Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa kondomipakkaus r-kioskilla? Pettämisepäilyjä...

Vierailija
21.12.2008 |

Nyt tarvitsen hiukan infoa ennenkuin pistän miehen koville. Oli reissussa tuossa pari päivää sitten ja äsken, kun silitin sen paitoja, niin reissussa mukana ollessa paidassa oli selkeä huulipunan jälki kauluksen tienoilla. Lentokentän r-kioskilta on myös ostanut jotain ennen koneen lähtöä, tilin mukaan 3,20. Yleensäkin aina, kun lähtee reissuun on kentältä jotain r-kioskiostoksia pienellä summalla. Olen ajatellut, että ostaa jotain karkkia, kun on perso makealle mutta taitaa olla perso jollekin muullekin :(

Kädet tärisevät ja pulssi hakkaa. Mies ei nyt kotona, tulee kohta lenkiltä. Mitä mä kysyn siltä? Ja mistä tiedän puhuuko totta? Tiedän, että kieltää kaiken ja alkaa syyttää mua vainoharhaiseksi. Yksi pettämisjuttu meillä kauan sitten ennen lapsia. On niin ihana isä lapsille mutta meillä mennyt keskenämme jonkin aikaa huonosti :( Tai ei nyt varsinaisesti huonosti mutta suhde on aika kuihtunut...

Tämä vuosi on nyt kyllä ollut liian rankka. Kuolintapauksia lähipiirissä, avioeroja lähipiirissä jne. Minä olen joutunut/saanut tukea niin monia ihmisiä ja nyt musta tuntuu, että mun voimat ovat loppu. Ja joulun jälkeen oltais menossa reissuunkin koko perhe...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, että kukaanhan ei tunnusta mitään ennenkuin jää rysän päältä kiinni tai on jotain vedenpitävää todistetta. Ja luottamus ei kyllä ole ihan kohdallaan...

ap

Vierailija
22/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän, että kukaanhan ei tunnusta mitään ennenkuin jää rysän päältä kiinni tai on jotain vedenpitävää todistetta. Ja luottamus ei kyllä ole ihan kohdallaan...

ap

Sen sijaan ap olet niin kuin ennenkin ja oikein suloinen. Samalla seuraat tarkkaan, siis todella tarkkaan, miehen menoja yms. Mutta ei niin että hän huomaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kyllä sitten, kun mies tulee, jollen saa täältä infoa. Kysykää joku miehiltänne, jos käytätte ehkäisynä kondomeja. Noin hintakin käy. Onko se 3,4 vai viisi euroa? Mulla kun ei ole hajuakaan.

Auttakaa nyt joku...

Vierailija
24/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä saldoa?

Soita sinne kioskiin ja kysy myydäänkö kortsuja joiden hinta 3,20€! Sillähän se selviää. Ja voit vielä selvittää että eritteleekö kassakone kuittiin ostokset miten. Eli yksitellen joka ostos omalla rivillään vain kaikki vain könttänä.

Jos et luota niin et luota. Soita ja kysy niin selviää kenties jotakin.

Vierailija
25/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisemmin minusta kuin missään kiihkeämmässä, missä huulipunat olisivat kyllä kuluneet pois suudellessa.

Vierailija
26/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuja ei saa mistään hintaan 3,20e, maksaa ärrällä tuplat tuohon. Toi huulipunajuttu mua ainakin itseäni enemmän hämäisi, mutta toi miehes selitys on aian uskottava, meillä töissä perjantaina halasi koko työtiimi toisiaan ja yks naisista onnistui tuhertamaan kahden miehen olkapäille huulipunaa.

Onko sulla jotain syytä epäillä miestäsi, vai oletko vaan niin epävarma suhteestanne?

Vierailija
27/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

r:llä. Varma tieto.

Vierailija
28/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys halaamisesta on ihan uskottava, meillä esim. halattiin koko työporukan kanssa perjantaina lomalle jäädessämme.

Jos miehesi ostaisi lentokentältä kondomipaketin joka kerta kun lähtee reissuun, pitäisi hänen siis joka reissussa paneskella 5 kertaa - siis jos aina loppuu siellä reissussa ne kortongit. Aikamoine tahti jos ei nyt mitään viikon reissuja ole ja tekee siellä töitäkin.

Huh, onneksi en osaa ajatella noin monimutkaisesti mieheni menoista ja korttimaksuista, tulisin varmaan hulluksi.

Vierailija
29/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden paketin nyt kyllä helposti käyttää yhdessä yössä.

Vierailija
30/32 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies syyttäisi mua pettämisestä työmatkan jälkeen, en tosiaan tekisi näin:

"Jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa niin hän olisi halannut ja sanonut että voi sua, ihanko oikeasti pelkäsit että oon tehnyt jotain. Ja olisi sitten jatkanut omia juttujaan."

vaan loukkaantuisin siitä, ettei kumppanini luota minuun ja epäilee/kyttää minua aiheettomasti. Minusta ei olisi mitenkään suloista ja halauksen arvoista, että mieheni olisi penkonut taskujani, syynännyt kuittejani ja epäilisi minua heti jonkun tahran takia petturiksi. Ihan satavarmana olisi kireä ilmapiiri sellaisen keskustelun jälkeen!

Vierailija
31/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ärrän myyjänä hieman naurattaa :D esim jumbo karkkipussi maksaa 3,20€ kortsu pakkaukset on halvimmiltaan 4,90€ myös iso 1,5L limsa pullo, esim jaffa maksaaa 3,20€

Vierailija
32/32 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on lyhyempiä kuin miehet joten ihan hyvin huulet voi osua kauluksen kohdalle kun halaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan