Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itkujen, itku: Mies oli ajanut päänsä kaljuksi... :(

Vierailija
11.07.2009 |

Siis voi halvatun halvattu. Mun mies, 35 v. oli ajanut mun viimeöisen yövuoroni aikana päänsä kaljuksi! Mies jolla on paksu tukka, joka ei ikinä ole ollut kalju!!! Ja nyt se on ihan hirveän järkyttävän näköinen, siis ihan karsee! Mä en voinut kuin itkee, kun näin sen. Mä en pysty edes katsomaan sitä enää, kun se näyttää niin karseelta.

Pilas ukko saatana kaikki kesälomasuunnitelmatkin, koska eihän tollasen kanssa kehtaa missään edes liikkua! Siis hyi s#¤#ana sentään...!

Millanen ihminen ajaa tollee vaan yhtäkkiä tukkansa pois?!? Ja miten pian se kasvaa takasin? Ukko väittää, että parissa kuukaudessa, mutta en usko! Taidan painua lomille ja jättää koko äijän ihmettelemään keskenään sitä kaljua päätään... voi oksetus! Että voi ne lomat pilata tällakin tavalla ennenkuin ne on ees alkaneet!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on kun ei hiosta päänahkaa ja haise pahalle, hyvä tuulettaa välillä sitä päänahkaakin

Vierailija
2/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se kasvaa muutamassa päivässä. :)

t. vaimo, jonka mies ajoi pari viikkoa sitten tuuhean tukkansa pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa on jo kuulan peittävä sänki.

Vierailija
4/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt aikuinen ihminen saa tehdä hiuksilleen mitä haluaa? Miehesi halusi kokeilla jotain uutta. Eihän se sinun pääsi ole, ei sinun sitä tarvitse hävetä. Mitäs jos miehesi päättää, että tykkäkin olla kalju? Avioeron paikka vai?

Vierailija
5/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap, kyllä se äkkiä kasvaa... Onko muuten miehesi itse tyytyväinen lopputulokseen? Onko eka kalju? Tarkoitan lähinnä, että voisiko siitä tulla hänelle pysyvä "hius"malli.

Vierailija
6/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on pienempi paha, että pään päällä ei ole mitään kuin että sen sisällä ei ole mitään, kuten asianlaita sinulla ilmeisesti on.

Vierailija
7/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksilla on taipumus kasvaa takaisin.

Katselepa kylillä ympärillesi niin huomaat ettei sun ukkos ole ollenkaan ainoa kalju. Ei erotu sakista yhtään, tämä on totuus.

Itse haluasin ajella kesällä tukan pois, mutta mies vastustaa. Mulla on paha psori päänahassa ja kalju tottavie auttaisi ainakin hetkellisesti asiaan. Ymmärrän kyllä miehen kannan, naisella kalju kummastuttaa, useimmat kai ajattelisivat että siinä on syöpäpotilas. Mutta joskus vielä kokeilen!

Vierailija
8/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pian kasvaa - onpahan helppohoitoinen! Ja silmä kyllä tottuu siihen parissa päivässä. Mun parilla kaverilla on kyllä kalju jäänyt "päälle" eli kun ovat siihen tottuneet, eivät ole enää osanneet tai halunneet hiuspehkoa takaisin kasvattaa. Että kannattaa varautua...

Vierailija
9/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikoo mun kanssani jatkaa! Me on oltu melkein kakskytvuotta yhdessä ja nyt sit teki jotain tuollaista kertomatta mulle mitään... Osaako kukaan yhtään kuvitella, millasta on tulla töistä kotiin ja nähä miehensä ilman tukkaa...?!? Sii se näyttää vaan ja ainoostaan ihan syöpäsairaalta.

Ymmärrän, että tukka ajetaan pois, jollei se oikein kunnolla kasva, mutta miten voi joku yhdestä päähänpistosta vaan ajaa sen pois?!?

Haukkukaa idiootiksi, mutta mä en voi sen kanssa liikkua missään ennenkuin se on kasvanut takasin. Ja sitäpaitsi mä rupesin kyllä miettimään, että onkohan tolla miehellä ihan kaikki kotona... Jos se oireilee jotain stressiä tai masennusta tolla tavalla....

Vierailija
10/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siipalla on viimeiset pari vuotta ollu aina millin siili, onpahan viileä kesällä... Ja kun se ei sinulle kuulu, millaseksi tukkansa tai partansa ajaa... valitettavasti... =D

Vierailija
11/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylianalysoiva vauhko akka! Rauhoitu nyt hyvä ihminen. Ei kaikilla asioilla ole "merkityksiä".

Vierailija
12/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikoo mun kanssani jatkaa! Me on oltu melkein kakskytvuotta yhdessä ja nyt sit teki jotain tuollaista kertomatta mulle mitään... Osaako kukaan yhtään kuvitella, millasta on tulla töistä kotiin ja nähä miehensä ilman tukkaa...?!? Sii se näyttää vaan ja ainoostaan ihan syöpäsairaalta.

Ymmärrän, että tukka ajetaan pois, jollei se oikein kunnolla kasva, mutta miten voi joku yhdestä päähänpistosta vaan ajaa sen pois?!?

Haukkukaa idiootiksi, mutta mä en voi sen kanssa liikkua missään ennenkuin se on kasvanut takasin. Ja sitäpaitsi mä rupesin kyllä miettimään, että onkohan tolla miehellä ihan kaikki kotona... Jos se oireilee jotain stressiä tai masennusta tolla tavalla....

Kukaan aikuinen, ainakaan normaalilla ajatuksenjuoksulla varustettu ihminen ei reagoi noin pikkuasiaan.

Entä jos miehesi sairastuisi? Ja sen jopa huomaisi ulospäin, häpeäisitkö häntä?

t. Vaimo joka antaa miehensä ITSE päättää omista hiuksistaan.

Vierailija
13/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois se nyt stana voinut edes varottaa! Tai olis ees pohtinut ääneen joskus tekevänsä tuollaista... ja ei se kyllä parissa viikossa paremmaksi tuu. Siihen menee iäisyys ennenkuin se on kasvanut entiselleen ja siihen saa leikattua jonkinlaisen mallin. Miehelläni on aina ollut hyvännäköinen tukka, jota on vahalla kivasti laittanut... Vaan eipä ole enää =( Ois nyt mennyt edes parturiin ja käskenyt sen ajaa sen ihan lyhyeksi siiliksi.

Mutta ajaa nyt sit ite kaikki pois. H¤#"¤tin oksettava posliinipää sanon minä! Mä vaan en pysty kattomaan sitä... saa kyllä luvan nukkua jossain muualla kuin mun vieressä niin kauan kuin on tukka kasvanut takasin päähän!

Vierailija
14/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kun tätä tähän kirjoittelen... Mutta ei valitettavasti oo.

Mä nyt sitten vaan olen näin vauhko ja hysteerinen... ja musta toi oli vaan niin karsee teko! Ja kun ei niitä suurempia murheita tällähetkellä ole niin tästä tuli nyt sellainen, mistä tuntuu etten ihan heti pääse yli.

Mutta kiitos kommenteista!

-ap-

Vierailija
15/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettava olet suoraan sanoen. Mitäs jos itse kävisit kampaajalla, hetken mielijohteesta päättäisitkin tehdä jotain radikaalia ja vastaanotto kotona olisi tuo "Helvetin ämmä, ei sun kanssa missää kehtaa liikkua kun olet niin helvetin ruma ton tukan kanssa". Vai etkö koskaan tee mitään hetken mielijohteesta? Kannattaisi kokeilla...

Vierailija
16/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vielä aikaan jotain ikävää itsellesi jos teet tuosta noin suuren ongelman.

Voin kuvitella miten kiljut ja rähiset miehellesi lähes taukoamatta. Ja seksiä nyt ei ainakaan tollaselle idioottimiehelle voi antaa, eihän?

Vierailija
17/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ja siili ovat ällöttäviä. Laita kasvattamaan tukka takasin, lyhyt kunnon tukka siitö tulee jo jouluun mennessä. Siihen asti saat hävetä.

Vierailija
18/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin, että saan nukuttua yövuoron jälkeen... mutta kyllä mä kieltämättä aikamoiset raivrit sain. Mies oli vähän ihmeissään ja syytti mua henkisesti tasapainottomaksi, jota teidänkin mielestä olen...

Ja todellakin, ei tartte mua seksipuuhissa lähestyä ennenkuin on tukka päässä! Onneksi se lähtee ensi viikolla työmatkalle niin ei tartte sitä päätä katella... ja toivottavasti se on takasi kasvanut ennekuin lähetään kesälomareissulle.

Toki ymmärrän, että tämä ihan oikeesti on aika pieni ongelma monien vakavampien asioiden rinnalla. Muttta kuten sanoin meillä ei nyt tämän suurempia murheita ole ja tästä nyt tuli aika iso sellainen... Mutta ei voi mitään nyt, kun se vaan on niin karsee.

-ap-

Vierailija
19/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ja siili ovat ällöttäviä. Laita kasvattamaan tukka takasin, lyhyt kunnon tukka siitö tulee jo jouluun mennessä. Siihen asti saat hävetä.

Vierailija
20/69 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on kyllä oikeesti aika kommeita =) saa ainakin minun pään kääntymään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän