Voi itkujen, itku: Mies oli ajanut päänsä kaljuksi... :(
Siis voi halvatun halvattu. Mun mies, 35 v. oli ajanut mun viimeöisen yövuoroni aikana päänsä kaljuksi! Mies jolla on paksu tukka, joka ei ikinä ole ollut kalju!!! Ja nyt se on ihan hirveän järkyttävän näköinen, siis ihan karsee! Mä en voinut kuin itkee, kun näin sen. Mä en pysty edes katsomaan sitä enää, kun se näyttää niin karseelta.
Pilas ukko saatana kaikki kesälomasuunnitelmatkin, koska eihän tollasen kanssa kehtaa missään edes liikkua! Siis hyi s#¤#ana sentään...!
Millanen ihminen ajaa tollee vaan yhtäkkiä tukkansa pois?!? Ja miten pian se kasvaa takasin? Ukko väittää, että parissa kuukaudessa, mutta en usko! Taidan painua lomille ja jättää koko äijän ihmettelemään keskenään sitä kaljua päätään... voi oksetus! Että voi ne lomat pilata tällakin tavalla ennenkuin ne on ees alkaneet!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
jos aikoo mun kanssani jatkaa! Me on oltu melkein kakskytvuotta yhdessä ja nyt sit teki jotain tuollaista kertomatta mulle mitään... Osaako kukaan yhtään kuvitella, millasta on tulla töistä kotiin ja nähä miehensä ilman tukkaa...?!? Sii se näyttää vaan ja ainoostaan ihan syöpäsairaalta.
Ymmärrän, että tukka ajetaan pois, jollei se oikein kunnolla kasva, mutta miten voi joku yhdestä päähänpistosta vaan ajaa sen pois?!?
Haukkukaa idiootiksi, mutta mä en voi sen kanssa liikkua missään ennenkuin se on kasvanut takasin. Ja sitäpaitsi mä rupesin kyllä miettimään, että onkohan tolla miehellä ihan kaikki kotona... Jos se oireilee jotain stressiä tai masennusta tolla tavalla....
Jos pään kaljuksi ajaminen on noin suuri kynnyskysymys voi olla että mies suunnittelee jotain vähän radikaalimpaakin elämässään. Kuten rasittavasta puolisosta irtaantumista. Aika näyttää. Jossain vaiheessa vaan saattaa mitta tulla täyteen määräilevää eukkoa.
Joko kasvoi takaisin kun vuodelta 2009 tämä aloitus...?
Sano ukolle, että nyt pitää kasvattaa lopuksi ikää rokkabillyrasvis tai muuten tulee ero.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut niin että kun nainen leikkauttaa tukan lyhyeksi ja jos mies ei tykkää niin se on narsisti, seksistinen kontrollifriikki?
Minun ystäväni mies joskus sanoi, että jos ystäväni leikkaa lyhyet hiukset niin tulee ero ja ero tuli.
Eli parisuhteessa voi tulla ero, jos parturi leikkaa naisen hiuksia liikaa. Se 2 cm todellakin tarkoittaa vain 2 cm, jos asiakas niin sanoo.
taka-aasialaiset naikkosetkin ovat kulemma parhaimmillaan saman näköisinä,
mikä siinä on pahasta jos ukkosi on ajanut päänsä kaljuksi itse olen kalju päinen mies olen ollut kalju pää vuodesta 2020 asti ja paljo tyylikkäämpää kun hiukset päässä joka toinen päivä ajan pääni gilltten partahöylällä partavaahdon kera ja mulle on moni sanonut että mulle ei hiukset sovi yhtää ja itsekkin sitä mieltä että mitä niillä hiuksilla teköö että kalju on muotia
Kun nainen leikkaa ja värjää kolmenkympin kohdalla kananpersetukan niin you go girl!
Kun mies leikkaa hiuksensa niin yökhyi.
Koska vain toista sukupuolta saa haukkua ulkonäön takia.
Mun mies ei ole koskaan ajanut kaljuksi, mutta kerran heräsin järkytyksekseni parrattoman miehen vierestä. Tuossa kohtaa oltiin oltu ehkä 18 vuotta naimisissa ja miehellä oli aina ollut parta. Mutta halusi osallistua Movemberiin ja näky oli kauhea, kun vuosikausia parran alla ollut iho oli sellaista sinertävänharmaata. Yhh! Jotenkin härskin näköinen oli se paljas naama, ei siinä paksut posket näyttäytyneet edukseen.
Onneksi oli viimeinen kerta.