Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä aina haukutaan naisia, jotka on ns. "hyviä jätkiä"

Vierailija
07.07.2015 |

No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.

Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen?

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:25"]

"Hyvä jätkä" on monesti sitä mieltä,että naiset on typeriä ja naisten jutut on typeriä. Vain miesten tekemät asiat ja jutut ovat järkeviä ja tarpeellisia. Vaikea pitää ihmisestä jonka tiedät halveksivan ja mitätöivän omia tekemisiäsi. Ja jos et jaksa olla kiinnostunut autoista ja muista miehisistä jutuista ei meillä ole yhteistä puhuttavaa. Ja minua henkilokohtaisesti vähän pelottaakin miesnäiset naiset.

[/quote]

Kanamaisten tirskujien jutut ovat typeriä ja teennäisiä. Minä kuljen miesporukoissa, mutta olen naisellinen ja pidän mekkoja. En ole kiinnostunut autoista tai muista stereotyyppisesti miehisistä jutuista (paitsi jääkiekosta), enkä ole miesmäinen. En vain ole tyhjäpäinen tirskuja tai tekeydy tyhmäksi saadakseni huomiota. Olen vain oma itseni ja sehän niitä kikattajia vituttaakin.

[/quote]

No niin. Tässähän tämä nyt tulikin, vastaus ap:n kysymykseen. Eli juuri tämän takia. 

Vierailija
22/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"] No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.   Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote]   Varmaan siksi, että yleensä nää "hyvä jätkä"-naiset haukkuu muita naisia, ei tule heidän kanssaan toimeen ja on mustasukkaisia näistä mieskavereistaan. Kyllä mullaki on paljon miehiä kavereina ja olen varmasti monella tapaa myös "hyvä jätkä", mutta osaan myös arvostaa omaa sukupuoltani, enkä pidä itseäni "jätkämäisten piirteitteni" takia muita naisia parempana. [/quote] Ihanaa yleistystä. Tämän takia mä olen niin tyytyväinen että olen "hyvä jätkä" porukassa. Mä en voi käsittää miten se että joku nainen viihtyy miesten kanssa saa tälläisen selkään puukottamisen aikaiseksi, ei ne kaikki miesten kanssa viihtyvät naiset mitään toisia naisia halveksi tai nai koko porukkaa!

[/quote]

Täällä nämä "hyvien jätkien" ( niin, nainenko ei voi lähtökohtaisesti olla rento ja kiva olematta " jätkä"?) aloitukset pitää sisällään lähes aina sen ajatuksen, että "viihdyn miesten kanssa koska naiset on..." Niin mitä?

Yleensä tyhjäpäisiä meikeistä puhujia ja selkäänpuukottajia jne. Turha siinä on sitten inistä miksi juttu päättyy jo siihen.

[/quote]

Jos et ole tyhjäpäinen meikeistä puhuja ja selkäänpuukottaja niin olet niitä hyviä tyyppejä, viihdyit miesten seurassa tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:25"]

"Hyvä jätkä" on monesti sitä mieltä,että naiset on typeriä ja naisten jutut on typeriä. Vain miesten tekemät asiat ja jutut ovat järkeviä ja tarpeellisia. Vaikea pitää ihmisestä jonka tiedät halveksivan ja mitätöivän omia tekemisiäsi. Ja jos et jaksa olla kiinnostunut autoista ja muista miehisistä jutuista ei meillä ole yhteistä puhuttavaa. Ja minua henkilokohtaisesti vähän pelottaakin miesnäiset naiset.

[/quote]

Kanamaisten tirskujien jutut ovat typeriä ja teennäisiä. Minä kuljen miesporukoissa, mutta olen naisellinen ja pidän mekkoja. En ole kiinnostunut autoista tai muista stereotyyppisesti miehisistä jutuista (paitsi jääkiekosta), enkä ole miesmäinen. En vain ole tyhjäpäinen tirskuja tai tekeydy tyhmäksi saadakseni huomiota. Olen vain oma itseni ja sehän niitä kikattajia vituttaakin.

[/quote]

No niin. Tässähän tämä nyt tulikin, vastaus ap:n kysymykseen. Eli juuri tämän takia. 

[/quote]

Oletko sinä kuvatunlainen kanamainen tirskuja? Jos et, tulen kanssasi oikein hyvin toimeen. 

Vierailija
24/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"] No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.   Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote]   Varmaan siksi, että yleensä nää "hyvä jätkä"-naiset haukkuu muita naisia, ei tule heidän kanssaan toimeen ja on mustasukkaisia näistä mieskavereistaan. Kyllä mullaki on paljon miehiä kavereina ja olen varmasti monella tapaa myös "hyvä jätkä", mutta osaan myös arvostaa omaa sukupuoltani, enkä pidä itseäni "jätkämäisten piirteitteni" takia muita naisia parempana. [/quote] Ihanaa yleistystä. Tämän takia mä olen niin tyytyväinen että olen "hyvä jätkä" porukassa. Mä en voi käsittää miten se että joku nainen viihtyy miesten kanssa saa tälläisen selkään puukottamisen aikaiseksi, ei ne kaikki miesten kanssa viihtyvät naiset mitään toisia naisia halveksi tai nai koko porukkaa!

[/quote]

Täällä nämä "hyvien jätkien" ( niin, nainenko ei voi lähtökohtaisesti olla rento ja kiva olematta " jätkä"?) aloitukset pitää sisällään lähes aina sen ajatuksen, että "viihdyn miesten kanssa koska naiset on..." Niin mitä?

Yleensä tyhjäpäisiä meikeistä puhujia ja selkäänpuukottajia jne. Turha siinä on sitten inistä miksi juttu päättyy jo siihen.
[/quote]
Haha, olen tuo jota lainasit. Mulla ei ole mitään syytä siihen että vietän aikaani miesten kanssa, ammattini nyt vaan sattuu olemaan miesvaltaisella alalla. Toisekseen en ole sanonut että viihtyisin miesten kanssa paremmin koska naiset on...jotain... Enkä pidä itseäni jätkänä, olen nainen jolla on miehistä koostuva kaveriporukka, olen rento ja viihdyn rönttävaatteissa autotallissa mutta osaan kävellä korkokengillä, meikata ja korostaa hyviä puoliani jos lähden vaikka baariin. Miksi oletat että halveksuisin muita naisia vain sen takia koska parhaat ystäväni ovat miehiä?

Vierailija
25/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin ja tuollaisia kuvailemiasi naisia on häviävän pieni osa naisista :D silti "hyvät jätkät" ei yleensä omien sanojensa mukaan tule toimeen muiden naisten kanssa, vaikka suurin osa naisista ei todellakaan mene mihinkään kanamuottiin. Kenessähän se "vika" on sittenkin?

Vierailija
26/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]

I feel you! Mä en oo oikee osannu ikinä puhua naisten kaa, meikeistä tms.. Vaikka siis meikkaan ja laitan itteeni ni en vaan osaa olla luontevasti varsinkaan outojen naisten kans.. Helpompi vaa heittää tyhjänpäiväistä läppää miesten kaa, johtuu varmaan siitä kun kasvoin veljeslauman keskellä..:D

[/quote]

Kyllä sinullakin taitaa olla hieman peiliin katsomista... itse ainakin heitän tyhjänpäiväistä läppää naispuolisten ystävieni kanssa eikä todellakaan puhuta vain meikeistä tms. Ei luonne katso sukupuolta, ja usein huomaamattaan omilla ennakkoluuloillaan vaikuttaa siihen, millaisia ihmisiä kohtaa. Avaa silmäsi niin saat huomata että ihan yhtä rentoja läpänheittäjiä naisista löytyy.

Vierailija
27/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.   Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote] Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta jos arvostaa muut naiset kikatteleviksi juoruileviksi tyhjäpäiksi, niin silloin olet vastenmielinen. [/quote] Ja miksi tämä on oletusarvo että "hyvä jätkä" ajattelisi muiden naisten olevan tälläisiä?

[/quote]

Siksi kun yleensä ne ihan itse kertovat viihtyvänsä paremmin miesten kanssa, koska naiset on tuollaisia. Paitsi tietysti tämä yksi arvoyksilö, naisjätkä.
[/quote]
Ja sitten ihmetellään kun nainen jolla on miehiä kavereissa ei viitsi kaveerata naisten kanssa. Ylläoleva selittää aika hyvin miksi ei.

Vierailija
28/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet tylsistyvät "hyvä jätkä"-naisiin nopeasti, jos kiinnostuvat ollenkaan. Olen itse niitä naisia myös. Tosin mielestäni myös "hyvä muija". Monien miesten mielestä minussa on jotain epäilyttävää, koska mulla on sellainen miesmäinen itsetunto. Enkä tarkoita sillä edes ylimielisyyttä tai itsekkyyttä.

Vierailija
29/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:29"] Kanamaisten tirskujien jutut ovat typeriä ja teennäisiä. Minä kuljen miesporukoissa, mutta olen naisellinen ja pidän mekkoja. En ole kiinnostunut autoista tai muista stereotyyppisesti miehisistä jutuista (paitsi jääkiekosta), enkä ole miesmäinen. En vain ole tyhjäpäinen tirskuja tai tekeydy tyhmäksi saadakseni huomiota. Olen vain oma itseni ja sehän niitä kikattajia vituttaakin. [/quote] Niin ja tuollaisia kuvailemiasi naisia on häviävän pieni osa naisista :D silti "hyvät jätkät" ei yleensä omien sanojensa mukaan tule toimeen muiden naisten kanssa, vaikka suurin osa naisista ei todellakaan mene mihinkään kanamuottiin. Kenessähän se "vika" on sittenkin?

[/quote]

Minä tulen oikein hyvin toimeen naisten kanssa jotka eivät ole kuvatunlaisia bimboja, heitä onneksi on häviävän pieni osa naisista. Mutta kuten tässäkin ketjussa on nähty, muut naiset eivät halua tulla toimeen minun kanssani koska ystävilläni on kikkeli.

Vierailija
30/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas tajua miksi pitäis olla joko tai. Mulla on hyviä naisystävyyksiä mutta viihdyn hyvin myös miesten jutuissa. Sen olen huomannut, että harvempi nainen jaksaa puhua n7in paljon esim urheilusta, energiapolitiikasta tai ulkopolitiikasta, mutta ei se mua haittaa. Porukassa hyppään naisten reseptiringistä miesten rinkiin aina fiiliksen mukaan. Aikuisten maailmassa nämä eivät ole ongelmia. Kategorisointi nostaa kyllä niskakarvat pystyyn.

Vierailija
31/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:38"]Mun mielestä miehet tylsistyvät "hyvä jätkä"-naisiin nopeasti, jos kiinnostuvat ollenkaan. Olen itse niitä naisia myös. Tosin mielestäni myös "hyvä muija". Monien miesten mielestä minussa on jotain epäilyttävää, koska mulla on sellainen miesmäinen itsetunto. Enkä tarkoita sillä edes ylimielisyyttä tai itsekkyyttä.
[/quote]
Millä muotoa tylsistyvät? Mä en koskaan ole edes hakenut näistä miespuolisista kavereistani mitään muuta kuin sitä kaveruutta. Ja mies mulla on, liikkuu samoissa porukoissa mutta en tuosta porukasta häntä napannut. Nyt on kyllä meidän porukka alkanut laajeta kun miehet on löytäneet kumppaneita, vaikka aika harvoin niitä näkyy.

Vierailija
32/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:38"]

Mun mielestä miehet tylsistyvät "hyvä jätkä"-naisiin nopeasti, jos kiinnostuvat ollenkaan. Olen itse niitä naisia myös. Tosin mielestäni myös "hyvä muija". Monien miesten mielestä minussa on jotain epäilyttävää, koska mulla on sellainen miesmäinen itsetunto. Enkä tarkoita sillä edes ylimielisyyttä tai itsekkyyttä.

[/quote]

ihmiset eivät yleensä pidä niistä jotka eivät ole vietävissä.

Vierailija
33/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.   Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote] Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta jos arvostaa muut naiset kikatteleviksi juoruileviksi tyhjäpäiksi, niin silloin olet vastenmielinen. [/quote] Ja miksi tämä on oletusarvo että "hyvä jätkä" ajattelisi muiden naisten olevan tälläisiä?

[/quote]

Siksi kun yleensä ne ihan itse kertovat viihtyvänsä paremmin miesten kanssa, koska naiset on tuollaisia. Paitsi tietysti tämä yksi arvoyksilö, naisjätkä.
[/quote]
Ja sitten ihmetellään kun nainen jolla on miehiä kavereissa ei viitsi kaveerata naisten kanssa. Ylläoleva selittää aika hyvin miksi ei.
[/quote]

Tuo mitä edellinen kirjoitti naisjätkistä on tosi usein totta. Täälläkin on monta kertaa joku nainen mainostanut, kuinka naiset ovat tyhmiä bimboja ja sen takia viihtyy vain miesten kanssa. On se vika ihan täysin vain niin ajattelevassa naisessa. Tarvitseeko edes perustella, miksi?

Vierailija
34/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:38"]Mun mielestä miehet tylsistyvät "hyvä jätkä"-naisiin nopeasti, jos kiinnostuvat ollenkaan. Olen itse niitä naisia myös. Tosin mielestäni myös "hyvä muija". Monien miesten mielestä minussa on jotain epäilyttävää, koska mulla on sellainen miesmäinen itsetunto. Enkä tarkoita sillä edes ylimielisyyttä tai itsekkyyttä. [/quote] Millä muotoa tylsistyvät? Mä en koskaan ole edes hakenut näistä miespuolisista kavereistani mitään muuta kuin sitä kaveruutta. Ja mies mulla on, liikkuu samoissa porukoissa mutta en tuosta porukasta häntä napannut. Nyt on kyllä meidän porukka alkanut laajeta kun miehet on löytäneet kumppaneita, vaikka aika harvoin niitä näkyy.

[/quote]

Kyse taisi olla miehistä ihan yleisellä tasolla.

Vierailija
35/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koe olevani mikään "hyvä jätkä", vaan ihan normaali jalat maassa oleva nainen. Tykkään laittautua ja näyttää naiselta, mutta en ole kuitenkaan mikään pintaliitäjä, jonka kaikissa ruumiinosissa on jotain feikkiä. Voin sanoa, että aika harva sietää juurikaan näitä kikattelevia tyhjäpäisiä kana-aivoja... Ei miehet eikä naiset, jotka osaavat arvostaa muutakin, kuin ulkokuorta. On minullakin paljon miespuolisia kavereita, joiden kanssa juttu luistaa ja enemmän kuitenkin naisia.

Vierailija
36/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää niistä tyttöjätkistä koska ne ei kikata eikä osaa puhua meikeistä ja vaatteista. Heittävät muutenkin sellaista typerää aivotonta läppää. Jauhavat tyhjänpäiväisistä jutuista kuten autoista ja niiden osista. Jos haluan puhua rasvoista juttelen mielummin naamarasvoista, kun moottoriöljyistä. Tai luomiväreistä enkä autonmaaleista. Tai oikeista kirjoista enkä tekniikan maailmasta. Shoppailureissu Pariisiin on vaan hauskempaa kuulemista, kun Jyväskylän suurajot. Mutta makunsa kullakin mutta kivempää seuraa ne naismaiset naiset ovat kun nuo tyttöjätkät vaikka kuin pukeutuisivat mekkoon.

Vierailija
37/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:26"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

Tuo mitä edellinen kirjoitti naisjätkistä on tosi usein totta. Täälläkin on monta kertaa joku nainen mainostanut, kuinka naiset ovat tyhmiä bimboja ja sen takia viihtyy vain miesten kanssa. On se vika ihan täysin vain niin ajattelevassa naisessa. Tarvitseeko edes perustella, miksi?
[/quote]
Mutta yleensä tuollainen nainen on itse se bimbo siinä porukassa, todennäköisesti painaa puolta porukasta. Oikeat hyvät jätkä eivät tee numeroa siitä että heidän ystävät ovat lähes kokonaan miehiä, eivät haukkua muita naisia vaan tulevat näiden kanssa toimeen.

Vierailija
38/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:29"] Kanamaisten tirskujien jutut ovat typeriä ja teennäisiä. Minä kuljen miesporukoissa, mutta olen naisellinen ja pidän mekkoja. En ole kiinnostunut autoista tai muista stereotyyppisesti miehisistä jutuista (paitsi jääkiekosta), enkä ole miesmäinen. En vain ole tyhjäpäinen tirskuja tai tekeydy tyhmäksi saadakseni huomiota. Olen vain oma itseni ja sehän niitä kikattajia vituttaakin. [/quote] Niin ja tuollaisia kuvailemiasi naisia on häviävän pieni osa naisista :D silti "hyvät jätkät" ei yleensä omien sanojensa mukaan tule toimeen muiden naisten kanssa, vaikka suurin osa naisista ei todellakaan mene mihinkään kanamuottiin. Kenessähän se "vika" on sittenkin?

[/quote]

Minä tulen oikein hyvin toimeen naisten kanssa jotka eivät ole kuvatunlaisia bimboja, heitä onneksi on häviävän pieni osa naisista. Mutta kuten tässäkin ketjussa on nähty, muut naiset eivät halua tulla toimeen minun kanssani koska ystävilläni on kikkeli.

[/quote]

Kysehän on pohjimmiltaan siitä että naiset kokevat minut kilpailijaksi, mitä en ole. Olen ollut parisuhteessa onnellisesti jo vuosikausia, ja mies on osa kaveriporukkaa. Onhan sitä epävarmaa nokittelua toisaalta ihan hauska seurata.

Vierailija
39/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä jätkä" ei ole miehille nainen vaan jonkinlainen sukupuoleton olento. Sitä arvostetaan tasan tarkkaan niin kauan kun siitä on hyötyä.

Vierailija
40/132 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]

No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.

Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen?

[/quote]

Kun lukee aloituksen, niin asian ei pitäisi olla yhtään epäselvä, miksi olette vastenmielisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi