Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itkujen, itku: Mies oli ajanut päänsä kaljuksi... :(

Vierailija
11.07.2009 |

Siis voi halvatun halvattu. Mun mies, 35 v. oli ajanut mun viimeöisen yövuoroni aikana päänsä kaljuksi! Mies jolla on paksu tukka, joka ei ikinä ole ollut kalju!!! Ja nyt se on ihan hirveän järkyttävän näköinen, siis ihan karsee! Mä en voinut kuin itkee, kun näin sen. Mä en pysty edes katsomaan sitä enää, kun se näyttää niin karseelta.

Pilas ukko saatana kaikki kesälomasuunnitelmatkin, koska eihän tollasen kanssa kehtaa missään edes liikkua! Siis hyi s#¤#ana sentään...!

Millanen ihminen ajaa tollee vaan yhtäkkiä tukkansa pois?!? Ja miten pian se kasvaa takasin? Ukko väittää, että parissa kuukaudessa, mutta en usko! Taidan painua lomille ja jättää koko äijän ihmettelemään keskenään sitä kaljua päätään... voi oksetus! Että voi ne lomat pilata tällakin tavalla ennenkuin ne on ees alkaneet!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä kalju on ruman näköinen, mutta ap ylireagoi. Kyllä ne hiukset takaisin kasvaa ja sitten sanot, ettet enää halua hänen leikkaavan kaljua.

Vierailija
42/69 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!

Joku oli nostanut mun vanhan avaukseni tänne... Olipa hauska lukea, mitä sitä siinä järkytyksen puuskassa tuli kirjoitettua :)

Tukka kasvoi onneksi takaisin ja on pysynyt päässä. Olen joskus ehdottanut, että josko kokeilisi sellaista kesätukkaa siis ei ihan kaljua vaan pientä siiliä niin, että sen leikkaisi parturi. Mutta eipä ole mies innostunut siitä enää... enkä yhtään ihmettele sen mun reaktioni jälkeen.

Ja en tosiaan tiedä mikä viiraus tuolla ukolla silloin kävi, mutta oikeesti olin kyllä järkyttynyt. Ja tästäkin selvittiin eikä mun edes tarvinnut tappaa itseäni, niin kuin joku ehdotti... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellanen pirttihirmu siellä. Toivottavasti mies ymmärsi karata.

Vierailija
44/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi !  Ihan oikein reagoitu tohon salaa kaljuksi ajeluun. Jos oma siippa vetäisi ittensä kaljuksi menisi

minultakin hermot. Inhoan nykyistä kaljumuotia. Tosi harvalle sopii.  Jos parisuhteessa ollaan, niin tommosesta

habituksen muutoksesta pitää sopia yhdessä. 

Vierailija
45/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiritombaa kirjoitti:

Moi !  Ihan oikein reagoitu tohon salaa kaljuksi ajeluun. Jos oma siippa vetäisi ittensä kaljuksi menisi

minultakin hermot. Inhoan nykyistä kaljumuotia. Tosi harvalle sopii.  Jos parisuhteessa ollaan, niin tommosesta

habituksen muutoksesta pitää sopia yhdessä. 

V*tut siitä kumppanin kanssa pitää keskustella kun ei se vaikuta molempien talouteen tai hyvinvointiin millään tavalla. Itse olen kaljuksi ajanut kaljuuntumisen takia ja suurin osa on ollut sitä mieltä että se sopii paremmin kuin hiukset. Kyseessä on vain tottumiskysymys.

Vierailija
46/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sulla ole vissiin mitään kokemusta pirttihirmusta. Täysin normaali reaktio moisesta tempusta.

Menisi mullakin kesäloma pilalle.  Ei sovi parisuhteeseen moinen pelleily.  - Kohtahan tuo kulkee

munasiltaan. Jotkut ne seuraa muotitrendejä, oli ne kuinka typeriä tahansa.

Vierailija
47/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiiltokaljussa silmä lepää. Kauhean näköistä. Ei sovi suomalaiseen päähän. Laitilasta ovat

tai sitten Joensuusta. Turha matkia Amerikan Ramboja. Surkuhupaisaa touhua. Vähäkin tukka

näyttää paremmalta kuin kiiltokalju.

Vierailija
48/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että pysäytit. Ei kuulu  normaaliin parisuhteeseen moinen kokeilu. Kysypä mitä olisi

hän itse tykännyt jos olisit sinä ajanut pääsi kaljuksi, tai esim. ottanut kokovartalo-tatuoinnin ?

Tuli kuitenkin ukko järkiinsä. Loppu hyvin.

Vierailija
49/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut niin että kun nainen leikkauttaa tukan lyhyeksi ja jos mies ei tykkää niin se on narsisti, seksistinen kontrollifriikki?

Vierailija
50/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä saa itselleen tehdä mitä vaan haluaa. Se nyt on vain niin että jos parisuhteessa elää

niin molempien mielipide pitää ottaa huomioon. Se on sitä parisuhteen demokratiaa. Mitähän 

ukko tykkäisi jos vaimo ajaa päänsä kaljuksi. Tai ottaisi kokovartalo-tatuoinnin Duudsonien

malliin. Sairaus on eri asia. Siihen on turha vedota.

Vierailija
51/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja sinäkin :D . katso sitten ilme.

Vierailija
52/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuun voi mustalla tussilla piirtää tukan :).

Vierailija
53/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan mielehhe että sulle pään leik kaamisesta tulee vaan niin huonot vibat, niin ei tee toiste.

Vierailija
54/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen kääntyisi haudassaan.

Vierailija
55/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se karva ole tässä 12 vuoden aikana kasvanut takaisin

Vierailija
56/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saman käynyt läpi ap. Oli sokki nähä entinen saatanan seksikäs ukko paksuilla pitkillä mustilla hiuksilla kaljuna.. Siitä jo 20v. Oli kyl karsee.

Vierailija
57/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!  Et ole idiootti, vaan täysin oikeassa. Ei hyvässä parisuhteessa noin toimita. Mitäpä ukko

tuumaisi jos itse ajaisit pääsi kaljuksi tai ottaisit ehkä kokovartalo-tatuoinnin. Toimivassa parisuhteessa

näistä sovitaan yhdessä. Kohtahan tuo kulkee munasiltaan, jos ei ihmistä pysäytä noudattamasta

jokaista typerää muotioikkua.

Vierailija
58/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiasta reagoit, onhan toi nyt älytöntä ajaa päänsä kaljuksi. Minkä takia ?  Eihän se oikeesti

sovi  ollenkaan suomalaiseen kuulaan. -- Surkuhupaisan näköistä. Kaikki finnit,ajokset,arvet siinä

näkyy.  Turha yrittää näitä Amerikan-Ramboja matkia. Olkaa vaan reilusti kaljuja. Toi kiiltokalju

ei vaan suomalaiseen kalloon sovi.  Siihen vielä tuuhea parta päälle, niin on puutarhatonttu valmis.

Vierailija
59/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se karva ole tässä 12 vuoden aikana kasvanut takaisin

Minäkin mietin että ei se varmaan enää ole kalju.

Vierailija
60/69 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö taso riitä parempaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan