Onko kivesten puristaminen tai vetäminen vaarallista?
Onko paikalla ketään terveydenhoidon ammattilaista?
Kommentit (34)
Huonosti voi käydä, sattuu helposti todella paljon. Ja pysyvä vaurio mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Korviin se ainakin ottaa.
Ai, vetäjän vai vedettävän?
Eikös elimistö kerro kivun kautta, että jotain on vialla? Mutta ei ne puristamalla tyhjene enempää. :D
Väärin puristelu / käsittely sattuu ihan sairaasti. Menee halut samantien. Kivekset ovat ainakin minulla herkät. Hellä hyväily, imeminen ja nuoleminen ok kun samalla hyväilee välilihan ja pepun ympäristöä.
Olen pahoillani jo pelkästään siitä syystä, että nautin siitä kun kiveksiäni kuritetaan. Saan siitä erinomaisen kovan seisokin.
Onneksi puolisoni ei arvostele minua siitä, vaan käsittelee minua haluamallani tavalla.
Aluksi hän hieman vieroksui mielihaluani, mutta kun samaan aikaan tuotin hänelle useita orgasmeja hän mielellään tuottaa minulle kiveskipua.
Väliist on kiva saada polvee kasseille. Sitä nopeasti tipahtaa polvilleen, juuri oikealle korkeudelle hyväilemään vaimon suloja.
Kylppärissä ko. toimi sattuu kylläkin myös polviin koska kaakelilattialle tipahtaminen...auts, polvet itkee.
Joskus vaimo potkun jälkeen astuu myös kasdien päälle, etten pysty nousemaan ylös ennebkuin olen saanut luvan.
Ja silloin on munan parempi olla KOVANA, muuten kärsin lisää...
Vierailija kirjoitti:
Väliist on kiva saada polvee kasseille. Sitä nopeasti tipahtaa polvilleen, juuri oikealle korkeudelle hyväilemään vaimon suloja.
Kylppärissä ko. toimi sattuu kylläkin myös polviin koska kaakelilattialle tipahtaminen...auts, polvet itkee.
Joskus vaimo potkun jälkeen astuu myös kasdien päälle, etten pysty nousemaan ylös ennebkuin olen saanut luvan.
Ja silloin on munan parempi olla KOVANA, muuten kärsin lisää...
Ihanan romanttista, vaikka kirjoitusvirheet häritsikin.
Haluaistko tulla minun kuritettavaksi?
Parasta on kun viikon selibaatin päätteeks vonkaa puolisolta seksiä. Lupaa, mutta just ennen kuin sperma irtoaa, puoliso antaa voimakkaan läpyn kiveksille. Tulee oikosulku siihen toimitukseen. Pari minuuttia pitelee kasseja ja irvistelee. Panetus siis katoaa siksi aikaa, kunnes kiveksiin ei satu.
Seuraavana päivänä panetus on kaksinkertainen ja pallit arat. Puoliso tarjoutuu ja pääsee kunnolla rynkyttämään. Pallit ihan täynmä ja siinä se kaikki lasti sitten irtoaa,,ellei juuri viimehetkellä saa läpyä...
Koskaan ei oo tullut mitään mustelmaa tai haavaa vaarallisempaa, vaikka on lyöty, vedetty, sidottu ja puristettu.
Miehenä totean, että nautin suunnattomasti naisen kosketuksesta palleilla. Hellä sively, vetely, pallien nostelu, jos ne roikkuvat, hellä puristus, suuhun ottaminen ja imaisu. Kaikista parasta tuo käsihoito. Se tuntuu, että positiivisesti ärsyttää niitä ja lisää kiimaa. Tulee myös tunne, että nainen haluaa mun sperman ja että laukean, mikä taas kiihottaa lisää. Että tällaista. Kaikki miehet ei pidä. Sekä naiset että miehet on lopulta sängyssä yksilöitä, mitä ei välillä tunnuta tällä palstalla tai muuallakaan ymmärrettävän.
Mulla niin herkät, että vetäminen voi olla vaarallista vetäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä totean, että nautin suunnattomasti naisen kosketuksesta palleilla. Hellä sively, vetely, pallien nostelu, jos ne roikkuvat, hellä puristus, suuhun ottaminen ja imaisu. Kaikista parasta tuo käsihoito. Se tuntuu, että positiivisesti ärsyttää niitä ja lisää kiimaa. Tulee myös tunne, että nainen haluaa mun sperman ja että laukean, mikä taas kiihottaa lisää. Että tällaista. Kaikki miehet ei pidä. Sekä naiset että miehet on lopulta sängyssä yksilöitä, mitä ei välillä tunnuta tällä palstalla tai muuallakaan ymmärrettävän.
Mun mies samoin tykkää kovasti, ja itsekkin tykkään niitä hoidella. Tässä asiassa tosiaan miehet erilaisia.
Kun rouvani ratsastaa kullillani niin halutessaan minun laukeavan hän puristelee hellästi pallejani ja se tuntuu niin hyvältä että hän saa nopeasti spermat sisäänsä.
Minun kiveksien puristelu ainakin voi käydä terveyden päälle. En suosittele.