Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käännä tämä omalle murteellesi!

Vierailija
13.07.2009 |

Käännä tämä pieni tekstinpätkä sillä tavalla kuin sinä puhut:

"Hei! Minun nimeni on Anna. Tänään kävin uimassa rannalla ja sen jälkeen menimme kavereiden kanssa elokuviin. Katsoimme jonkun toimintaelokuvan joka oli mielestäni aika tylsä, meinasin nimittäin nukahtaa. Kaverini kyllä pitivät elokuvasta, he puhuivat siitä koko kotimatkan. Huomenna lomani päättyy ja palaan töihin. Ja nyt taidan mennä nukkumaan, hyvää yötä!"

Ja sitten arvailuja kehiin mistä kukanenkin on!

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänhään kävin uimassa rannala ja sen jälkheen menimä kaveritten kans elokuvhiin.Katoima jonku toimintaelokuvan,joka oli minun mielestä aika tylsä,meinasin melkein nukahtaa.Kaverit kyllä tykkäs elokuvasta,net puhuit siittä koko kotimatkan.Huomena loma loppuu ja menen töihin.Ja nyt taian mennä nukkuhmaan,Hyvvää yötä!

Vierailija
42/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mun nimi on Anna. Tänään mä kävin uimassa rannalla ja sit mentiin kavereiden kans leffaan. Katottiin joku toimintapätkä, joka oli mun mielestä aika tylsä, meinasin nimittäin nukahtaa. Kaverit piti kyllä elokuvasta, ne puhu siitä koko kotimatkan. Huomenna mun loma loppuu ja meen takas töihin. Ja nyt taian mennä nukkuun, öitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro, mää oon Anna. Tännään mää kävin rannasa uimasa ja sitten mentiin kavereitten kans leffaan. Kattottiin joku toimintapätkä joka oli mun miälestä aika tylsä, meinaan meinasin nukahtaa. Kaverit kyllä tykkäs, puhu siittä koko kotomatkan. Huamena loma loppuu ja meen takasin töihin. Ja nyt tairan mennä nukkuun, öitä vaan sullekkin.

Vierailija
44/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän eri paikhaan ko mie niin olekkohan sie alempaa vai ylempää sitte ko mie...?

t.41

Vierailija
45/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tannään kävin uimasa rannalla ja sitte mentiin kavereitten kans elokuvviin.Katottiin joku toimintaelokuva joka oli mun mielestä aika tylsä ko meinasin nukahtaa. Mun kaverit kyllä tykkäs siitä ja ne puhu siitä koko kotimatkan. Huomena mun loma loppuu ja meen takasi töihin. Ja nyt taijan mennä nukkumaan, hyvvää yötä!

Vierailija
46/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitus oli melkein kuin mun näppikseltä. :)

43

Vierailija
47/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään uimassa ja sen jälkeen kavereitten kanssa leffassa. Leffa oli tylsä toimintapläjäys, meinasin nukahtaa. Frendit tykkäs, ainakin puhuivat siitä koko matkan himaan. Huomenna loma loppuu ja taksin duuniin. Nyt nukkumaan, hyvät yöt!

Ja tämä on siis kirjoitettu kuten puhun, ei miten kirjoitan.

Vierailija
48/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälähän voi olla tuomonen ero,vaikka naapureitten valilä...

Vierailija
49/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mun nimi on Anna. Mä kävi tänää uimas rannal ja sen jälkee mentiin kavereide kaa leffaa. Katottii joku toimintaleffa. Se oli must aika tylsä. Meinasi(n) nukahtaa. Kaverit kyl tykkäs siit ja puhu siit koko kotimatka. Huomen loma loppuu ja meen takas duunii. Nyt taida mennä nukkuu. Hyvää yöt(ä).

Vierailija
50/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mun nimi on Anna. Mä kävi tänää uimas rannal ja sen jälkee mentii kavereide kaa leffaa. Katottii joku toimintaleffa. Se oli must aika tylsä. Meinasi(n) nukahtaa. Kaverit kyl tykkäs siit ja puhu siit koko kotimatka. Huomen loma loppuu ja meen takas duunii. Nyt taida mennä nukkuu. Hyvää yöt(ä).

Vierailija
51/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minun nimi on Anna. Tännää kävin rannalla uimassa ja sen jäläkeen mäntiin kaverien kansa elokuvviin. Katottii joku toemintaelokuva, joka ol minun mielestä aeka tylsä, mutta kaverit tuntu tykkeevän kun puhuvat siitä koko matkan. Huomenna minun loma on ohi ja mään takasi töehin. Ja nyt taijan männä nukkummaan, hyvvee yötä!

Vierailija
52/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mun nimi o Anna. Tänäpe kävi uimas rannal ja sen jälkke mentti kavereitten kans elokuvihi. Katotti joku toimintaleffa joka ol mun miälest aika tylsä, meinasi iha nukahta. Kaverit kyl piti leffast, ne puhus siit koko kotimatka. Huamen mun loma loppu ja täyty men töihi. Nyt taidan men nukkuma, hyvä yät!

Vierailija
53/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens! Mun nimi on Anna. Tänää' kävi' uimassa rannalla ja sejjäläkee mäntii kaverie' kanssa elokuvii. Kahtottii joku äksöleffa joka ol mummielestä aika tylsä, meinasim' meinaa' nukahtaa. Kaverit kyllä piti lehevasta, ne meinaan puhu siitä koko semmatka ku mäntii kotia. Huomenna mun loma loppuu ja mään töihi takasi. Ja nyt taijam' männä nukkumaa. Hyvää yötä!

Vierailija
54/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei! Minun nimeni on Anna. Tänään kävin uimassa rannalla ja sen jälkeen menimme kavereiden kanssa elokuviin. Katsoimme jonkun toimintaelokuvan joka oli mielestäni aika tylsä, meinasin nimittäin nukahtaa. Kaverini kyllä pitivät elokuvasta, he puhuivat siitä koko kotimatkan. Huomenna lomani päättyy ja palaan töihin. Ja nyt taidan mennä nukkumaan, hyvää yötä!"

Moi! Mun nimi on Anna. Tänään mä kävin uimas rannalla ja sen jälkeen me mentiin kavereiden kaa leffaan. Katottiin joku toimintaleffa joka oli kyl mun mielest aik tylsä, mä meinasin nimittäin nukahtaa. Mun kaverit kyl piti leffast, ne puhu siit koko kotimatkan. Huomen mun loma päättyy ja palaan töihi. Ja nymmä taidan mennä nukkuu, hyvää yötä!

Vierailija
55/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mun nimi on Anna. Tänään mä kävin uimas rannalla ja sen jälkeen me mentiin kavereiden kaa leffaan. Katottiin joku toimintaleffa joka oli kyl mun mielest aik tylsä, mä meinasin nimittäin nukahtaa. Mun kaverit kyl piti leffast, ne puhu siit koko kotimatkan. Huomen mun loma päättyy ja palaan töihi. Ja nymmä taidan mennä nukkuu, hyvää yötä!

Oho, tuohon taisi jäädä tuo kopioimani malliesimerkki, jotta ei tarvitsisi kelata aina alkuun :D

Vierailija
56/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Terve! Miun nimi on Anna. Tännään kävin uimassa rannala ja sen jäläkeen mäntiin kavereitten kanssa elokuvviin. Katottiin joku toimintaelokuva, joka ol miun mielestän meleko tylsä, veinasin meinoon nukahtoo. Kaverit kyllä tykkäs elokuvasta, hyö puhuvat siitä koko kotmatkan. Huomena miun loma piättyy ja mään töihin. Ja nyt taijan männä nukkummaan, hyvvee yötä!"

Vierailija
57/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mää oon Anna. Kävin tännää rannalla uimasa ja sen jäläkee mentii kavereitten kans elokuvviin. Katottii joku toimintaelokuva, joka oli musta aika tylsä, ko melekee nukahin. Kaverit kyllä tykkäs, ne puhu siitä koko matkan kottii. Huomena mun loma loppuu ja meen takasi töihi. Ja nyt taian mennä nukkuun, hyvvää yötä!

Vierailija
58/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Mun nimi on Anna.Tänään mää kävi uimassa rannas. Ja sej jälkeen käytiin kavereitten kans elluissa.'

Katottiin joku toimintaelokuva, joka oli mun miälestä tosi tylsä meinasin nimittäin simahtaa. Kaverit kyllä tykkäs elokuvasta, ne puhu siitä koko matkan kotio. 

Huomenna mun loma loppuu ja mää meen töihin. Ja ny mää tairan mennä nukkuu, hyvää yätä.

Vierailija
59/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo, mu nimi o Anna. Tänää mä kävin rantsus uimas ja sit mentii kavereiden kans leffaa. Katottii joku äksönleffa, joka oli must aika tylsä ja meinasin nukahtaa. Frendit kyl tykkäs leffast ja puhu siit koko kotimatkan. Huomen mun loma loppuu ja meen takas duunii. Ny taidan mennä nukkuu, öit!

Vierailija
60/70 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Miun nimen on Anna. Tännään kävin uimasa rannalla ja sen jäläkeen mänimmä kavereitten kanssa elokuvviin. Katoimma  jonku toemintaelokuvan, joka oli mielestäin aeka tylsä, meinasin nimittäin nukahtoo.

Kaverit kyll pitivät elokuvasta, hyö puhuivat siitä koko kotmatkan. Huomen lomani piättyy ja palloon töehin. 

Ja nyt taijan männä nukkumaan. Hyvvee yötä!

Tässä saattaa olla sekaisin usempaa murretta, koska olen asunut savossa , silloinen työnantaja oli karjalainen ja käväisin asumassa myös Haminassa jossa taas oli eri murre. ;-)

Kaikki tuntuu tarttuvan minuun.