Porukka jonottanut donitseja ihan hulluna
Lehdessä oli juttu. Donitsin hinta oli 2 e. Aika kallis. Tosin itse en olisi jonottanut edes ilmaista donitsia.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Teini toi kerran muinoin niitä "nimellisiä alkaa aalla" donitseja. Olipa pahaa.
Ylimakeeta mättöä päällä, donitsi silkkaa rasvajauhomättöä.
Olo sellaisen donitsin jälkeen on varmaan aika kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Joo, ihan hirveitä. Kerran maistoin.
Suomalaiset donitsit, eli berliininmunkki ja sen sisarukset, voittaa 100-0 nuo amerikkalaiset serkkunsa <3
En jonottaisi vaikka ne olisi ilmaisia. Ei siitä niin kauaa ole kun 2e oli normaali hinta donitsille, jotkut hölmöt pitää tuota lafkaa pystyssä maksamalla 5e niistä. Minusta 2e pitäisi saada kolme donitsia
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset donitsit, eli berliininmunkki ja sen sisarukset, voittaa 100-0 nuo amerikkalaiset serkkunsa <3
Kyllä. Ja mun äidin tekemät munkkirinkilät ovat taivaallisia. Liiankin hyviä. Onneksi vain kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja mun äidin tekemät munkkirinkilät ovat taivaallisia. Liiankin hyviä. Onneksi vain kerran vuodessa.
Nämä on pahimpia, terveysnistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on pahimpia, terveysnistit.
Kuule en ole lainkaan terveysnisti. Käsitit aivan väärin. Mutta ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Olo sellaisen donitsin jälkeen on varmaan aika kauhea.
ahahah haukkasin kerran ja sanoin yökk
Hyviä donitseja ovat, mielelläni maksan pari euroa kappaleelta. Ruokakaupan jonossakin joutuu olemaan aina kauemmin mitä eilen jonotin donitseja.
Vierailija kirjoitti:
Berliininmunkki EI OLE donitsi. Ihan eri asia! Tässä "LIDL"versio https://www.lidl.fi/p/berliininmunkki/p71041700
Aivan.