Voi itkujen, itku: Mies oli ajanut päänsä kaljuksi... :(
Siis voi halvatun halvattu. Mun mies, 35 v. oli ajanut mun viimeöisen yövuoroni aikana päänsä kaljuksi! Mies jolla on paksu tukka, joka ei ikinä ole ollut kalju!!! Ja nyt se on ihan hirveän järkyttävän näköinen, siis ihan karsee! Mä en voinut kuin itkee, kun näin sen. Mä en pysty edes katsomaan sitä enää, kun se näyttää niin karseelta.
Pilas ukko saatana kaikki kesälomasuunnitelmatkin, koska eihän tollasen kanssa kehtaa missään edes liikkua! Siis hyi s#¤#ana sentään...!
Millanen ihminen ajaa tollee vaan yhtäkkiä tukkansa pois?!? Ja miten pian se kasvaa takasin? Ukko väittää, että parissa kuukaudessa, mutta en usko! Taidan painua lomille ja jättää koko äijän ihmettelemään keskenään sitä kaljua päätään... voi oksetus! Että voi ne lomat pilata tällakin tavalla ennenkuin ne on ees alkaneet!
Kommentit (69)
Hah!
Joku oli nostanut mun vanhan avaukseni tänne... Olipa hauska lukea, mitä sitä siinä järkytyksen puuskassa tuli kirjoitettua :)
Tukka kasvoi onneksi takaisin ja on pysynyt päässä. Olen joskus ehdottanut, että josko kokeilisi sellaista kesätukkaa siis ei ihan kaljua vaan pientä siiliä niin, että sen leikkaisi parturi. Mutta eipä ole mies innostunut siitä enää... enkä yhtään ihmettele sen mun reaktioni jälkeen.
Ja en tosiaan tiedä mikä viiraus tuolla ukolla silloin kävi, mutta oikeesti olin kyllä järkyttynyt. Ja tästäkin selvittiin eikä mun edes tarvinnut tappaa itseäni, niin kuin joku ehdotti... :D
Että sellanen pirttihirmu siellä. Toivottavasti mies ymmärsi karata.
Moi ! Ihan oikein reagoitu tohon salaa kaljuksi ajeluun. Jos oma siippa vetäisi ittensä kaljuksi menisi
minultakin hermot. Inhoan nykyistä kaljumuotia. Tosi harvalle sopii. Jos parisuhteessa ollaan, niin tommosesta
habituksen muutoksesta pitää sopia yhdessä.
Tiritombaa kirjoitti:
Moi ! Ihan oikein reagoitu tohon salaa kaljuksi ajeluun. Jos oma siippa vetäisi ittensä kaljuksi menisi
minultakin hermot. Inhoan nykyistä kaljumuotia. Tosi harvalle sopii. Jos parisuhteessa ollaan, niin tommosesta
habituksen muutoksesta pitää sopia yhdessä.
V*tut siitä kumppanin kanssa pitää keskustella kun ei se vaikuta molempien talouteen tai hyvinvointiin millään tavalla. Itse olen kaljuksi ajanut kaljuuntumisen takia ja suurin osa on ollut sitä mieltä että se sopii paremmin kuin hiukset. Kyseessä on vain tottumiskysymys.
No ei sulla ole vissiin mitään kokemusta pirttihirmusta. Täysin normaali reaktio moisesta tempusta.
Menisi mullakin kesäloma pilalle. Ei sovi parisuhteeseen moinen pelleily. - Kohtahan tuo kulkee
munasiltaan. Jotkut ne seuraa muotitrendejä, oli ne kuinka typeriä tahansa.
Ei kyllä kiiltokaljussa silmä lepää. Kauhean näköistä. Ei sovi suomalaiseen päähän. Laitilasta ovat
tai sitten Joensuusta. Turha matkia Amerikan Ramboja. Surkuhupaisaa touhua. Vähäkin tukka
näyttää paremmalta kuin kiiltokalju.
No hyvä että pysäytit. Ei kuulu normaaliin parisuhteeseen moinen kokeilu. Kysypä mitä olisi
hän itse tykännyt jos olisit sinä ajanut pääsi kaljuksi, tai esim. ottanut kokovartalo-tatuoinnin ?
Tuli kuitenkin ukko järkiinsä. Loppu hyvin.
Eikö se ollut niin että kun nainen leikkauttaa tukan lyhyeksi ja jos mies ei tykkää niin se on narsisti, seksistinen kontrollifriikki?
No ei kyllä saa itselleen tehdä mitä vaan haluaa. Se nyt on vain niin että jos parisuhteessa elää
niin molempien mielipide pitää ottaa huomioon. Se on sitä parisuhteen demokratiaa. Mitähän
ukko tykkäisi jos vaimo ajaa päänsä kaljuksi. Tai ottaisi kokovartalo-tatuoinnin Duudsonien
malliin. Sairaus on eri asia. Siihen on turha vedota.
Aja sinäkin :D . katso sitten ilme.
Kaljuun voi mustalla tussilla piirtää tukan :).
Sanot vaan mielehhe että sulle pään leik kaamisesta tulee vaan niin huonot vibat, niin ei tee toiste.
Eiköhän se karva ole tässä 12 vuoden aikana kasvanut takaisin
Oon saman käynyt läpi ap. Oli sokki nähä entinen saatanan seksikäs ukko paksuilla pitkillä mustilla hiuksilla kaljuna.. Siitä jo 20v. Oli kyl karsee.
Moi! Et ole idiootti, vaan täysin oikeassa. Ei hyvässä parisuhteessa noin toimita. Mitäpä ukko
tuumaisi jos itse ajaisit pääsi kaljuksi tai ottaisit ehkä kokovartalo-tatuoinnin. Toimivassa parisuhteessa
näistä sovitaan yhdessä. Kohtahan tuo kulkee munasiltaan, jos ei ihmistä pysäytä noudattamasta
jokaista typerää muotioikkua.
Ihan asiasta reagoit, onhan toi nyt älytöntä ajaa päänsä kaljuksi. Minkä takia ? Eihän se oikeesti
sovi ollenkaan suomalaiseen kuulaan. -- Surkuhupaisan näköistä. Kaikki finnit,ajokset,arvet siinä
näkyy. Turha yrittää näitä Amerikan-Ramboja matkia. Olkaa vaan reilusti kaljuja. Toi kiiltokalju
ei vaan suomalaiseen kalloon sovi. Siihen vielä tuuhea parta päälle, niin on puutarhatonttu valmis.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se karva ole tässä 12 vuoden aikana kasvanut takaisin
Minäkin mietin että ei se varmaan enää ole kalju.
Minunkin mielestä kalju on ruman näköinen, mutta ap ylireagoi. Kyllä ne hiukset takaisin kasvaa ja sitten sanot, ettet enää halua hänen leikkaavan kaljua.