran, mutta ne kivut!! Kärvistelin kaksinkerroin hotellihuoneessa eikä särkylääkkeet meinanneet tepsiä.. pahinta oli kuitenkin se epätietoisuus, mitä tässä oikein tapahtuu... kun alkuraskaudessa voi olla vaikka mitä vuotoja, ja kun olen aina luullut että keskenmeno kun tulee, se tulee kovalla verenvuodolla.. yritin rauhoitella itseäni ajattelemalla ettei stressaaminen ja murehtiminen ainakaan mitään auta. Illalla sitten wc-käynnin yhteydessä se tapahtui, tunsin kun pönttöön tipahti jotakin ja olin tietysti aivan paniikissa ja hysteerinen.. onneksi mulla on aivan ihana mies joka rauhoitteli ja puhui järkeä että pakko se on katsoa mitä sinne tipahti, joten taskulampulla sitten yhdessä syynättiin, ja ei kyllä voinu erehtyä :/

Mutta elämä jatkuu ja uutta pienokaista ruvetaan yrittämään heti kun lääkäri antaa luvan :) pääsen tällä viikolla vielä sairaalaan ultraukseen että varmistuu ettei sinne mitään jäänyt, kun terveyskeskuksessa ei ole laitetta.. Kiitos että sain purkaa sydäntä tänne ja paljon tsemppiä ja voimia muille odottajille!!! =)

Angelina