Mies ei halua kuullakaan, että ostaisin laatikot valmiina, voi hitto!
Ärsyttää jo valmiiksi se sörssääminen! Teettekö te muut itse vai ostatteko valmiina?
Kommentit (29)
No, joku sanoo että sen miehen pitäisi...mutta kun ainut mihin itse voi vaikuttaa on se oma käyttäytyminen ja asenne.
Ja itse joutuu ennen pitkää hermolomalle....
Itse ostin myyjäisistä jonkun muun rouvan itse tekemiä laatikoita.
koska ne on oikeestaan parempia, kuin mun omatekemät. Ja olen kyllä monet laatiokot aikanaan tehnyt itsekin... Olen jo harkinnut omienkin tekemistä, mutta en taida jaksaa. Ellei sitten bataattilaatikon tekis...
Itselläni on se kaikkein helpoin vaihtoehto: mennään muualle jouluksi, jonkun toisen lämmittämien kaupan laatikkoitten ääreen...
mutta laatikot haluaa nimenomaan mun tekeminä. Ne ON nimittäin todella herkullisia. Itse en niistä jouluna niin paljon perusta, Syön enemmän kalajuttuja.
Toki käytän valmissoseita, mutta menee niissä silti oma aikansa, vaikka ravintola-ammattilainen olenkin. Lisäksi tämä syksy on ollut erilainen; olen ekaa kertaa elämässäni säännöllisessä kokopäivätyössä. Tähän asti on ollut enemmän aikaa valmisteluihin, ja olenkin aina rakentanut lähestulkoon naistenlehtijoulun. Nyt haluaisi viettää aikaa enemmän lasten kanssa, kuin heilua keittiössä.
Mutta kyllä mä ne laatikot väännän, enkä edes kiroillen.
Pottulooraa tehdään tänä vuonna n 10 litraa. (teen siis myös sisaruksilleni ja vanhemmilleni sitä)
Mutta jos miehesi ehdottomasti haluaa itse tehtyä, niin laita tekemään ITSE.
Tämä on kyllä niitä maailman pienimpiä asiota, tuskin kannattaa tehdä numeroo. Varmana kaikki on iloisia, jos joulu on SUHT STRESSITÖN - oli laatikot valmiina tai ei. Mutta toistan, ei kannata tehdä NUMEROO. Laatikot tulee mistä tulee,
Sitä en käsitä, miten joku kyselee että VOINKO tehdä niin ja näin. Tällasessa asiassa Kysyttkö myös, voitteko käyttää 2 palaa vessapaperia pyllyn pyyhkimiseen? Mit'ä jos miehenne pahoittaa mielensä kun saa tietää ? Kysykää ihmeessä ! Muuten ei tule hyvä joulumieli...
Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla jotain omaa harkintakykyä myös tämän tason asioissa
korkeintaan perunalaatikkoa. Itelleni ja lapsille ostan lisäks porkkanalaatikon. Saarioisen laatikot on ihan hyviä
Ja tuoreitahan nämä ON silloin aattona.