Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä aina haukutaan naisia, jotka on ns. "hyviä jätkiä"

Vierailija
07.07.2015 |

No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.

Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen?

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni helpottui siltä osin kun lopetin pitämästä itseäni naisena.

Kaikilla muilla elämän osa alueilla onkin sitten vaikeaa.

Vierailija
142/142 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo keskustelunaiheet mitä tällaisissa keskusteluissa mainitaan, ovat kovin yksipuolisia, autot ja politiikka. Nämä eivät ole kovinkaan suuressa roolissa meidän miesvaltaisellatyöpaikalla. Politiikasta puhutaan kun on jotukt vaalit, eipä juuri muuten. 

Vai ei joku jaksa keskustella ruuanlaitosta ja siksi tykkää olla miesten seurassa? Meillä mies ja poika jaksavat keskustella siitä keskenään loputtomiin. Jos poika tarvitsee jotain vinkkejä tai neuvoja, hän soittaa isälleen. Myös puhelimessa mies juttelee kavereitensa kanssa ruuan laitosta. Yksi kaveri lähettelee hänelle kuvia tekemistään voileipäkakuista, perheellinen mies. Naapurin äijän kanssa meidän mies keskustelee toisinaan parvekekasvien kasvatuksesta.  

Meillä töissä, missä olen ainoa nainen, on tänä syksynä keskusteltu autoista sen verran, että pomo sanoi tulevansa maanantaina vähän myöhemmin kun hänellä on auton huolto. Siinä kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla