Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä aina haukutaan naisia, jotka on ns. "hyviä jätkiä"

Vierailija
07.07.2015 |

No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.

Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olipa paljon yhteneväisyyksiä 121:n viestiin. btw. :)

Terv. 122. 

Vierailija
122/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa juttua.Itse olen ollut aina nainen.Surkeista määritelmistä huolimatta hyvinvoiva jo 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn keskustelemaan lapsista ja ruoanlaitosta ja urheilusta ja moottoreista seuran mukaan. Ja olen ihan nainen

Vierailija
124/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Hyvä jätkä' naiset ovat olleet mulle hyviä työkavereita ja samoin harrasteissa tuovat oman värinsä ja erilaisen näkökulman mukaan. Sen sijaan parisuhde 'perinteisen' miehen ja 'hyvän jätkän' välillä voi olla haastava, jos kumpikin tahtoo olla isäntä ja perheen pää. Samoin tilanne muuttuu miesporukoissa, jos niissä ollaan mukana pariskuntana.

Vierailija
125/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you! Mä en oo oikee osannu ikinä puhua naisten kaa, meikeistä tms.. Vaikka siis meikkaan ja laitan itteeni ni en vaan osaa olla luontevasti varsinkaan outojen naisten kans.. Helpompi vaa heittää tyhjänpäiväistä läppää miesten kaa, johtuu varmaan siitä kun kasvoin veljeslauman keskellä..:D

Mistä tulee ajatus että aikuiset naiset puhuisi meikeistä? Etkö ole ollut naisten kanssa tekemisissä teini-iän jälkeen? Olen puhunut ystävieni kanssa meikeistä viimeksi 90-luvulla. Tuo on vähän sama kuin väittäisi että kaikki miehet puhuu vain metsästyksestä. 

Vierailija
126/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:04"]Mutta mitäs kun ihan oikeasti ei ole kiinnostunut ruuanlaitosta eikä käsitöistä eikä lapsista? Kun ihan oikeasti ei halua jossain mökkiressulla istua sisällä keittiössä pilkkomassa salaattia ja kuunnella kuinka ihmiset vertailevat kellä nyt onkaan älykkäin ja oppivaisin muksu? Tai kun on oikeasti sitä mieltä, että ei jaksa kuunnella kitinää siitä, että mies on laiska ja ei tee kotitöitä, vaan tekisi oikeasti mieli todeta että no jätä se äijä sitten, mutta älä vikise, ymmärrätkö että kukaan ei jaksa kuunnella tota jatkuvaa kitinää susta ja sun äijästä? En ole autonrassaajatyyppiäkään, en todellakaan. Mutta kun mä siellä mökillä mieluummin teen tulia saunaan ja kannan sinne vettä. Tai lähden kokemaan katiskoita. Jos menen näihin miehisiin juttuihin niin mulla on kivaa ja teen oman osani töistä, mutta olen sukupuoleni petturi, ja saan loppuillan hyytävän kalseita katseita naisil

Mua alkoi naurattaa. Mitä miehistä on tulen tekemisessä saunaan? 😄 Tulipesien hoitohan on perinteisesti ollut hyvinkin naisten juttu, leivinuunit, pyykkivedet ym. 

No me ollaan lisäksi partiolasia niin en ole ikinä elämässäni ajatellut että tulen tekeminen tai katiskakaan olisi erityisen miehistä.

Ja tuo lasten vertailu ei kyllä liity mitenkään sukupuoleen vaan vanhemmuuteen. Isät vertailee sujuvasti esimerkiksi lastensa urheilusuorituksia.

Vierailija
127/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä "hyvä jätkä" nainen sellainen että suostuu imemään kaveriakin jos nätisti pyytää?

Vierailija
128/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.   Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote] Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta jos arvostaa muut naiset kikatteleviksi juoruileviksi tyhjäpäiksi, niin silloin olet vastenmielinen.

Mutta eikös se silloin ole oikeassa?

Vierailija
129/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole kovin usein tuota huomannut täällä. Mutta itse oken hiljainen hiirulaiben miesvaltaisella alalla. Valitettavasti ne miehet puhuvat tofädelka ikävästi "hyvänen jätkän" - tyypeistä kun he eivät ole paikalla. Minä kuulen näitä kun eivät edes muista että oken siinä jos eivät tarvitse töissään minua juuri silloin. 

Vierailija
130/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kaveeraisi naisten kanssa ilman seksiä?

Vierailija
131/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kaveeraisi naisten kanssa ilman seksiä?

Niinpä. Nämä jätkänaiset tykkää seksistä, minkä myötä eivät ole niin tarkkoja tavarastaan. Väitän myös, että heillä on norminaista korkeampi seksuaalivietti, koska eihän kukaan turhan takia nussi..vaan koska se on kivaa.

Vierailija
132/132 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä nyt haukutaan kaikkia. Normisettiä vauvalla. Ja erityisesti jos uskaltaa olla erilainen, se on hirveää. Lokeroidaan ihmiset joihinkin ennakkoluuloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä