Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itkujen, itku: Mies oli ajanut päänsä kaljuksi... :(

Vierailija
11.07.2009 |

Siis voi halvatun halvattu. Mun mies, 35 v. oli ajanut mun viimeöisen yövuoroni aikana päänsä kaljuksi! Mies jolla on paksu tukka, joka ei ikinä ole ollut kalju!!! Ja nyt se on ihan hirveän järkyttävän näköinen, siis ihan karsee! Mä en voinut kuin itkee, kun näin sen. Mä en pysty edes katsomaan sitä enää, kun se näyttää niin karseelta.

Pilas ukko saatana kaikki kesälomasuunnitelmatkin, koska eihän tollasen kanssa kehtaa missään edes liikkua! Siis hyi s#¤#ana sentään...!

Millanen ihminen ajaa tollee vaan yhtäkkiä tukkansa pois?!? Ja miten pian se kasvaa takasin? Ukko väittää, että parissa kuukaudessa, mutta en usko! Taidan painua lomille ja jättää koko äijän ihmettelemään keskenään sitä kaljua päätään... voi oksetus! Että voi ne lomat pilata tällakin tavalla ennenkuin ne on ees alkaneet!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti syöpäsairas ja sen takia KALJU, KALPEA JA LAIHA?

Pitäisikö minun lakata näyttäytymästä hänen seurassaan?

Vierailija
22/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä verran sinulla on varaa haukkua kaljua miestäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti syöpäsairas ja sen takia KALJU, KALPEA JA LAIHA? Pitäisikö minun lakata näyttäytymästä hänen seurassaan?

olen pahoillani miehesi sairaudesta ja toivon paranemista ja jaksamista teille.

Tämä on nyt vähän eri mittakaavan juttu... Kyllä minäkin sairaan puolisoni rinnalla pysyisin, riippumatta siitä, miltä hän näyttää. Toivottavasti en avauksellain pahoittanut mieltäsi...

-ap-

Vierailija
24/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani miehesi sairaudesta ja toivon paranemista ja jaksamista teille.

Tämä on nyt vähän eri mittakaavan juttu... Kyllä minäkin sairaan puolisoni rinnalla pysyisin, riippumatta siitä, miltä hän näyttää. Toivottavasti en avauksellain pahoittanut mieltäsi...

-ap-

Suututtaa kaiken maailman idiootit, jotka valittavat tuollaisista toisen ulkonäköön liittyvistä pikkuasioista. Mene itseesi, ap.

t. se, jonka miehellä on syöpä

Vierailija
25/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun miehestä on kyllä tällähetkellä seksikkyys kaukana... Pitäis melkein pistää siitä sen päästä kuva tänne niin näkisitte mitä tarkoitan...

Kiva rusketusrajakin siinä päässä menee, tukan alla ihan valkoinen iho ja muualta sitten ruskettunut... siitä ei paljon seksiä revitä, ei!

-ap-

Vierailija
26/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi jonkun elämä olla pienestä kiinni, että oikein raivarit sait ja häpeät nyt miestäsi! Kyseletkö sinä ukoltasi luvan omiin hiustenleikkauksiin ja kampausten muutoksiin?

Voipi olla, ettei hänkään ole kaikista sinun hiustyyleistäsi pitänyt, mutta onko asiasta maininnut?

Minun ukkoni ainakin leikkaa hiuksensa ihan miten haluaa, on vetänyt kaljuksikin useamman kerran, ja minua ei asia haittaa pätkääkään, vaihteluhan vaan virkistää.

Näistä aloituksista juuri huomaa, miten negatiivisuus ja kontrollifriikkiys voi pilata ihmiseltä elämän. Miehesti varmaan tykkää tosi paljon kun kunnioitat noin hänen itsemääräämisoikeuttaan....mutta ei, sinä aattelet vaan itseäsi. :((

Vierailija
27/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla miehellä on ollut kalju päässä jo kohta kymmenen vuotta. Ja hyvältä näyttää :) Aika moni on todennut hälle ettei kannata hiuksia kasvattaakaan. Tosin enää ne ei hyvältä näyttäisikään, sillä mies on alkanut oikeasti kaljuuntumaan. Kalju antaa särmikkään vaikutelman, mutta eihän se kyllä kaikille sovi. Paljon on kiinni kasvoista ja pään muodosta. Mutta aivan naurettava olet ap, kyllähän aikuinen ihminen saa tehdä hiuksilleen mitä haluaa.

Vierailija
28/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vetäytyy nyt miettimään omaa itsekkyyttään ja kontrollifriikkiyttään... Kiitos kommenteistanne. Ehkä tämä järkytys tästä hieman helpottaa ja vielä pystyn miestäni katsomaan tuntematta häpeää ja yökötystä. Mutta ihan tänäpäivänä se ei tule onnistumaan...

Vierailija
29/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju tai erittäin lyhyt sänki on oikein hot.

Vierailija
30/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut kalju niin kauan kun ollaan tunnettu. Oisin vähän harmissani, jos alkaisi kasvattamaan tukkaa, kun tykkään tuosta kaljusta. Sopii hänelle ja on aika sexy myös...mutta eihän se toki kaikille sovi, myönnetään.

Vierailija
31/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikoo mun kanssani jatkaa! Me on oltu melkein kakskytvuotta yhdessä ja nyt sit teki jotain tuollaista kertomatta mulle mitään... Osaako kukaan yhtään kuvitella, millasta on tulla töistä kotiin ja nähä miehensä ilman tukkaa...?!? Sii se näyttää vaan ja ainoostaan ihan syöpäsairaalta.

Ymmärrän, että tukka ajetaan pois, jollei se oikein kunnolla kasva, mutta miten voi joku yhdestä päähänpistosta vaan ajaa sen pois?!?

Haukkukaa idiootiksi, mutta mä en voi sen kanssa liikkua missään ennenkuin se on kasvanut takasin. Ja sitäpaitsi mä rupesin kyllä miettimään, että onkohan tolla miehellä ihan kaikki kotona... Jos se oireilee jotain stressiä tai masennusta tolla tavalla....

mä kyl ymmärrän ihan täysin!Mikä viiraus sille tuli,et tollasta meni tekeen..älytöntä.Lippis kait ainoa ratkaisu,siihen asti kun kasvaa ja tsemppiä sulle! ja tottakai tää on ihan eri asia kun oikeasti syöpäsairaat,senhän tajuaa kaikki..mut jos mies haluaa tieten tahtoen sairaan näköseksi,niin saa kait sitä ihmetellä..

Vierailija
32/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luoja mikä ääliö startannut tän topicin. toivottavasti tapat itsesi/olet jo tappanut

Vierailija
33/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä ymmärrän täysin!! Mä en todellakaan kattelisi, jos mies vetäisi kaljuksi, hyi yök. Kyllä mun mielestä pitkässä parisuhteessa (meilläkin yli 10 v yhdessä) tommoisista asioista pitää keskustella ja 'sopia' etukäteen. Koskien kumpaakin osapuolta.

Kuinkakohan moni mies katselisi vaimoaan, jos hän yhtäkkiä vetäisi kaljuksi? Ei varmasti kauhean moni. Miksi siis miehen tukasta ei saisi välittää? Iso osa ulkonäköä, joka on myös parisuhteessa olevalla tärkeä. Ja ihan turha noita "siis täh, suuttuisixä jos sillä ois syöpä ja sitten joutuis olee kalju??!!". siitä ei tässä ole kyse.

Tsemppiä ap, toivotaan, että tukka kasvaa nopeaan.

Vierailija
34/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:ta tavallaan.

Kyllä mullakin on ollut muutaman miehen kanssa elämäni aikana hetki, kun olen katsonut monttu auki, että onko mies vakavissaan. Kuka on värjännyt hiuksensa, kuka ajanut partansa outoon malliin, kuka on ostanut innoissaan jotain todella mielenkiintoista vaatetta...

Ei siitä nyt raivareita tarvitse vetää, mutta siinä, missä miehellä on oikeus olettaa ja vaatia, että mä näytän siltä, että hän kehtaa mun kanssa liikkua, niin sama homma toimii myös toisinpäin.

Toki kaikilla on oikeus näyttää juuri siltä miltä haluaa ja äkkiä sitä tottuu vaikka mihin, myös siihen, joka ei omaa silmää alunperin viehättänyt.

Vierailija
35/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vanha aloitus, mutta kyllä mäkin vähän pitkään katselisin, jos olisi kalju kotiovella vastassa. Ja kysyn kyllä miehen mielipidettä jo etukäteen jos aion tehdä päälleni jotain. Monesti vaatevalinnoissakin mietin ääneen ennen ostamista, samoin hän. On ihan ok kuunnella toisenkin mielipide.

Vierailija
36/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva provo... tai sit sulla on vaan pienet murheet. Kai mies saa tukkansa ajaa jos siltä tuntuu. Sama mies se on edelleen

Vierailija
37/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on tukka kasvanut ;)

Vierailija
38/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehetkin valittaa jos nainen on leikannut pitkän tukkansa. Miksi nainen ei saisi valittaa?

Vierailija
39/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään miehen lupaa kysele jos haluan värjätä tukkani milloin mihinkin väriin tai ajaa vaikka kaljuksi. 

Vierailija
40/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 08:00"]

Ap, mä ymmärrän täysin!! Mä en todellakaan kattelisi, jos mies vetäisi kaljuksi, hyi yök. Kyllä mun mielestä pitkässä parisuhteessa (meilläkin yli 10 v yhdessä) tommoisista asioista pitää keskustella ja 'sopia' etukäteen. Koskien kumpaakin osapuolta.

Kuinkakohan moni mies katselisi vaimoaan, jos hän yhtäkkiä vetäisi kaljuksi? Ei varmasti kauhean moni. Miksi siis miehen tukasta ei saisi välittää? Iso osa ulkonäköä, joka on myös parisuhteessa olevalla tärkeä. Ja ihan turha noita "siis täh, suuttuisixä jos sillä ois syöpä ja sitten joutuis olee kalju??!!". siitä ei tässä ole kyse.

Tsemppiä ap, toivotaan, että tukka kasvaa nopeaan.

[/quote]

Ymmärrän myöskin! Itsellekin kalju vie halut samantien. Onneksi oma mies varoittaa aina etukäteen, ennenkuin tekee muutoksia. Samalla tavalla minäkin varoitan, jotta ehtii sopeutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän